ik heb al ongeveer 2 jaar kanker. dat is natuurlijk al erg maar het wordt nog erger want in die 2 jaar kreeg ik alleen te horen dat ik er wel weer boven op kwam!
ik was dus helemaal blij want ik dacht ik redt het enzo en ik overleef dit en kom er samen met mijn paardjes doorheen!
nouw niet dus!!!!

ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest voor onderzoeken enz.
het duurde al langer als normaal en ze belde mijn ouders op (ik ga nu al in mijn eentje want ik ben het nu wel gewent wat ze gaan doen)
ik vondt het al een beetje raar want ze konden het toch ook aan mij vertellen! ik zat daar dus rustig te wachten...komt de arts naar mij toe:
we moeten je wat ernstig vertellen! de kanker is uitgezaaid naar je hoofd en door naar je borst gegaan en we kunnen hier niets meer aan doen! (sorry als het een beetje raar over komt maar ik kan dit niet anders als huilend vertellen

ik was me kapot geschrokken want ze vertelde me altijd dat ik er weer boven op kwam en dat het al bijna weg was!
maar het ergste was nog dat ze me vertelde hoelang ik nog had, ik hoopte nog wel 3 jaar ofzo maar nee ik heb gewoon nog maar 1 jaar (kan nog iets meer worden ze weten het niet prescies) maar gewoon 1 k*t jaar! sorry maar ik kan echt niet meer elke dag leven en denken weer een dag minder ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen!
ik was net zo ver met alles eindelijk mijn paard naar het Z springen gerden me pony naar het M springen gereden en me paard van 3 eindelijk ingereden! ik weet niet of ik nu nog naar school moet gaan want ik wil zo veel mogelijk bij me paard zijn! maar aan de andere kant ook weer niet want ik moet der toch weer verkopen en ik weet het allemaal niet meer! sorry maar ik moest dit verhaal kwijt het heeft alles verpest voor me en ik weet echt niet meer wat ik moet doen!