Het begon al op de kleuterschool! Ik nam vrolijk de snoepjes van mijn buurjongetje aan, at ze ook nog op, maar het bijbehorende zoentje liet ik dan achterwege
Later tijdens het studeren was er ook een schat van een jongen die zowat een aanzoek deed, maar ik had met mijn blonde hoofd natuurlijk gewoon helemaal niets door! Pas dat hij me naar huis wilde brengen ( zelfs dat deed geen belletje rinkelen) en daarna een zoen als dank verwachtte, ging er een lampje branden
. Wat zelfs met een vlucht over het balkon ( ja weet het ben een scheiterd
) eindigde. Arme jongen, heb hem nooit meer gezien, maar ik hoop dat hij niet al te getraumatiseerd is. Half augustus naar lowlands geweest met een paar vrienden, heerlijk genoten met ze! Ik kan als ik me op mijn gemak voel behoorlijk vrij gedragen, maar niet met een bijbedoeling. Stond met een jongen te dansen tot ik opeens een zoen kreeg, tsja dat wilde hij al de hele tijd doen. Whoops
uhm compleet gemist dus weer En nu heb ik het verdikkeme weer voor elkaar gekregen, en met een getrouwde man nog wel, echt werkelijk. Hoe ik het doe? Geen flauw idee!
Is er een knopje dat ik af moet zetten? Drankje dat ik in kan nemen. Of heeft iemand op zijn minst een radar voor me dat ik het in elk geval tijdig kan bespeuren? Want ik ben hier dus echt enorm
in