alsof het me aan komt waaien...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

alsof het me aan komt waaien...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-05 21:34

zo he... vind het nog steeds wel grappig eigenlijk...

gister (zondag 7 aug.) was ik in rotterdam aan het werk tijdens monaco aan de maas... liep daar als security...
omdat het steeds enorm regende, en ik het steenkoud had, werd ik gevraagd of ik wou typen op de centrale post. ik dacht, dan zit ik warm, geen regen, wat wil een mens nog meer! dus ben ik gaan typen. alle calamiteiten die er waren moest ik neertypen zodat men een overzicht had wat er gaande was, en waar de probleemzones zaten.
op een gegeven moment komt er een kereltje van "ow dus jij typt hier en goh, nou als je zin hebt mag je wel bij me komen werken" enz. dus ik denk van die vent banketstaaf maar wat, ik ga er niet al te veel op in.

een poosje later was ik even kijken bij de videobewaking en toen begon hij er weer over. of ik niet bij hem wilde komen werken als centralist in de blijmerbajes . dus ik weer van ja je meent het toch niet, doe nou even serieus enz. zegt ie van ja maar ik BEN serieus...

dus om een lang verhaal kort te maken.. hij bood mij een vast contract aan als centralist in de bijlmerbajes... ik heb gezegd dat ik er over na zou denken en dat hij nog van me zou horen.
na een dagje en nachtje nadenken heb ik bedacht dat er eigenlijk alleen maar voordelen aanzitten... (enig nadeel is de lange reistijd, maar dat valt te overleven)

dus wie weet werk ik binnenkort wel in de bajes!!! haha... nooit geweten dat je zo makkelijk aan een baan kan komen!

stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...


sabien

Berichten: 957
Geregistreerd: 27-11-04

Re: alsof het me aan komt waaien...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 21:52

je krijgt die baan idd wel erg makkelijk aangeboden!! gefeliciteerd!

Marye78

Berichten: 5025
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Grave

Re: alsof het me aan komt waaien...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 21:55

Als je het leuk vind om daar te werken, is het idd leuk aan komen waaien ! Heb je ook een leuke opslag gevraagd?

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Re: alsof het me aan komt waaien...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 23:05

zolang je het ook zwart opwit krijgt voorgesteld zou ik het wel serieus nemen, leuk hoor en spannende baan!

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Re: alsof het me aan komt waaien...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-05 11:44

ja lijkt me leuk... kan wel een baan gebruiken, en tsja als hun op zoek zijn... en het is de baan waar ik examen voor heb gedaan, en dat onderdeel was altijd wel leuk... heb het niet zwart op wit voorgesteld gekregen omdat ik dus aan het werk was, en het zomaar ter sprake kwam... ga vandaag even bellen voor een afspraak om daar even rond te kijken.

even voor de duidelijkheid trouwens... ik was aan het werk voor een beveiligingsbedrijf, maar dat is op oproepbasis en dus geen zekerheid. dit zou een vast contract worden als het van beide kanten voldeed...

stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Re: alsof het me aan komt waaien...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 11:47

Haha ind lekker makkelijk!
Hopen dat het wat wordt.

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Re: alsof het me aan komt waaien...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:19

zo he rag, je verteld het me net al op msn en ik vind het echt super gaaf voor je! ik denk dat je sowieso moet gaan kijken en als het je wat leukt gewoon doen, dit lijkt me echt wel een goede kans! dus hup afspraak maken en gaan kijken daar enne misschien moet je dan maar gewoon in amsterdam gaan wonen.. kom ik wel langs op visite

Go jij! Go jij!

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Re: alsof het me aan komt waaien...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-05 21:28

hahaha ok... is goed... stel dat ik in amsterdam ga wonen, gaan we daar es even een keer een feestje bouwen! die afspraak heb ik al gemaakt... ga maandag daar kijken hoe en wat ik hou jullie op de hoogte!

stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Blue_flower, idion, Kimmie25501, manonnevot, MyWishMax, Pieke_Gwen, roekes, TheNovelist, TurboDi, Zoe_97 en 143 bezoekers