Dienstmededeling: 2 gebruikers de toegang ontzegd

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Dienstmededeling: 2 gebruikers de toegang ontzegd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-02 14:40

Enige tijd geleden hebben we ons best gedaan om aan alle Bokkers duidelijk te maken wat de bedoeling is van deze site en wat de spelregels hier zijn.
Helaas hebben we moeten constateren dat er gebruikers zijn die zich niet aan deze regels willen houden en keer op keer in overtreding gaan. Het gaat dan onder meer om pesterijen en het alsmaar beledigen van andere bokkers en de moderators.
De bewuste gebruikers hebben de afgelopen maanden erg veel kansen gehad om op een leuke manier gebruik te maken van Bokt.nl, deze kansen en bemiddelingspogingen hebben ze echter niet weten te benutten.
Na overleg heeft het moderatorteam unaniem besloten dat er voor deze gebruikers geen plaats meer is op Bokt.nl, hen wordt de toegang tot deze site ontzegd.
Concreet betreft het hier de gebruikers 'Puck' en 'Mytens', de overige gebruikers krijgen hierna nog één waarschuwing waarna ook deze gebruikers verwijderd worden.
We hopen met deze maatregelen Bokt.nl weer even open en gezellig te kunnen maken als enkele maanden geleden, zoals altijd Bokt.nl bedoeld is.

Het Moderator Team.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 14:42

ach jullie zijn geen haar beter !!!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Re: Dienstmededeling: 2 gebruikers de toegang ontzegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 14:44

BartVB schreef:
Het gaat dan onder meer om pesterijen en het alsmaar beledigen van andere bokkers en de moderators.


Ik mag hopen dat ik dan niet tot de andere gebruikers hoor, want ik kan me niet herinneren me hieraan schuldig te hebben gemaakt, ondanks dat ik veelvuldig op het SM-forum aanwezig ben.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 14:45

Opgeruimd staat netjes.

Alhoewel ik nog enige sympathie had op het moment dat de stapmolen werkelijk gezellig leek te worden, maar helaas dit is ook verpest door henzelf. Wat betreft alle overige zeikers die niks anders kunnen doen dan zeuren over moderators en hoe laag het niveau wel niet is: doe iedereen een lol en ga jullie eigen forum oprichten gezellig mnet z'n allen. Gaaaap

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 14:55

Geld dit voor alle gebruikers op de stapmolen of over heel bokt?? (ik bedoel die waarschuwing)

Ik vind het wel jammer, had vaak wel leuke pb's met Puck, maar helaas.... das over! (Ikk an Bart alleen maar gelijk geven, al moet ik eerlijkz eggen da tik niet alles heb gevolgd tussen hun 3-en)

En dan nog een vraag: waarom is mijn topic op de sm gesloten? Staat er wat verkeerds in?
Laatst bijgewerkt door Mar2lin op 24-02-02 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt

....

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:34

ik kan hier niet over oordelen, alleen wel heel jammer, dat een van de weinige mensen die een eigen mening hier durven neer zetten, worden geband voor altijd neem ik aan Verward

ach ja...........

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:38

Volgens mij zijn er wel meer mensen met een eigen mening hoor. Het gaat er hier meer om dat er publiekelijk doorgedramd wordt over iets waar iedereen zich wel eens schuldig aan maakt.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:39

idd iedereen, maakt zich er aan schuldig,

je hebt verschillende mensen , met verschillende karakters, en daar kun je nu eenmaal op een openbaar forum niets aan willen, dus je houdt ook verschillende reacties met meningen. En verschilldende manier van iets zeggen.


Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:40

zucht....waarschijnlijk is er strax niemand meer over...

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:42

wjerdo schreef:
ik kan hier niet over oordelen, alleen wel heel jammer, dat een van de weinige mensen die een eigen mening hier durven neer zetten, worden geband voor altijd neem ik aan Verward

ach ja...........


WAt jij onder eigen mening verstaat is: Mensen die je adoreert nalullen en precies dezelfde mening hebben als jij hebt.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:46

Steef"]
[quote="wjerdo schreef:
ik kan hier niet over oordelen, alleen wel heel jammer, dat een van de weinige mensen die een eigen mening hier durven neer zetten, worden geband voor altijd neem ik aan Verward

ach ja...........


WAt jij onder eigen mening verstaat is: Mensen die je adoreert nalullen en precies dezelfde mening hebben als jij hebt.
[/quote]

nee steef op de eerste plaats adoreer ik niemand, en jij slaat weer op phia en daar wordt ik erg Gaaaap van.
Ik heb het over mensen die gewoon eerlijk zeggen wat ze vinden, als ze een slechte manier van rijen zien, dat ze dat zeggen, en er niet om heen banketstaaf. dat bedoel ik met een eigen mening.

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:50

Dus een eigen mening moet volgens jou ten koste gaan van alles?
Dan is afzeiken inderdaad een eigen mening hebben.
Maar je kunt ook een eigen mening hebben en ook een beetje tact en dat zijn over het algemeen de mensen met wie ik beter op kan schieten.
Iemand mag wel eerlijk zijn, en een mening verkondigen ook al is die niet positief, als je er maar wat aan hebt, toch?

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:51

ik geef wjerdo trouwens helemaal gelijk.....het is een openbaar forum...Ik zie nu al een week niets anders dan die en die zijn gebanned....wordt lekker gezellig zo, not!! Je kan niet iedereen te vriend hebben hoor! Als iemand nou echt hele rare dingen gaat doen, oke....maar was dit nou allemaal echt zo erg?? Ik denk (vind) t niet... Voor de uitsmijters heb ik maar 1 woord: zeikerds....! En nou moet ik zeker ook oppassen dat ik er niet uitgesmeten wordt??? Omdat ik mijn mening geen??? Denk t niet...

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:54

Cody schreef:
Maar je kunt ook een eigen mening hebben en ook een beetje tact en dat zijn over het algemeen de mensen met wie ik beter op kan schieten.
Iemand mag wel eerlijk zijn, en een mening verkondigen ook al is die niet positief, als je er maar wat aan hebt, toch?



helemaal met je eens, ik zeg ook niet dat afzeiken moet,

ik zeg alleen dat deze mensen ontzettend veel problemen hebben gehad met de mannier waarop zij hun mening brengen, en iedereen is anders dus ook de manier van iets brengen.

staat ook: ik kan hier niet over oordelen, dus ik veroordeel ook deze beslissing niet, zeg alleen dat ik het jammer vind.

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:56

Het is zeker jammer omdat deze mensen een toegevoegde waarde voor het forum hadden kunnen zijn.
Ze hebben genoeg kansen gehad en deze niet benut.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:56

Het gaat er niet eens om wat een gebruiker zelf wel of niet erg vindt, als er door de beheerders op wordt gewezen dat dit niet kan dan heb je je daaraan te houden, heel simpel.

Als ik vindt dat ik best een kilo coke mee mag nemen op vakantie naar Suriname maar als ik weet dat je er in Suriname voor opgepakt wordt dan laat ik die coke toch ook thuis? Gewoon aanpassen dus.
(bij wijze van dan he, heb geen kilo coke thuis liggen voor het geval jullie een raar beeld van me krijgen Haha! )
Zo is het hier ook, als ik wil dat mijn topic zo veel mogelijk gelezen wordt kan ik het op elk forum zetten, vraag maar raak, verslag van de dag, paardenpraat, noem maar op, maar dat is niet de bedoeling dus doe ik het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:59

Wjerdo, je mening uiten mag altijd, mits je je aan de regels houdt, de wet en de normale fatsoensnormen.
De reden van de bans zijn in dit geval niet terug te voeren op slechts het uiten van meningen, ik neem toch aan dat dat voor iedereen duidelijk is.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 16:00

weet ik love,
ik mag toch wel zeggen dat ik het jammer vind, en ik zeg meteen waarom, dus ik leg mijn mening met behulp van argumeten zoals ik het zie uit *LOL* Lachen

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 16:04

Tja, het had niet zo hoeven lopen, maar helaas lappen sommige mensen de regels en waarschuwingen aan hun laars....

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 16:04

Ik vind het echt betreurenswaardig dat het nu zo af moet lopen.

Okee, de emoties zijn gisteren hoog opgelopen, niet geheel onterecht lijkt me, maar dit had ook op een andere manier opgelost kunnen worden. Is er uberhaupt ooit een poging gedaan met elkaar om de tafel te zitten en een en ander face to face uit te spreken en bij te leggen? Misschien niet de eenvoudigste oplossing, maar waarschijnlijk wel de meest effectieve.

Ik vind dit de makkelijkste oplossing en ik denk dat met het bannen van deze gebruikers een hoop kennis voor Bokt verloren gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 16:08

wjerdo schreef:
weet ik love,
ik mag toch wel zeggen dat ik het jammer vind, en ik zeg meteen waarom, dus ik leg mijn mening met behulp van argumeten zoals ik het zie uit *LOL* Lachen


Dat snap ik wel, ik probeer uit te leggen dat jouw argumenten niet de lading dekken, besides the point zeg maar. Jij hebt het over de manier van het plaatsen van berichten, het onder woorden brengen van zaken. Daar gaat het dus helaas niet om, althans dat is niet de hoofdzaak.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 16:11

oke Lachen ik zei al dat ik er niet echt over kon oordelen omdat ik het niet eens wist dat er wat aan de hand was, maar even goed het blijft jammer.

groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 16:11

Tja iedereen moet zich aan de regels houden. En zo niet eigen schuld dikke bult. Haha! Kort maar krachtig.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 16:12

Huh? Dacht dat de stapmolen juist was voor 'rare' topics. Ik heb hier op de andere forums helemaal geen last van ze (maar wie ben ik? ik had namelijk nooit last van ze, meer last van het gezeik op ze) Verward


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 95Ellen, aeckker03, annelieke92, chinnie, f_pepper, GWR, Janyne, Jette, MaanNaam, MaiMai, pjer, SemrushBot en 63 bezoekers