bestaat er een cursus: hoe herken ik een aanbidder?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

bestaat er een cursus: hoe herken ik een aanbidder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 08:55

Jup echt weer wat voor mij natuurlijk, en ik krijg het elke keer weer voor elkaar! Mannen die op mij vallen terwijl ik daar dus echt geen enkel benul van heb!

Het begon al op de kleuterschool! Ik nam vrolijk de snoepjes van mijn buurjongetje aan, at ze ook nog op, maar het bijbehorende zoentje liet ik dan achterwege

Later tijdens het studeren was er ook een schat van een jongen die zowat een aanzoek deed, maar ik had met mijn blonde hoofd natuurlijk gewoon helemaal niets door! Pas dat hij me naar huis wilde brengen ( zelfs dat deed geen belletje rinkelen) en daarna een zoen als dank verwachtte, ging er een lampje branden . Wat zelfs met een vlucht over het balkon ( ja weet het ben een scheiterd ) eindigde. Arme jongen, heb hem nooit meer gezien, maar ik hoop dat hij niet al te getraumatiseerd is.

Half augustus naar lowlands geweest met een paar vrienden, heerlijk genoten met ze! Ik kan als ik me op mijn gemak voel behoorlijk vrij gedragen, maar niet met een bijbedoeling. Stond met een jongen te dansen tot ik opeens een zoen kreeg, tsja dat wilde hij al de hele tijd doen. Whoops uhm compleet gemist dus weer

En nu heb ik het verdikkeme weer voor elkaar gekregen, en met een getrouwde man nog wel, echt werkelijk. Hoe ik het doe? Geen flauw idee!

Is er een knopje dat ik af moet zetten? Drankje dat ik in kan nemen. Of heeft iemand op zijn minst een radar voor me dat ik het in elk geval tijdig kan bespeuren? Want ik ben hier dus echt enorm in

Eline

Re: bestaat er een cursus: hoe herken ik een aanbidder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 09:01

Misschien toch eens laten onderzoeken of je ergens een 'feromoon-ongevoeligheid' hebt

Lijkt me in ieder geval lastig, tips heb ik niet voor je

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 09:09

Nou ik weet hoe k u t dat is.
Ik date nou al ongv 2 weken intesief met een jongen.. jongen heeft mijn ouders ontmoed ik zijn ouders..
Heel leuk.
(ken m btw al heel lang)
Nou kreeg ik een smsje dat hij iets voelde voor mij wat hij al heel lang niet gevoeld had (zijn relatie van 1 jaar is 3 maand uit)
En dat ik heel special was.
en dat ik een plekje in zijn hart had en hij bij bijna alles aan mij dacht!

Dus ik vraag m toenstraks (ik zou zaterdag blijven pitten)
Hoe noem ik jou nou?

vriendje??
Of vgewoon vriend waar misschien wat mee gaat komen??

Krijg ik als antwoord: dat weet ik nog niet!

Pffff. jongens wees ff wat duidelijker in jullie hints!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 10:51

Ik dacht altijd dat vrouwen daar een extra zintuig voor hadden, die voellen dat aan

Heb je helemaal echt niks doorgehad, bepaalde blik of weet ik wat?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 10:56

nope helemaal niets! Volgens mijn vriendin was het wel te zien, maar die dacht dat het een grapje was!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 12:46

Ik zie het bij vriendinnen heel scherp maar bij mezelf pas als het te laat is

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 13:37

Me 2.
En merk ik het wel dan is het al weer voorbij.. blijkbaar??

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 14:16

Lastig probleem ja

Ik heb ook zo'n plank voor mijn kop. Mijn vriend (verloofde) en ik hebben samen lang in een discotheek gewerkt. Ik zag continu dat hij veel sjans had van meiden, en dan liep ie voorbij die meiden, die giegelend hem aan stonden te gapen en dan gaf ie een knipoog of een van zijn leuke lachjes. Ik heb dus werkelijkwaar ooit een meisje op mijn dak gehad (van 17, ik ben 26) die het belachelijk vond dat ik zo met hem liep te sjansen omdat zij gek op em was, toen ik haar vertelde dat wij gingen trouwen, droop ze af..... Maar toen ik dat tegen mijn vriend zei zei het dat hij dat regelmatig mee maakt, dat mannen, jongens mij staan uit te kleden met hun ogen. (waarom weet ik ook niet hoor, wss omdat ik achter de bar een lekkere prooi ben ofzo ??)

Maar ik heb dat echt niet in de gaten. Ik ben gewoon vrolijk in mijn werk, sta lekker te dansen en gek te doen en af en toe wat te buurten. Als ze dan horen dat ik 'bezet' ben zijn ze ineens geen vaste klant van mijn bar meer .......

Maar goed, ik denk dat mannen het aantrekkelijk vinden als je gewoon goed in je vel zit en dat dat de aantrekking is..... Maar ja, wat doe je eraan... Lekker jezelf blijven.... En ze maar gewoon afwijzen..........

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 14:22

Ik denk dat dat het hem inderdaad doet. Als je een beetje lekker in je vel overkomt, hihi, lekker normaal doet, dat het toch aantrekt..

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 15:32

daantjuhhh schreef:
vriendje??
Of vgewoon vriend waar misschien wat mee gaat komen??

Krijg ik als antwoord: dat weet ik nog niet!

Pffff. jongens wees ff wat duidelijker in jullie hints!

Hahaha lekker handig, toen ik zekerheid wilde bij mijn vriendje, (na een eerste date, waarin we gezoend hadden (waar wel uuuuuuuren en daaaaaaagen msn aan vooraf waren gegaan) vroeg ik in de bus naar huis..
"uhm.. moet ik de dag van vandaag zeg maar als DE datum gaan onthouden????" En toen zei hij... "jah ik denk het wel jah..."

MissJapke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 17:08

nou.. mijn vriendin heeft ook veel aanbidders maar ze heeft het ook niet door! bij haar komt het omdat ze zéér sociaal is en ook wel signalen geeft waardoor de jongen denkt dat ze hem ziet zitten.. maar wanneer die dan een kus verwacht kijkt mijn vriendin raar van hé!? misschien zit dat bij jou ook zo?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-05 10:44

Jup dat klint me erg bekend in de oren misJapke, dat zei mijn vriendin namelijk ook al!