schooladvies |(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

schooladvies |(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-02 19:07

Vandaag heb ik een brief gekregen met mijn advies voor de 3e klas.
Er stond in dat ik een extra jaar de 2e moet doen Verdrietig Kortom ik blijf zitten volgend jaar Huilen Alleen als ik nu nog 12 weken mijn achterstanden kan ik misschien nog over. Wie van jullie is nog meer blijven zitten in de 2e?
Ik wil ECHT niet de 2e over doen. Ik moet nu dus elke dag 3 uur aan mijn huiswerk!


Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 12:28

Ik ben niet blijven zitten in de 2e (andere jaren ook niet). Ik zou deze 12 weken gebruiken om je slechte cijfers op te halen en daar volgend jaar gelijk al goed te beginnen en het niet op de laatste weken aan laten komen! Het zou zonde zijn als je dit jaar opnieuw zou moeten doen omdat je geen zin hebt in je huiswerk!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 12:51

Kinta schreef:
Ik ben niet blijven zitten in de 2e (andere jaren ook niet). Ik zou deze 12 weken gebruiken om je slechte cijfers op te halen en daar volgend jaar gelijk al goed te beginnen en het niet op de laatste weken aan laten komen! Het zou zonde zijn als je dit jaar opnieuw zou moeten doen omdat je geen zin hebt in je huiswerk!


Inderdaad Knipoog

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 13:00

Dat advies zal niet zomaar uit het niets gekomen zijn. Daar is heus wel wat aan vooraf gegaan. Doe er wat mee.
Kan me voorstellen dat je geen trek hebt om de 2e over te doen, maar dat heb je toch echt aan jezelf te danken! (Of je moet heel lang ziek geweest zijn ofzo, dan is het wat anders)

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie