Vraag over Moddieforum voor iedereen en vooral Bart/Heike!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:14

Kayla, houd er nou maar over op! Dit is geen discussie meer maar gewoon drammen!!!! Zoals al 100.000 keer gezegd: Degene die een ban gekregen hebben, hebben hem verdiend en dat MP???? Dat is toch Bart en Heikes (en de andere moderatoren!) goede recht???? Misschien word er "geroddeld" so what????
Doe je dat zelf ook nooit??? Ik wel!!!! (misschien) Niet over degene hier op het forum, maar "hier thuis" roddel ik ook Schijnheilig ! Dit wil ik niet goedpraten, maar ik wil er een beetje mee aangeven dat roddelen wél typisch "menselijk" is!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:14

kayla, het leuke van dit verhaal is, dat ik niet zo laag ben dat ik zou gaan liegen dat ik dat gezegd zou hebben.
Het is duidelijk dat je een beeld van me hebt via bokt, en of dat beeld nou positief of negatief is kan ik eigenlijk niet wakker van liggen.
Ik weet wat er gezegd is, ik weet ook dat ik dat niet gezegd heb, ik weet ook in welke situatie dat gezegd is, en dus niet serieus bedoelt was.
Als je me echt zou kennen (ik ga er niet vanuit dat je dat zou willen met jou opstelling tegenover mij, maar dat terzijde) dan zou je weten dat ik nooit iemand ter dood zou wensen, hoe een schurfthekel ik ook aan die persoon heb.
Zit niet in de aard van het beestje, sorry, meer kan ik er niet van maken

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:15

kayla"]
[quote="FjordenFreak"][quote="stef schreef:
wjerdo, nog maals, dat over puck dood, dat was toen JOU rat puck dood ging. Correct me if i'm wrong, maar volgens mij was dat voor de dood van monique, en IK heb dat niet gezegd.
Ik ga geen andere zitten veroordelen, maar het zou leuk zijn ALS je mensen wilt gaan veroordelen, de hele waarheid weet, en niet een opgepomt iets


ik heb ook ratten, dus je wilt dat die van haar doodgaat?
zo komt het bij mij over. en over de moddie's vertouwen,
wat ik allemaal gelezen heb, weet ik het niet meer hoor...

gr, fjordenfreak
[/quote]

het was nog erger, ze wou dat Puck zelf dood ging...
[/quote]

Voor zover ging het over de rat Puck die ziek was en moest worden laten ingeslapen omdat hij niet meer beter werd.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:15

haha waar het je heb in hemelsnaam over allemaal??? instabiel persoon??
het gaat erom dat vanaf het begin dat ik hier ben, ik heb gemerkt dat je hier niet vrij uit je mening mag uiten en dat sommige mensen geen kritiek kunnen hebben, maar die kritiek is juist bedoeld om wat te leren. en ja als er totaal niet naar je geluisterd wordt en je ontdekt dat er achter je rug om wel ontzettend over je wordt geluld en echt op een groffe manier, dan kan je best een beetje pissig worden.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:18

kayla... ik heb het zelf niet gelezen op het moddiforum, maar die dingen die gezged zouden zijn over dat puck of wie dan ook doodgewenstw erd, worden echt niet serieus gemeend hoor... (hoop ik iig) ik denk dat je het wat zwaar op neemt, al kan ik dus niet juist oordelen, aangezien ik er die bewuste avond niet bij was..

Onderschriftloos :Y)

FjordenFreak

Berichten: 310
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: amstedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:21

fred lover schreef:
kayla... ik heb het zelf niet gelezen op het moddiforum, maar die dingen die gezged zouden zijn over dat puck of wie dan ook doodgewenstw erd, worden echt niet serieus gemeend hoor... (hoop ik iig) ik denk dat je het wat zwaar op neemt, al kan ik dus niet juist oordelen, aangezien ik er die bewuste avond niet bij was..


je gaat toch niet voor grap zeggen:

"ik wil dat ... dood gaat!" Verward

k zoek een verzorg/bijrijd paard/pony vlakbij amsterdam-noord: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:21

Ik ga hier verder niet meer op in, dit wordt ook weer een of andere nutteloze discussie. Als jij het niet snapt dan is dat jouw probleem, als je het niet wil snappen dan zou ik er toch wat aan gaan doen... Dit was mijn laatste bericht over dit onderwerp, ik ga nu gewoon GEZELLIG verder bokken!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:21

jij kan er idd niet over oordelen omdat je het niet gelezen hebt, ik zal je details maar ook besparen...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:25

On topic maar weer?

Ik hoef niet zo nodig te zien wat er op Mod praat afspeelt,
ik heb al eens mogen meekijken en het is een saai gebeuren.
Mocht het wel een forum worden waarop we kunnen meekijken denk ik wel dat ik regelmatig zal spieken! Knipoog

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:26

Ach, dat ging over een halfdode rat hoor! Kom op Kayla, zit de boel hier niet zo op te stoken! Wat wil je daarmee nou bereiken?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:27

dat mensen op basis van haar verhaal meegaan met haar kant en dat er een volledige opstand komt!!!?? Haha!

Als het zo erg is hier kayla, daar is de deur.... Haha!

Wbt moddieforum, counldn't care less... heb geen zin in gedoe van mensen die een keer een commentaar op hun houding zien op het mp en dan meteen moord en brand schreeuwen over machtsmisbruik etc....
Laatst bijgewerkt door Laura op 24-02-02 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:28

carola schreef:
Ach, dat ging over een halfdode rat hoor! Kom op Kayla, zit de boel hier niet zo op te stoken! Wat wil je daarmee nou bereiken?


dat ging NIET over een halfdode rat, wat weet jij daar nou van? wat ik hier mee wil bereiken? nou dat er een eind komt aan dat achterbakse en stiekeme gedoe en dat veel moddies achter de schermen niet zo lief en aardig zijn als dat ze zich voordoen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:29

en kayla, als ik nou zeg dat dat wel in de context van een half dode rat gezegd is, en dat dat niet door mij gezegd is, ga jij dan weer averechts zeggen?

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:33

Dat met die rat was geloof ik ook nog voor Kayla haar tijd.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:33

nee hoor die dode rat had er iid mee te maken en ik zeg ook niet dat jij het hebt gezegd.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:34

Iemand de dood toewensen,of een dier van dat persoon...
Tja,dan lijkt het me verstandig een keer een afspraak te gaan maken met de psychiater...Want het is niet 1 van de vriendelijkste dingen die je over/tegen iemand kan zeggen he?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:35

Laura schreef:
dat mensen op basis van haar verhaal meegaan met haar kant en dat er een volledige opstand komt!!!?? Haha!

Als het zo erg is hier kayla, daar is de deur.... Haha!

Wbt moddieforum, counldn't care less... heb geen zin in gedoe van mensen die een keer een commentaar op hun houding zien op het mp en dan meteen moord en brand schreeuwen over machtsmisbruik etc....


ik ga niet, vind het hier erg leuk, maar zou sommige dingen graag anders zien.

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:36

Sunnylover schreef:
Iemand de dood toewensen,of een dier van dat persoon...
Tja,dan lijkt het me verstandig een keer een afspraak te gaan maken met de psychiater...Want het is niet 1 van de vriendelijkste dingen die je over/tegen iemand kan zeggen he?


Ze wenste het dier niet dood. Het dier was doodziek en dan kun je het beste het dier maar uit zijn lijden verlossen.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:38

Yootha"]
[quote="Sunnylover schreef:
Iemand de dood toewensen,of een dier van dat persoon...
Tja,dan lijkt het me verstandig een keer een afspraak te gaan maken met de psychiater...Want het is niet 1 van de vriendelijkste dingen die je over/tegen iemand kan zeggen he?


Ze wenste het dier niet dood. Het dier was doodziek en dan kun je het beste het dier maar uit zijn lijden verlossen.
[/quote]

het is niet het dier waar ik het over heb...

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:42

Nou Puck was een rat en daar heb ik het over.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:49

Nee, MP wordt niet openbaar om erg voor de hand liggende redenen.
Nee, Stef heeft die opmerking niet geplaatst.

Slotje, nivo van de discussie is echt bijzonder laag, alleen wat beschuldigingen over en weer.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alenthe05, boyca, Dax, Dees, evelien1000, Firebug, goesju, Goldwynn, hedjuhhh, katinker, Lanoca, Mo_86, ontherun, roxiie, savieralover, tanec_meisje, Thami en 71 bezoekers