ga volgende week iets leuks doen .....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

ga volgende week iets leuks doen .....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-02 18:27

na jaren van tobben of ik het aandurf heb ik dank zij mijn zus dan toch de stap gezet.. zij vertelde me vandaag dat ze op zang les gaat. ik loop al jaren dat ik dit wil maar heb het lef niet om te bellen. nu heeft zij me over de streep getrokken en ga ik volgende week voor t eerst. dan krijg ik een proegles en gaat ze kijken of ik er talent voor heb. als dat zo is ga ik elke week een half uur daarheen. mijn droom is om als ik echt goed kan zingen (vind het zelf eigenlijk van wel) om ooit in een leuke band te gaan zingen. maar zover is het nog lang niet.. eerst maar eens kijken wat zij van mijn stem vind. wel superspannende. ben wel blij dat ik eindelijk dank zij mijn zus de stap heb gezet. zij heeft haar proefles al doorstaan. ze gaat in april beginnen. kunnen we straks als duo gaan zingen Haha!


Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 19:14

wat cool!!

Party!! gefelicibokt Party!!

onthoud: als je iets echt wilt lukt het je!! Dus het lukt je wel!!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131839
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 19:14

Leuk hoor !
Kan me voorstellen dat er wel wat moed voor nodig is om de eerste stap te zetten......
Veel succes !

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 20:17

haha,cool zeg!
nou,het gaat je echt wel lukken hoor,als je het echt wilt!!!
succes!!!!!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 20:57

Zooo coool!
Ik wil nu nog steed altijd graag op zangles. Vindt het leuk om te zingen. Veel suc6 en plezier!!!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-02 21:48

ik wil dit ook al jaren. nooit durfde ik het. terwijl ik echt wel een goede zangstem heb volgens een aantal mensen. maar nu dus dankzij mijn zus toch eindelijk de stap genomen. je moet het gewoon doen joh. niet geschoten is altijd mis.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnetteFlame, Bielsje, Century, Coentjuh, ComscoreBot, dioni, Eefje_Sammy, Froukje, Goldwynn, Heide83, IASCrawler, Iccc, joyce83, karin30, kusjemariska, Mirjam79, mmajar, Peelie, Sabine, SemrushBot, tanec_meisje, Ufurio4e, wonanda, zonneglans en 103 bezoekers