heb me gisteravond weer uitgeleefd!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-01 09:55

Zag vorige week een leuk bloesje in de stad hangen 169,=!!!! Extreme duivel . Is mij dus veel te duur, en bovendien vond ik er weer wat minpuntjes aan. zaten lange mouwen in, ter wijl we nu het zomerseizoen in gaan. Op mijn werk hebben we straks korte jasjes met korte mouw en we moeten dus shirtjes aan met korte mouw....
Heb ik hem gisteravond zelf na getekend! Op patroon papier! Zelfs mijn man leek hem wel erg leuk!
't Is een wijd model met van die punten aan de zijkant, zonder mouwtjes. De achetrkant bestaat uit 2 losse panden, die van boven gevlochten zijn, daardoor blijft het toch redelijk dichthangen.
Ik moet nu nog een lappie stof ervoor uitzoeken. Als ik hem klaar heb maak ik er wel een foto van. (Als jullie er nieuwsgierig naar zijn tenminste!)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 10:10

ja laat maar zien!! wil wel eens zien waar jij je voor in t zweet werkt!!! Extreme duivel

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 10:42

Wauw, ja ik ben nieuwsgierig!
Ik maak zelf ook weleens wat inde winter. (In de zomer kan ik er geen geduld voor opbrengen.)
Maar zelf iets "ontwerpen" dat kanik echt niet hoor. Ik moet er wel een patroon ofzo bij hebben!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 13:01

leuk!! ik wil ook wel een foto zien want zou echt niet weten wat ik me er bij voor moet stellen Scheve mond\ Party!!