Beetje ziek :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-01 09:28

Boos! Weer last van men exceem. Dat wil zeggen piepend van de benauwdheid voor de compu men hele gezicht onder het exceem en een beetje koorts. Hmz heb een zalf die tegen de exceem op men gezicht goed helpt dus waarschijnlijk morgen weinig meer van te zien. Alleen dat benauwde Boos! Alles wat ik doe is zo vermoeiend als je geen lucht krijgt.

Vroeger was ik wel 1 keer in de twee weken een paar dagen zo erg benauwd dat ik niet meer kon lopen (ivm met de inspanning). Ben er bijna helemaal vanaf waar ik natuurlijk erg blij mee ben Lachen .Maar tjsa als het dan toch weer even een beetje terug kom baal ik wel. Ik weet dat er mensen zijn die veel egrer benauwd zijn of altijd ofzo dus ik wil niet klagen wou het gewoon ff zeggen.
Zo ff men verhaal verteld. Dan kan ik nu lekker verder gaan bokken Lachen

_________________
always and forever you and me that's the way our life should be

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Iris op 2001-04-26 09:28 ]</font>

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 09:40

Het is heel vervelend als je benauwd ben of je het nu heel erg of een klein beetje hebt. Ik had er ook altijd veel last van. Nu heb ik medicijnen en het gaat goed.

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-01 09:41

Ik heb regelmatig medicijnen gehad maar niets helpt helaas. Ben er dus gelukkig voor een deel over heen gegroeid. Maar ik baal er van omdat het meestal uit het niets komt je staat op en krijgt bijna geen lucht meer.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 09:41

Sterkte Iris

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 09:58

Sterkte en beterschap meis! Verdrietig

gelukkig gebruik je nog wel de Lachen smiley's Lachen

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-01 10:03

Yep ben toch nog wel vrolijk zo lang ik maar zit enz dan heb ik er weinig last van. Wel een korte aandemhaling . Voor mij is het nu dus vakantie want vandaag was mijn laatste dag school. Dus daar ben ik ook erg blij mee want ik was de laaste week aan het einde Verdrietig . Wist niet meer hoe ik alles af moest krijgen enz. Zat een beetje in een dip. Dat is nu ook voorbij. Er ligt een leuke week voor me en 's avonds kan ik school dan bijwerken Schijnheilig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 10:18

hehe lekker he vakantie Lachen
ik heb het al sinds dinsdag :p
Veel hebben maar 1 week vakantie ik lekker 2 Haha!
En na de vakantie iedere donderdag en vrijdag vrij of leuke dingen met school doen!!
De eerste donderdag gaan we naar de efteling Haha!

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-01 10:22

Ikke niet Verdrietig Moet na de vakantie super hard gaan werken om het nog allemaal te halen Verdrietig Dus das een stuk minder. Maar ja over 7 weken ben ik bijna jarig krijg ik emn rapport (+geld Lachen ) ben ik helemaal klaar met school en kan ik elke dag naar Menno. Als ik dan genoeg geld heb gespaard (samen met men geld voor mijn verjaardag) dan ga ik kijken naar een dressuurzadel Lachen