Billy's Bootcamp ... ervaringen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Re: Billy's Bootcamp ... ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 16:38

Ik zou het echt niet leuk vinden om dat in mn eentje te doen, voor de tv ...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Re: Billy's Bootcamp ... ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 17:02

is het niet veel leuker om op een echte vechtsport te gaan? Trainingen die bijv. bij teakwondo worden gegeven zijn echt heel goed voor je conditie, het is erg leuk en daarnaast raak je er heel zelfverzekerd door. Les nemen is volgens mij niet zo duur als op de sportschool.
Daarnaast is teakwondo niet een sport waar fullcontact is, en als je bijv. geen wedstrijden wilt vechten kun je ook alleen gaan trainen, en het stimuleert toch meer als je samen sport...

http://taekwondo.pagina.nl/

Millenium
Berichten: 399
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Zwolle

Re: Billy's Bootcamp ... ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 19:00

ik heb geen ervarig met Billy Bootcamp maar wel met body combat en dat is vrijwel het zelfde. Het is een internationaal sport progamma dat over de hele wereld gegeven word. je krijgt er een goude conditie van en je word er ook wat sterker van (gespierder) voor info kijk op www.lesmills.nl

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Re: Billy's Bootcamp ... ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 19:52

Ergens vind ik het Body Combat gebeuren wel meer lijken op Tae Bo.
Bodystep doe ik ook, hartstikke leuk maar op een gegeven moment zit je daarbij ook op je top. Tenminste dat is mijn idee. Bij dit natuurlijk ook maar je kan lekker op je eigen tempo dat doen en qua kosten valt het dan nog mee. Maar idd mbt warming up en cooling down moet je gewoon uitkijken.

Anoniem

Re: Billy's Bootcamp ... ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 20:19

Een echte vechtsport is wel het leukste. Ik heb jarenlang kickboksen en thaiboksen gedaan. Vanwege mijn rug mag ik dat niet meer doen. Een flinke trap daar en het is gebeurd met me.

Voordat je aan deze dvd's gaat beginnen moet je zelf een warming up doen, maar dat lijkt me overbodig om te zeggen.

Ik heb genoeg ervaring opgedaan om te weten of ik mijn oefeningen goed doe. Een blesure heb ik er dan ook nooit aan overgehouden. Maar ik kan me voorstellen dat er veel mensen zijn die dat niet hebben en wel met ellende eindigen.

Elzie

Berichten: 520
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Billy's Bootcamp ... ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:25

Shiloh schreef:
Tja elzie, dat is mijn probleem dus. Ik heb dus simpelweg het geld niet voor een sportschool. Dat is gewoon vreselijk duur!


Ik heb een abbo bij fitness first en betaal per maand 29.95 en mag 5 dagen per week naar binnen én gebruik maken van de sauna, stoombad enz enz! Dat van die sportschool waar je 1x per week naar binnen mag dat is absurd! Ik ben wel aan bepaalde tijden gebonden en nu ik weer naar school ga neem ik een iets duurder abbo zodat ik ook later op de dag gewoon naar binnen kan. Ik zou als ik jou was gewoon even zoeken naar een andere sportschool! Als je in een groep sport ben je namelijk veel meer gemotiveerd en ga je net even iets verder dan wanneer je alleen bent!

Shiloh

Berichten: 19791
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Billy's Bootcamp ... ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 21:31

hmmm, de dichtsbijzijnde sportschool na deze, is ook vrij duur, EN een half uur fietsen. Dat zou voor mij ook weer een hele demotivatie zijn. Het kost me veel meer tijd, ik meot er helemaal naartoe, op de fiets. En eigenlijk kan ik ook standaart 30 euro in de maand niet missen.

eljubo

Berichten: 2201
Geregistreerd: 26-07-03

Re: Billy's Bootcamp ... ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:42

Voor mensen die die dvd's willen. Op marktplaats staan ze genoeg.

Shiloh

Berichten: 19791
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Billy's Bootcamp ... ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 21:48

jah, maar dat vertrouw ik niet. Ik kan namelijk negens ontdekken of de amerikaanse dvd's en de nederlandse dvd's een aparte regio code hebben. Weet niet of ze daar de moeite voor hebben genomen. Maar als dat zo is, dan kunnen dat net zo goed allemaal dvd's zijn, die ze voor 18 euro van ebay hebben gehaald, en vervolgens over marktplaats proberen te verkopen.