Foto collage maken + update

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jasmijn

Foto collage maken + update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-02 14:05

Help!!!! Ik moet een foto collage maken, en moet maandag af zijn en morgen ben ik er niet, ja ik weet het erg slim Frusty
Nou kan ik de foto's natuurlijk uitknippen en opplakken en dan kopieren, maar het moet toch ook via de comp kunnen. Ik weet alleen niet hoe.
Ik kan in Paint Shop Pro bijv wel 1 foto plaatsen en schitterend bewerken en van alles mee doen wat ik niet nodig heb, maar hoe krijg ik meerdere foto's op 1 blad.
In Word (ik weet het niet het meest geschikte programma, maar dat ken ik een klein beetje) kan ik er wel meer op 1 blad krijgen, maar ik krijg ze niet verschoven, dus heb er gewoon 3 onder elkaar, echt een hele leuke presentatie maar niet heus Boos! Boos!
Kan iemand mij alsjeblieft helpen, of zal ik toch met het handje moeten gaan frobelen?
Laatst bijgewerkt door Jasmijn op 02-03-02 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

SG, je wordt nooit vergeten.

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 14:24

Misschien helpt dit:
Als je in PSP zit en je wil een meerdere foto's in 1 blad kan je door middel van Paste > Paste new layer (zoiets, even uit m'n hoofd) doen. Dan komt de foto gewoon in hetzelfde blad te staan als de vorige

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 15:39

In word kan je, als je eigenschappen van de foto opvraagt, aangeven dat je het plaatje vrij wil kunnen verplaatsen. Hoe die optie heet ligt nogal aan de versie van Word die je gebruikt, kan ik dus niet veel nuttigs over zeggen Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een slechte paashaas" - Loesje

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-02 18:03

Via PSP lukt het niet. Via Word kan ik nu de eerste foto verplaatsen, maar bij de volgende foto's geeft hij die optie ineens niet meer Frusty Frusty
Nog iemand tips???
Begin nu toch wel lichtelijk wanhopig te worden. Volgende keer toch iets eerder beginnen?

Update: iemand heeft me geholpen om het via PowerPoint te doen en toen was ik in 3 minuten klaar!!!! Ach ja het heeft me weer een midagje van de straat gehouden Haha!

SG, je wordt nooit vergeten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie