lichaamsversiering in de vorm van piercings.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat vinden jullie van piercings in je kin/wenkbrouw/tong?

Poll eindigt op

Ik houd er helemaal niet van. En snap niet waarom mensen dat doen
6 (100%)

Totaal aantal stemmen: 6


Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 12:05

gadverdamme die ene foto!!!
zo zou ik m'n lichaam nooit gaan verraggen!!

ik vind een piercing wel mooi maar het moeten er niet te veel worden Lachen

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 13:03

Ik heb er een in mijn navel laten zetten en dan gilt iedereen: o ga je nu ook korte truitjes dragen? Verward Nee dat deed ik voorheen toch ook niet? Ik vind het mooi voor mijzelf. Ik trek ook mooi ondergoed aan en dat ziet toch ook niemand als ik over straat loop?

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 18:10

Ik vind het soms mooi, soms minder maar altijd de eigen keuze van degene die er mee rond wil lopen. Mijn vriend heeft een piercing door zijn tong en dat vind ik wel cool. Ik heb zelf drie gaatjes in mijn linkeroor en overweeg een tattoo maar wil dan ook wel HET ontwerp en dat heb ik nog niet gevonden. En tuurlijk zeggen dit soort voorkeuren veel over je achtergronden en milieu. Mijn ouders lerares engels en orthopedagoog. Ik heb zelf een baan op universitair niveau. Best wel asociaal ! (?)

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 18:36

Ik heb een navelpiercing, en ben er nog steeds erg blij mee.
Geen dag spijt van gehad, en ik heb m nu 1 jaar. Haha!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 18:44

ik heb zelf een piercing in m'n navel. Wil heel erg graag zo'n iniminie diamantjes piercing in mijn wenkbrouw en een tatoo op mijn dij. Maar nog even geen geld ervoor Haha!
Ik kom uit een heel normaal gezin. Ben vrij netjes opgevoed, maar ik mag wel heel veel. Als ik thuiskom met een piercing nemen ze me het niet in dank af, maar ze zullen me er niet om het huis uit schoppen. Het is toch mijn keuze. Mijn moeder vond mijn navel piercing in het begin echt eng om te zien, nu ze eraan gewent is vind ze het zelfs mooi.
Niet iedereen is geboren voor piercing's en tatoo's en ik vind het bij lang niet iedereen mooi staan.
Maar ik vind niet dat je iemand kunt beoordelen die piercings heeft.
Natuurlijk als iemand met een hoofd vol met piercing's aankomt zetten, kijk je wel even vreemd en heb je meteen een vooroordeel, maar misschien zijn die wel 100x liever, aardiger, betrouwbaarder dan dat zakenmannetje in zijn nette pak.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 18:54

ik heb een navelpiercing en zou ook best wel een tongpiercing willen (maar ik durf niet) ook vind ik een wenkbrauw piercing wel mooi, maar het moet die persoon wel staan vind ik.