Wie heeft verstand van eco(jaarverslag/balans)en van engels?

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laura

Wie heeft verstand van eco(jaarverslag/balans)en van engels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-02 20:50

Ik ben namelijk heel snielig Huilen Ik moet vóór donderdag a.s een werkstuk inleveren voor Bedrijfseconomie (opleiding facility manager) en dat moet gaan over een jaarverslag van een bedrijf. Nu hadden we een aantal eisen aan dat bedrijf en geen enkel simpel Nederlands bedrijf wilde me het jaarverslag toezenden dus heb ik uit pure wanhoop maar opgegeven dat ik Coca Cola als bedrijf heb en daar dus het jaarverslag van analyseer. Een probleempje... nadat ik dat opgegeven had bij de docent bleek dat het jaarverslag van Coca Cola enkel in het Engels te verkrijgen was. Nou ben ik wel goed in engels, maar de helft van de termen zegt me dus niks en ons woordenboek kent de vaktermen ook niet Boos!

Dus is er íemand hier die wel een poging wil wagen wbt het vertalen van wat termen voor me en evt een paar inhoudelijke vragen wil bekijken? Pleeeease? Ik word nu half wanhopig...
Om een beeld te krijgen kan je kijken op Cocacola.com, annual report 2001.... 95 pagina's vol economische brei en Extreme duivel zie daar maar eens de rentabiliteit en liquiditeit van te berekenen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Thanks...

Slightly desperate Laura Knipoog

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 21:02

Oei... dit moest ik 2 weken terug doen, maar dan van KLM. Ik ben er echt niet goed in, en ik ben al helemaal niet goed in Engels, dus ik kan je helaas niet helpen.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 22:50

Ik heb nog wel een Business woordenboek Nederlands - Engels liggen! Nog helemaal ongebruikt, uit mijn Commerciële Economie-tijd... Dus als ik wat voor je op kan zoeken wil ik dat wel doen!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 13:00

Hmmm ik heb dat moeten doen over een bedrijf wel in NL, weet alleen de naam niet meer helaas, maar binnen deze korte tijd kan ik je helaas niet meer helpen ben ik bang, ben zelf al te druk. Boos!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie