Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat vind je van tattoo's

Vaak hebben typische asociale mensen, tattoo's. Uitzonderingen daar gelaten
8 (66%)
Onverminderd alle vooroordelen is het gewoon mooi!!
4 (33%)

Totaal aantal stemmen: 12


Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 20:26

Prima schreef:
Heb polletje aangepast naar de inzonden suggestie van Buitenzorg.



Thanx, ben je toch voor rede vatbaar.... Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 20:53

Ik heb dus twee tatoos.
Eentje op mn arm een kleintje.
Helemaal boven in zodat je er niets van ziet.

En eentje boven mn stuitje.
Die is wel groot.

Ik vind dat als je dat mooi vind dat je het moet doen.
Jij moet ermee lopen niet iemand anders.

Het is jou lichaam en niet die van iemand anders.

Dat is mijn mening.

amberosa
Berichten: 11
Geregistreerd: 10-10-01
Woonplaats: huizen

tatoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 23:49

tatoo's zijn echt alleen maar voor de acociale mensen op deze aarde
ik ken niemand met zo'n vies ding
en deze mensen komen echt uit een laag milieu
en even over prima hij moet niet zeiken want hij heeft zelf een piercing
op een hele rare plaats met een ketting naar zijn tepels Lips are sealed

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 00:46

Buitenzorg"]
[quote="Prima schreef:
Heb polletje aangepast naar de inzonden suggestie van Buitenzorg.



Thanx, ben je toch voor rede vatbaar.... Haha!
[/quote]

Ik ben niet de beroerste.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Re: tatoo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 00:49

amberosa schreef:
tatoo's zijn echt alleen maar voor de acociale mensen op deze aarde
ik ken niemand met zo'n vies ding
en deze mensen komen echt uit een laag milieu
en even over prima hij moet niet zeiken want hij heeft zelf een piercing
op een hele rare plaats met een ketting naar zijn tepels Lips are sealed


Ja ja.....pas maar op want ik heb nog een stuk tropisch hardhout in de auto liggen, gesneden uit 1 van de laatste stukken tropische regenwoud, welke ik wil gaan verwerken als simpel dorpeltje, maar ben best bereid die op jou hoofd stuk te slaan!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 01:14

Shanaia schreef:
En ik heb hem voor mezelf en niet voor een ander.....


Dat is ook mijn uitgangspunt voor als ik er ooit een laat zetten. Ik denk er overigens al een jaar of 4 over, en volgens mij blijft het ook bij 'denken over', want ik ben gewoon te kleinzerig en kan niet goed tegen naalden. Haha!

Ik ben trouwens niet zo gek op tattoo's met kleurtjes, hoewel ik een keer een soort van Dick Bruna-madeliefje bij een meisje heb gezien en dat zag er erg lief uit, met groen, geel en wit. Zelf zou ik kiezen voor een dolfijntje in de trant van de tattoo van Nimber: van die zwarte vlakjes gescheiden door 'lege' randjes. Net zoals mijn nieuwe usericon. Lachen

En ja, ik kom uit een net gezin. Cool

Anoniem

Re: tatoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 01:46

Prima"]
[quote="amberosa schreef:
tatoo's zijn echt alleen maar voor de acociale mensen op deze aarde
ik ken niemand met zo'n vies ding
en deze mensen komen echt uit een laag milieu
en even over prima hij moet niet zeiken want hij heeft zelf een piercing
op een hele rare plaats met een ketting naar zijn tepels Lips are sealed


Ja ja.....pas maar op want ik heb nog een stuk tropisch hardhout in de auto liggen, gesneden uit 1 van de laatste stukken tropische regenwoud, welke ik wil gaan verwerken als simpel dorpeltje, maar ben best bereid die op jou hoofd stuk te slaan!
[/quote]

Ik hoop voor jou dat je niet met een honkbalknuppel rondrijdt en je niet lid bent van een honkbalvereniging. Dat mag namelijk niet, dan zul je toch eerst lid moeten worden van een honkbalclub als je dat nog niet bent.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: tatoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 02:51

amberosa schreef:
tatoo's zijn echt alleen maar voor de acociale mensen op deze aarde
ik ken niemand met zo'n vies ding
en deze mensen komen echt uit een laag milieu
en even over prima hij moet niet zeiken want hij heeft zelf een piercing
op een hele rare plaats met een ketting naar zijn tepels Lips are sealed


Dit is nu al de tweede rare reactie die ik van jou tegenkom? Ik neem toch aan dat we hier niet serieus op in hoeven te gaan?????????????????

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 07:34

Ook ik heb 2 tattoo's. De 1 zit op mijn schouderblad en de andere zit op m'n heup. Die op m'n schouderblad is van mijn duitse herder die ik nu al 9 jaar heb. Hij is mijn eerste hond die ik zelf heb opgevoed, getraint, etc. Dus die mag op een speciaal plekje Haha! En dit is 'm:
Afbeelding
En ook ik kom uit een net gezin Knipoog

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 11:07

Ik wil er ook eentje, maar wel een kleintje, weet nog niet precies waar.
Als iemand zijn rug onder tatoeert (schrijf je dat zo Verward ) met allemaal doodshoofden en lichaamsdelen van naakte vrouwen vind ik het idd niet zo mooi, en dat zijn idd vaak aso's die er zo bij lopen, maar een bescheiden roosje op je enkel ofzo vind ik absoluut niet asociaal staan.....

Btw, Prima raakt helemaal gefrustreert door al die tatoo's en piercings (dit is al je 3e onderwerp daarover toch Haha! )

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 12:39

Ik kan een tattoo best mooi vinden, maar ik hou niet van die hele grote en veel tattoo's vind ik ook niet mooi. Als ik er ooit één zou nemen zou het een draakje worden denk ik. Maar dan wel een gestileerde (dus zo eenvoudig mogelijk) en ook alleen zwart en vooral erg klein. Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 13:45

vlieg schreef:
Ik wil er ook eentje, maar wel een kleintje, weet nog niet precies waar.
Als iemand zijn rug onder tatoeert (schrijf je dat zo Verward ) met allemaal doodshoofden en lichaamsdelen van naakte vrouwen vind ik het idd niet zo mooi, en dat zijn idd vaak aso's die er zo bij lopen, maar een bescheiden roosje op je enkel ofzo vind ik absoluut niet asociaal staan.....

Btw, Prima raakt helemaal gefrustreert door al die tatoo's en piercings (dit is al je 3e onderwerp daarover toch Haha! )


Ja!!! Nee hoor, was gewoon benieuwd in hoeverre het dan al genormaliseerd in de samenleving is. Kijken in hoeverre ik dus zeg maar achterloop op wat normaler lijkt te worden. Zou het alleen nooit doen en heb er eigelijk nog steeds dezelfde gedachte over.

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 18:07

Prima schreef:
Ja!!! Nee hoor, was gewoon benieuwd in hoeverre het dan al genormaliseerd in de samenleving is. Kijken in hoeverre ik dus zeg maar achterloop op wat normaler lijkt te worden. Zou het alleen nooit doen en heb er eigelijk nog steeds dezelfde gedachte over.


Prima, ik ben nieuwsgierig; stel; je hebt geen relatie en je komt een geweldige vrouw tegen. Ze is lief, mooi aardig, succesvol en heeft een tattoo, of nee erger nog, ze heeft 2 tattoo's en een aantal piercings. bv in haar navel en in haar wenkbrauw.
Je wordt tot over je oren verliefd.... zeg je dan, 'Nee jij komt uit een ander milieu en ik walg van je tattoo's en piercings. dus ik moet je niet', of zou jij haar een kans geven (als ze jou ook zou willen Knipoog )

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 18:12

Goede vraag lis, en Prima ik wilde even vragen wat je van de uitkomsten van deze geweldige poll vond Haha! Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 19:10

Ik had meer negatieve reakties verwacht. Meningen zijn verdeeld, maar gematigd positief. Ik blijf het onappeteitelijk vinden, en ben zeker van mening dat het van invloed heeft uit wat voor een omgeving je komt. Om meteen als aso bestempeld te worden kan je natuurlijk niet zeggen. (heb ik ook nooit gezegd Haha! )

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 19:17

Prima schreef:
........en ben zeker van mening dat het van invloed heeft uit wat voor een omgeving je komt......


Specificeer jij dan eens de 'milieu's' waar volgens jou veel tattoo's in voorkomen...

Daar ben ik nu heel benieuwd naar, want ik neem aan dat je bovenstaande uitspraak toch ergens op stoelt?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 19:34

Goh ik zou dat niet kunnen, wat je zelf zei, het komt voor in elke laag van de bevolking. Ik voeg daar aan toe: meer in de ene als in de andere.

Mensen met een hogere opleiding misschien minder. Ik denk mensen in een achterstandswijk??? Maar daar zullen meer uitzonderingen op zijn. Wat me wel opvalt, is dat typisch 'nette' mensen het eigelijk nooit hebben.
De wat meer losbollerige typen weer meer. Bij de 1 ben je meer verbaasd dat tie een tattoo heeft als bij de ander.

amberosa
Berichten: 11
Geregistreerd: 10-10-01
Woonplaats: huizen

tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 22:40

Ja ja.....pas maar op want ik heb nog een stuk tropisch hardhout in de auto liggen, gesneden uit 1 van de laatste stukken tropische regenwoud, welke ik wil gaan verwerken als simpel dorpeltje, maar ben best bereid die op jou hoofd stuk te slaan!



hahahahahaha je bedoeld dat stukje IROKO Tong uitsteken Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Re: tatoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 00:01

amberosa schreef:
tatoo's zijn echt alleen maar voor de acociale mensen op deze aarde
ik ken niemand met zo'n vies ding
en deze mensen komen echt uit een laag milieu
en even over prima hij moet niet zeiken want hij heeft zelf een piercing
op een hele rare plaats met een ketting naar zijn tepels Lips are sealed


Heb jij nooit geleerd dat je niet mag jokke brokke Verward Haha! Stouterd! Ik weet wel wie jij bent en volgens mij groeit je neus heel hard Clown Pinokkio! Je neus is al bijna even lang als dat stuk IROKO!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 22:31

hoi luitjes,

Wie heeft een tip om mijn ouders en mijn vriendin etc over te halen om toch een tattoo te mogen ik wil er dol graag een maar mag dat niet zolang ik thuis woon dus help!

Gr xxx dennis

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-02 00:24

Nou ik denk dat je oud en wijs genoeg bent om die beslissing zelf te nemen. Ik zou er gewoon eens voor gaan zitten met je ouders en laten zien dat je erg bewust deze keuze maakt. Het gaat er toch om wat jij wil?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 15:51

Prima schreef:
Goh ik zou dat niet kunnen, wat je zelf zei, het komt voor in elke laag van de bevolking. Ik voeg daar aan toe: meer in de ene als in de andere.

Mensen met een hogere opleiding misschien minder. Ik denk mensen in een achterstandswijk??? Maar daar zullen meer uitzonderingen op zijn. Wat me wel opvalt, is dat typisch 'nette' mensen het eigelijk nooit hebben.
De wat meer losbollerige typen weer meer. Bij de 1 ben je meer verbaasd dat tie een tattoo heeft als bij de ander.


Ik denk het niet...ik woon niet in een achterstandswijk, ik ben een nette jongen, heb geen lage opleiding, en ben niet losbollerig, dus die theorie is ook uit de wind geslagen. Misschien heb je er nog meer?

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 16:44

Ik heb geen tattoo maar ik zit er al een aantal jaren er over na te denken om boven mijn stuitje een klein heel apart, chique tattootje neer te laten zetten, moet echt iets speciaals zijn en ook niet groot. Zeg maar zo een als je ondergoed aan hebt je hem nog niet ziet. Ik heb eens een hele mooie gezien bij een jongen die had een dolfijntje onderaan bij zijn buik, net boven zijn broek. Die was echt super mooi! (als ik het me goed herinner, is al jaren geleden, kon ook bij zijn navel zijn)

Voor de rest: er zijn mooie en lelijke tattoo's.

Kimbaie

Berichten: 775
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 17:06

Ik vind het best mooi als het niet te groot is en het een leuk plaatje is. Maar een naam ofzo vind ik niets. Ik kende een meisje die liet op haar buik haar eigen naam schrijven. Verward

Het grote nadeel is.........het gaat er nooit meer af. Stel dat je het in een keer zat bent. Wat dan Verward

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-02 17:58

XoNo"]
[quote="Prima schreef:
Goh ik zou dat niet kunnen, wat je zelf zei, het komt voor in elke laag van de bevolking. Ik voeg daar aan toe: meer in de ene als in de andere.

Mensen met een hogere opleiding misschien minder. Ik denk mensen in een achterstandswijk??? Maar daar zullen meer uitzonderingen op zijn. Wat me wel opvalt, is dat typisch 'nette' mensen het eigelijk nooit hebben.
De wat meer losbollerige typen weer meer. Bij de 1 ben je meer verbaasd dat tie een tattoo heeft als bij de ander.


Ik denk het niet...ik woon niet in een achterstandswijk, ik ben een nette jongen, heb geen lage opleiding, en ben niet losbollerig, dus die theorie is ook uit de wind geslagen. Misschien heb je er nog meer?
[/quote]


het zit je dwars he? Ik begrijp wel dat je je aangevallen voelt hoor. Maar niets wat ik schrijf heeft de intentie om iemand persoonlijk aan te vallen. Mijn excuus dus hiervoor, voor diegene die dat wel als zodanig hebben ervaren. Nogmaals ik sta met zogenaamde kampers op stal en andere mensen die tattoo's hebben. daar kan ik uitstekend mee overweg en daar kom ik zelfs soms thuis. Dus nogmaals: ik veroordeel die mensen niet en ik vind ze er ook niet minder om. (zij moesten zelfs lachen om dit topic). Als ik echt zo een banketstaaf was hadden ze me allang inmekaar getimmerd. neemt nog steed niet weg dat ik er hetzelfde over denk. Wil toch niet zeggen dat ik die personen afkraak? Althans, dat is niet mijn bedoeling. het feit dat een piercing op een gekke plek zoals in je kin of wenkbrauw of tong al gauw ordi is in mijn ogen. Zegt verder weinig over die persoon. Ik neem de tijd om mensen te leren kennen. Ook tattoo kunnen ordi maken. Da's mijn mening. Kan er niets aan doen.

Meer kan ik er niet van maken.