cultureel kunstzinnige vorming, verslagen!

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

XoNo

cultureel kunstzinnige vorming, verslagen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 23:28

Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben totaal niet kunstzinnig ingesteld, en ben daarom op zoek naar mensen die dat wel zijn. Ik moet namelijk voor een vak op school een aantal cultureel kunstzinnige activiteiten gaan doen. Ik moet namelijk een verslag (+ entreekaartje) inleveren over bepaalde activiteiten. Ik heb er al een aantal voltooid, maar ben nog op zoek naar een aantal verslagen. 2 om precies te zijn. Namelijk dans en muziek. Is er iemand die mij zou willen helpen, en mij het entreekaartje zou willen geven? Ik weet het, ben nogal lui...maargoed, het kost me erg veel geld, en ik hoef alleen een dom verslagje in te leveren aan de hand van een paar vaste vragen, en een entreekaartje om te bewijzen dat ik daadwerkelijk geweest ben.

Ik plaats dit niet op jeugdhonk, omdat ik enigszins denk dat er meer ouderen dan jongeren naar bepaalde voorstellingen gaan. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?? Ik ben je eeuwig dankbaar Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie