Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
Maar in het kader van 'Je moet alle rare dingen een keer meemaken' (
) heb ik voor een tijdschrift op school een reikibehandeling ondergaan en daar een artikel over geschreven. Ik moet zeggen: ik vond het heel bijzonder
!!
wist ook precies de goede (zwakke) plekken te benoemen!
Citaat:Reiki moet je goed over nadenken...
En dat had ik dus niet gedaan. Wist helemaal niet wat het precies inhield, maar wat ik wist klonk mooi.
Dus ik me opgegeven voor Reiki 1 bij iemand hier in de buurt. Dat vond ik wel makkelijk.
Had ik beter niet kunnen doen, maar goed.
De eerste inwijding ging nog wel. Ik was helemaal warm en voelde me vol energie.
We hebben toen geleerd onszelf te behandelen. Was heel fijn.
Daarna de andere inwijdingen.
Die waren een stuk minder.
Op een gegeven moment was het zo dat ik als eerste behandeld moest worden, omdat het anders mis ging met naar huis rijden.
We waren met z'n 5en. Zoiezo al niet prettig, maar wist ik toen veel.
Na de laatste inwijding ging het helemaal mis. 's Avonds heb ik mijn opa gezien. Die was 3 maanden daarvoor overleden. Ik schrok me natuurlijk kapot! Ik heb hem weggestuurd. Hij kwam regelmatig terug.
Achteraf bleek dat hij niet door kon gaan, omdat ik boos op hem was.
Een paar maanden geleden heb ik hem losgelaten en heb geen last meer van hem gehad.
Achteraf was ik niet klaar voor Reiki. Toch ben ik er zonder hulp zelf doorheen gekomen en ben geworden wat ik nu ben. Een stuk sterker en ontwikkelder.
Wat ik hiermee wil zeggen is: stort je niet zomaar in Reiki, maar denk er goed over na. En zoek een master die bij je past. Niet zomaar omdat het makkelijk is.
MiZzLoVe schreef:Ik heb zelf reiki 1, en heb er ook goede ervaringen mee.
Dat het te duur is zou ik niet al te snel zeggen, als je een beetje rond zoekt, zie je dat er veel prijsverschil is.
Zelf wil ik binnenkort ook mijn reiki 2 gaan halen.