Yep! Dinsdag is het zover... HELP!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Yep! Dinsdag is het zover... HELP!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 13:03

Ik kreeg net een brief van de woningbouwvereniging.. dinsdag is het zover en ga ik mijn huurcontract ondertekenen en de sleutel voor mijn nieuwe huis ontvangen.

Hartstikke leuk natuurlijk, maar volgens mij gaat het mij niet lukken om alles voor dinsdag klaar te hebben. En ik vind het ook angstig dichtbij komen. Jakkes, wat een bende brengt dat met zich mee.

En die stalkers die je dan krijgt als het zover is.. Verdrietig

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 13:17

Stalkers?!
Heb jij stalkers?!

Whoooaaa dinsdag al de sleutel....zo snel mogelijk maar over niet? Spannend!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 13:21

Ach ja.. een medebokker woont straks vlak naast me.. ik moet maar eens denken over blindering van mij ruiten *LOL* Haha! Knipoog

Of.. ik moet een verrekijker aanschaffen zodat ik terug kan stalken. Knipoog

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 23:43

Ha, jij kan bij mij in de tuin loeren... Als we het over verrekijkers hebben! Die heb je niet eens nodig... Kan ik niet eens meer topless zonnen straks omdat jij dan zit te kijken of ik thuis ben om je proefje voor te lezen die je gaat oefenen Haha! Knipoog
Ha, of op een mooie zomerse dag kom je bij mij in de tuin zitten in de schaduw omdat het wel erg heet is op dat balkonnetje van 4 vierkante meter van jou!!!

Hoe laat dinsdag? Dan ga ik anders 's ochtends naar Andrew, kan ik 's middags gelijk even kijken en helpen soppen Schijnheilig

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-02 02:41

Hé... ga jij mij voorlezen in de toekomst? Lachen Bij deze bedankt! Lachen Moet je eerst nog wel een keer proefdraaien Knipoog
Wat dinsdag betreft.. ik moet om 10 uur bij de woningbouw aanwezig zijn om het contract te ondertekenen en de sleutel in ontvangst te nemen.
We moeten dinsdag ook nog mijn wasmachine ophalen bij Mediamarkt in Leeuwarden, dus ik vermoed dat het later op de middag of 's avonds gaat worden.