Ik ben link, geld weg....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Ik ben link, geld weg....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 14:54

Ik baal onwijs. Vanmorgen heb ik wat boodschappen gedaan. Betaald met groot geld en 4 tientjes en een vijfje terug gedaan in mijn portemonnee.

Ga ik net naar de kantine met mijn collegaatje/vriendin, is er nog maar 1 tientje en een vijfje.

Ben ik dus gewoon 30 euro kwijt. Hoogstwaarschijnlijk weggenomen hier op mijn eigen kantoortje. Portemonnee zat in mijn tas en die staat naast mijn buro (nu dus niet meer grommmmm)

Ik snap het echt niet. Blijf toch met je tengels van andermans spullen af. Helaas is er niets meer aan te doen. Heb het gemeld bij de bewakingsdienst, mijn teammanager en ik heb de hele afdeling een waarschuwingsmail gestuurd.

Gelukkig verdien ik best lekker en hoef ik niet bang te zijn dat ik de helft van de maand zonder eten moet doorbrengen, maar dat neemt niet weg dat ik best baal en eigenlijk ook wel link ben. Zowel op mezelf (dat ik dat heb laten gebeuren) als op degeen die me dit geintje zo vrolijk geflikt heeft.

Grommmmmmmm

Tessebes

Re: Ik ben link, geld weg....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 14:57

Vervelend joh... hier op m'n werk komt het de laatste tijd ook vaak voor, er loopt dus gewoon iemand rond die z'n klauwen niet van andermans spullen kan houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 14:57

Getverdemme dat kan je dag dus flink verzieken. Waar halen ze het lef vandaan....
Komen er alleen collega's op jouw kantoor, of ook klanten oid? Enig idee in welke richting je moet denken?
Vreemd trouwens dat als iemand er een greep in heeft gedaan dat hij/zij niet alles meegenomen heeft maar 2 briefjes heeft laten zitten

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 15:00

Ik heb het ook een keer meegemaakt, maar toen was mijn hele portemonnee weg. Door een collega, dat is zeker. Nu heb ik een kluisje waar mijn spullen in gaan.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 15:04

Sonja schreef:
Vreemd trouwens dat als iemand er een greep in heeft gedaan dat hij/zij niet alles meegenomen heeft maar 2 briefjes heeft laten zitten

Het gebeurt wel vaker dat ze maar een deel wegnemen. Dan valt het niet zo op. Omdat je dan gaat denken: "He ik had toch meer bij me? Ach dan heb ik dat zeker in die en die shop uitgegeven". Maar ik weet het heel zeker dat ik het er vanmorgen in heb gestopt en er niet meer uit heb gehaald....

Ik heb wel een vermoeden, en die ligt niet bij klanten (komen hier niet) en ook niet bij collega's. Ik vermoed iemand anders, kan het alleen niet hard maken.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 15:05

Ongelooflijk dat je als collega's zó met elkaar om gaat.
Bij mijn man ook. Samen met zijn vader heeft hij een goed lopend bedrijf.
Álles daar moet achter slot en grendel. Het wordt anders gewoon gejat.

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 15:46

Is best schrikken dit. Ik zit een kantoortje verder en had gelukkig mijn portemonnee nog beneden in de auto liggen. Normaal zit die dus wel in mijn tas die hier open en bloot staat. De kamers hier zijn echt niet meer dan 5 minuten leeg geweest vanmorgen, is dus nog snel gebeurt ook nog. grrrr

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 16:00

Jeetje wat voor mensen doen zoiets.
Ik zou iedereen erg gaan wantrouwen.

Gelukkig werk ik met 3 leuke mannen.
Enige wat ik niet kan laten liggen is mijn pen. Die vind ik regelmatig ergens anders terug.