Criminele gedachten, ook wel eens last van?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Criminele gedachten, ook wel eens last van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 08:15

Gisteravond hadden we vergadering van de vereniging van eigenaren van het appartementencomplex (we hebben een koop appartement in een residentie met 15 appartementen) .
Ik werd gisteren weer eens helemaal gestoord bij de vergadering. Echt erg. Wat een idioten, een andere woord heb ik er niet voor (behalve randdebielen).
Ik ben in slaap gevallen met de gedachte aan hoe ik voor de volgende vergadering een irritant vrouwtje ga ontvoeren, knevel en vastbindt in onze kelder met haar kop in het hooi!
Zo ken ik mezelf helemaal niet maar ik was zo boos. Het is gewoon echt niet leuk op deze manier.

Ze willen graag de parkeerplaats dicht maken en een andere poort er in maken. Zodat je niet meer zo achterom kan komen. Dat vinden ze veiliger. Maar dat kost natuurlijk heel wat centjes. Er werd gestemd: Wie is er tegen de veiligheid?Argh, hoezo stemmingsmakerij? (je kan nu dus langs een hek de parkeerplaats opkomen en dan bij 3 voordeuren komen, ik zie nooit vreemden op het terrein maar daar zijn ze dus bang voor. Bij de rest van de voordeuren kan je alleen via de centrale hal kome en daar moet je een sleutel hebben)

Ik wilde graag weten hoe het met de financiën zat. Ze willen elke keer zoveel veranderingen (volgend jaar willen ze de voorytuin compleet veranderen, ligt er dan net 4 jaar) maar het geld in de kas is ook bedoeld als reserve voor als de buitenboel een verfje moet of het dak vernieuwd moet worden. Juist om meer reserve op te bouwen is de maandelijkse inleg al hoger geworden.
Maar goed toen ik dus vroeg hoe het zat met de reserve kreeg ik het hele bestuur over me heen. Schreeuwend dat het goed is voor de veiligheid etc. We moeten ook per appartement dan zo 200 Euro 1 keer extra inleggen en de rest komt dan uit de kas. Op zich is 200Euro wel te overzien maar het ging mij om de reserve maar dat konden ze niet begrijpen. Ze zeiden ook dat er elk jaar wel geld uit de kas moest, dat schilderen ook veel geld kostte dus dat ik niet kon verwachten dat ze het konden oppotten. Maar ik vond het vrij veel als 2/3 van wat er nu in kas/giro is in 1 keer wordt uitgegeven.
Bovendien hebben ze op de galerij boven problemen met wateroverlast van regen die niet wegstroomt. Dus als het vriest kunnen die oudjes niet veilig hun huis uit maar daar wil het bestuur geen geld aan uitgeven.
Die oudjes stemden dus ook tegen de carport omdat ze eerst wat aan de galerij willen doen. Ook een andere oude man stemde tegen omdat hij het een te grote greep uit de kas vond. Begon een vrouw meteen te roepen dat dat dom van hem was, dat ze niet kon begrijpen dat hij zo stom kon zijn. Zeker met de criminaliteit van tegenwoordig, bla bla bla.
Ze begonnen ook meteen weer te piepen dat het bestuur zoveel vrijwillige klusjes doet waar wij zoveel geld mee uitsparen. Dat we dan niet moeten zeuren bij zon uitgave. Dat wij nooit vrijwillig hielpen met de tuin e.d. maar ja dat laten ze ook nooit weten wanneer ze dat doen. Bovendien zijn zij allemaal met pensioen (echt waar, er komen hier alleen nog maar lui van 60+ wonen) en doen ze het dus door de week overdag. Elke vergadering moete wij weer aanhoren hoe geweldig het bestuur wel niet is en dat ze het allemaal op vrijwillige basis doen en dat we dat niet moeten vergeten. Bla, bla, bla. Ik zou best een tuinman willen betalen als ze het zo vervelend vinden om het te doen maar dat willen zij niet.
Dat er nu zomaar een crimineel het terrein op kon koen en dan iemand neer zou kunnen slaan terwijl die naar de deur loopt. Ja als je gaat redeneren kan ik nog wel wat meer bedenken.
Later klaagde iemand over de luchtvochtigheid in de kelder, dat ze het daarom daar vond stinken. Komt er weer de trut die ook al zo schreeuwde over het vrijwilligerswerk met de opmerking: Maar als je ook ziet wat iedereen in zijn kelder bewaart. Ze bewaren er zelfs hooi. Misschien stinkt dat wel zo! Ik heb me maar even ingehouden omdat we daar voor al zon schreeuwpartij hadden gehad. En het vrouwtje wat klaagde over de stank zei dat die stank er al vanaf het beging was en dat dat dus echt niet van mijn hooi kwam.
Ik vond het echt een poedersuiker van die trut, het is toch onze kelder? Dan mag ik daar bewaren wat ik wil, daar heeft ze niks mee te maken. Ik veeg regelmatig de gang omdat er wel eens hooitjes ontsnappen, nou als ze zich daarover ergert kan ze dat persoonlijk tegen me zeggen en niet op deze manier.
Onze buurvrouw beneden wil graag een struik oid om het balkon zetten om wat meer privacy te hebben. Dat zou dan ook om ons balkon moeten want anders is het geen gezicht natuurlijk (alleen voor 1 balkon staat wel erg raar en onze balkons liggen dus op de begane vloer tegen elkaar aan) maar Maurice en ik hebben gezegd dat we op zich wel mee willen doen maar eerst willen weten hoe duur het wordt (en afwachten hoe ze dat volgend jaar met de voortuinen willendoen, ze willen steentjes oid en daar grenst ons balkon aan). Wij zitten immers zo ook wel op het balkon en over een jaartje ofzo zijn we daar toch weg. Begon de trut (niet onze buurvrouw maar die hooitrut) daar ook nog over. Dat het zo zielig was voor onze buurvrouw dat ze niet buiten kon zitten. Wat heeft die tut daar nou mee te maken. Dat is iets van ons en de buren.
Het is echt niet leuk zon vergadering. Alles waar ik vragen over heb is belachelijk en ondankbaar en beginnen ze te schreeuwen.

Maar goed over een jaartje willen we toch eens kijken voor een andere huis gelukkig.

He he, dit ben ik weer kwijt Lips are sealed
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-03-02 08:55, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 08:29

Randdebielen lijkt me inderdaad de beste term voor dat stel..... Extreme duivel

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 08:56

randdebielen bestaan nu eenmaal, en het ergste is dat ze ook nog op je weg komen. Je vraagt niet om ze, maar je komt ze onwillekeurig tegen en dan heb je er mee te maken. En dan krijgt ieder normaal mens wel eens criminele neigingen ja. Heb ik ook last van. Ik kan je dingen vertellen....

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 09:16

Desiree schreef:
randdebielen bestaan nu eenmaal, en het ergste is dat ze ook nog op je weg komen.

Inderdaad, je komt ze dagelijks tegen, de idioot die ven snel rechst inhaalt, de mafkees die zijn paard een wek op stal laat staan en dan zo de springles in gaat etc. etc. Misselijk .
Maar sommigen zijn nog erger dan anderen. Dat zijn de opperrandebielen Frusty Lips are sealed En in die categorie vallen de figuren van gisteravond.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 09:20

Ik ben er een paar weken terug een tegengekomen. die reed recht op mijn paard en mij in. We liepen op het midden van de weg, omdat hij nogal hard kwam aangereden. Op deze manier probeer ik ze af te dwingen om te remmen. Maar hij remde niets! Het gas nam niet af en tot mijn ontzetting realiseerde ik dat ik mijn paard niet kon redden door haar opzij te trekken. Zelf kon ik nog naar rechts springen en de auto remde heel, heel laat, veel te laat. God zij dank is mijn paard naar links gesprongen, anders was zij aangereden. De L U L! Ik heb in mijn woede tegen zijn auto aangeschopt, en "dat vond hij niet normaal.....". Nee, mij aanrijden is wel normaal?! Hij had me niet gezien zei hij. Schele otter, dan had hij niet zo verrekte hard moeten rijden in een 30 km zone!

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 09:32

Desiree schreef:
Ik heb in mijn woede tegen zijn auto aangeschopt, en "dat vond hij niet normaal.....".

Ik heb zo een keer te paard een autospiegel kapot geschopt met mijn beugel... Vond ik wel normaal aangezien hij mij van de weg probeerde te rijden en daarvoor op de linkerweghelft ging rijden Lips are sealed

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 09:40

hohoho, wat een verhaal he? Ik irriteer me ook wel eens op die vergaderingen, maar die zijn toch een stukje professionelere. Als er geen geld in kas is verkoop je je appartement moeilijker. Als die mensen zoveel klusjes doen moeten ze dat doen zonder te mokken en anders het laten doen. Ik zou daar echt ruzie hebben gemaakt. Die mensen hebben natuurlijk niets te doen en dan is zo een avondje zuigen natuurlijk heerlijk, omdat ze niemand anders hebben om te zuigen (kijk maar eens op stal, daar lopen ook van dat soort mensen). Ik zou echt gaan rellen. De dood of de gladiolen!! Heerlijk. Snap ook niet waarom ze die tuin willen omgooien en het zelf doen. Heerlijk dat er dus niet meegewerkt werd!

Hierb hebben we ook veel bestuursperikelen gehad! Was heerlijk om van te genieten!! Er ontstaat dan op een moment twee kampen. Zo ook bij de beslissing om de balkons te renoveren. Twee offertes: 1 van 120.000 gulden en de ander van 40.000 gulden. Waren er nog van die gasten die voor de 120.000 gulden gingen. Een stuk of 4!! Mooi wat van gezegd!!

Succes iig met die gasten. Gewoon hard tegen hard spelen. Dat zal ze leren!!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Re: Criminele gedachten, ook wel eens last van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 10:14

Katrien schreef:
...niet onze buurvrouw maar die hooitrut *LOL* *LOL* *LOL*


..Mooie benaming!!!! Als ik dat zo lees, heb je idd met een stel bloedzuigers te maken Scheve mond ! Sterkte en je moet maar zo denken... als jullie daar toch weg willen, laat ze elkaar lekker de kop inslaan Extreme duivel !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 11:17

Moraal van dit verhaal: ga nooit in een appartementencomplex wonen met allemaal zich hevig vervelende mensen op een pensioengerechtigde leeftijd Haha!
Heb ik ook ooit gedaan, wat een ramp was dat. Eens in het jaar gingen ze een dagje uit, dan werd er een bewaker voor de flat aangesteld want stel je voor dat het inbrekersgilde doorkreeg dat alle bewonders een dag op stap waren.
Mijn arme vrienden werden regelmatig als criminelen gezien, ze waren jong en dus gevaarlijk. Een heeft ooit een deur tegen zijn neus gekregen omdat hij achter een bewonder aan naar binnen wilde lopen, een ander werd zo ongeveer met een wandelstok de hal uitgetimmerd toen hij daar zat te wachten tot ik thuiskwam Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, amy495, angrywolf, Annienke, BingBot, Caboby, Dees, Froukje, GoogleAdsense, Laarvv, laurabe, ManonGrr, MuffinX, Niobe, s1993, Shari_B, Suliko, Tigress, Winged, winnetou4502, Xanthippe, Xyris en 63 bezoekers