Eind vorig jaar heb ik foto's besteld bij de website www.foto4u.nl van Ton Eijkelenkamp. Deze heb ik (dom genoeg natuurlijk) gelijk betaald, maar nooit gekregen.
Na een behoorlijke speurtocht kwam ik steeds meer mensen tegen wie hetzelfde is overkomen. De informatie verkrijgbaar via de officiële instanties is verouderd. Meneer zelf reageert niet op telefoon of post.
Bij deze wil ik dus graag een waarschuwing het net op sturen:
Bestel geen foto's bij www.foto4u.nl De kans is groot dat je ze niet krijgt................
Als we nu met z'n allen deze meneer boycotten, kan hij niemand meer oplichten
Een poos geleden heeft hij van mijn paarden ook foto's gemaakt. Waren prachtig, dat mag gezegd worden.
Wilde ze graag kopen en heb geprobeerd contact op te nemen. Heb tig mailtjes naar verschillende adressen gestuurd-> geen reactie. Een bestelformulier op zijn website ingevuld met mijn e-mailadres erbij--> geen reactie. Oproepje op site neergezet waar hij regelmatig komt---> geen reactie. Gebeld-->werd niet opgenomen.
Heb het maar opgegeven. Wel jammer dat iemand dan foto's maakt van jouw paard en dat je als eigenaresse ze niet eens kan kopen. Gelukkig heb ik van tevoren geen geld overgemaakt, wellicht had ik dan in hetzelfde schuitje gezeten als jullie.
He dit topic lees ik eigenlijk net te laat! Mn instructrice heeft pas geleden een stuk of 6 foto's besteld! Hoop geld dus! Hoop dat die ondertussen al bijgedraaid is en de foto's wel opstuurd, maar dat betwijfel ik zo te lezen..
Ik vind het jammer dat zoveel mensen, die niet eens weten waar het precies om gaat, meteen klaar staan met een veroordelende uitspraak.
Ik ben fulltime paardenfotograaf. Op concoursen, evenementen en talrijke fotoshoots door de weeks.
Kort gezegd, tuurlijk gaan er wel dingen fout. Maar dat gebeurt in jullie leven niet ? Dan prijs je zeer gelukkig.
Vele klanten zijn zeer tevreden over het werk dat ik lever. En terecht. Het zijn gewoon gave foto's op kwaliteitsmateriaal.
Per dag besteed ik aan die foto's gauw een uur of 16 - 18. Waarom, om een zo goed mogelijk product af te leveren.
Aan hen die NIET de mails kennen die bepaalde klanten mij sturen, aan hen die NIET de gegevens uit mijn administratie kennen, aan hen die opzettelijk mijn mobiele telefoon terroriseren waardoor je wel onbereikbaar blijft, kortom als je niet precies het fijne er van af weet, en nooit iets hebt besteld, oordeel daar dan niet over. want dan kun je er niet over oordelen.
Zij die gedupeerd voelen, hoewel ik dat een vreemd vind, verzoek ik dan ook vriendelijk mij zelf te mailen. Moet je je vorstellen als we alles op bokt gaan zetten als je het ergens niet mee eens bent, nou, dan krijg je leuke dingen.