hond dood geschoten, 2 straten bij mij vandaan

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 14:42

Ik ben het er ook volkomen mee eens, dat wat de hond ook doet, dat het 99% de schuld van de mens is. Die ene procent kan dan door een eventuele hersentumor komen. Ik vind inderdaad dat de relatie hond-wolf hier niet bij gebruikt mag worden. Tuurlijk zijn het afstammelingen van de honden, maar je krijgt ze als pup, en jij voedt ze op. Als jij je hond aanleert lief en aanhankelijk te zijn, dan is hij dat ook, en niet anders.

En wat betreft het afmaken van dieren, vind ik ook nogal raar. Menselijke criminelen krijgen bij het begaan van een moord nog geen 2 jaar cel, en dan mogen ze alweer weg, en honden worden ter plekke doodgeschoten. Je zou honden ook kunnen heropvoeden, waar dus ook de gevangenis inprincipe voor bedoeld is. Dieren betekenen vaak heel erg veel voor de mens, en ik vind dat je dieren als gelijken moet behandelen...helaas is dit in de meeste gevallen nog ver te zoeken.

En Prima...met elke bericht dat ik van je lees, begin ik je steeds meer te verafschuwen. Jij vindt mensen met een mastiff of een bulldog vast ook asociale mensen, omdat de honden je niet aanspreken? En het feit dat je voor een dergelijke hond kiest zegt vast ook wel iets over het milieu waar je uit komt, nietwaar?
Wij vinden het allemaal afschuwelijk wat er is gebeurd, en jij gaat vrolijk aankondigen dat je het cool vond op de manier waarop de hond werd doodgeschoten, misselijkmakend vind ik het.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-02 21:47

het dier is inderdaad helaas ter plekke doodgeschoten, maarre ik zou niet weten hoe ze het anders hadden moeten oplossen????? Verward Verward Verward Verward
Hij had zich nogal vastgebeten, zou niet weten hoe ze hem op een andere manier los van het slachtoffer hadden gekregen!
De man had trouwens al een half uur bovenop de hond gelegen, om hem vast te houden toen de hond zijn eigenaar had gepakt, en niemand kon iets doen! Op een gegeven ogenblik hield hij hem niet meer, en werd hij zelf flink gebeten.

BTW. ben niet wjerdo maar julke!

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 23:17

XoNo schreef:

En Prima...met elke bericht dat ik van je lees, begin ik je steeds meer te verafschuwen. Jij vindt mensen met een mastiff of een bulldog vast ook asociale mensen, omdat de honden je niet aanspreken? En het feit dat je voor een dergelijke hond kiest zegt vast ook wel iets over het milieu waar je uit komt, nietwaar?
Wij vinden het allemaal afschuwelijk wat er is gebeurd, en jij gaat vrolijk aankondigen dat je het cool vond op de manier waarop de hond werd doodgeschoten, misselijkmakend vind ik het.


Hahahaha......wat een manneke....

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alocasia, capriz, colette40, Dagmar80, Danij, fierefluiter, Firebug, Froukje, IASCrawler, Jasia, JoT, Kinke, Lizzy__87, miereneter, MyrtheJ, NoorW, plutolover, XXInKA en 67 bezoekers