Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En ze hebben zoveel, als mijn neefjes jarig zijn gritsen ze direct hun cadeau uit handen }>
Soms werden meisjes dan een **** of een **** genoemd.
Dan krijg ik wel eens het gevoel, meid kijk daar toch een beetje mee uit hoor. Het mag dan heel onschuldig zijn en gewoon mode, maar er lopen toch wat viespeuken rond tegenwoordig.

). Toen ik 12 was, was er altijd fris in huis. En als ze nu 12 zijn lijken ze al over te schakelen op breezers...

(al heb ik alles ruim ingehaald haha
)
) ik had alleen wat mascara op hoor tot mn 17e ofzo, toen oogpotloodje of oogschaduw oid erbij voor naar school, maar meestal niet
Is gewoon 2005 denk ik!

Dat was toen ik 14, 15 was echt nog niet zo 'gewoon' als nu, ik ben die dingen eigenlijk pas gaan dragen toen ik een jaar of 17 was denk ik... En dan nog maar af en toe, onder een hele nette broek ofzo. Terwijl ze nu zelfs kinderstrings verkopen
shadow0 schreef:(Herinneren we de LA-Gear-hype nog?)
En mooi niet dat ik die kreeg. Achteraf blij toe, wat een vreselijke schoenen
De LA Gear Hype herinner ik me bijvoorbeeld niet
Ik was vooral fan van de knalroze 

Citaat:shadow0 schreef:
(Herinneren we de LA-Gear-hype nog?)
Justy schreef:Je had de LA Gears in allerlei kleurtjesIk was vooral fan van de knalroze
Oh, en klaparmbanden, die waren ook in toen ik een jaar of 9, 10 was. Laatst zag ik ze weer ergens liggen, dus ze komen weer terug
Die LA Gears vond ik spuuglelijk, maar klaparmbendjes had ik wel.
)
Nou ja, in grote lijnen wel. Geen auto, geen dure vakanties en al helemaal geen paard (al stond die wel trouw elk jaar op mijn verlanglijstje voor Sinterklaas
). Gek, dat er zoveel kan veranderen in zo'n korte tijd... Ik heb echt wel het idee dat je over een generatiekloof kan spreken, al scheelt het in jaren misschien niet zoveel. Ik heb inderdaad vaak het gevoel dat ik meer gemeen heb met de 30-ers dan met de jongeren die nu tegen de 20 aanzitten.