Beetje een dipje

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dennis

Beetje een dipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-02 18:12

Ben vandaag toen ik van school kwam een keer de andere kant langs gegaan. Langs mijn oude huis. Ik woon er nu al14,5 maand al niet meer maar het blijft zo vreemd. Ander gordijnen, de 2 mooie gemetselde palen met 2 gietijzeren lampen er op wit geschilderd en 1 lamp afgeknakt. Het onkruid in de voor-tuin wel een meter hoog. Vreemde auto’s op het pad.
En dan het huis van de buren. Nog zo gewoon. Zo als het ‘hoort’. Gewoon, hond voor het huis, een oude boom hut van mijn buurjongen/allerbeste vriend/bijna broertje en mij half uit de boom gestort, hun auto in de open staande garage. Precies zo als het hoort.
Dan besef je toch wel dat je het mis. Al die jaren dat ik daar genoten hebt. Je beste vriend op nog geen 300 meter afstand, 100 plekjes waar je kan gaan zitten als je een dipje hebt.

Ik weet dat ik nu absoluut niet mag klagen hoor. Ik heb een geweldige pony, een nog mooier huis dan eerst maar die gezelligheid die ik daar had niet meer. En dat ik dat helaas niet terug kan krijgen.
Ik mis die gezelligheid en vriendschap nog meer dan het huis. Had daar iemand waar ik alles tegen kan zeggen. Een van ons beide hoeft maar te kijken en we weten al wat we bedoelen. Zo verschrikkelijk veel herinneringen samen(we kennen elkaar sinds dat we 2 waren). Ik spreek hem soms nog maar het slaat eigenlijk nergens meer op. Ik zie hem helemaal weinig nu. Bijna alleen maar op verjaardagen. Dat was eerst iedere dag op de fiets, in de klas(later op school toen we niet meer samen in de klas zaten) en we waren minimaal 4 dagen per week bij elkaar te vinden(hij bij ons thuis of ik bij hem).

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie