Zonnebrillen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:16

Je merkt het prijsverschil echt wel als je vaak een zonnebril op hebt, die van 10Euro/$ hebben niet (of nauwelijks) UV-bescherming. Ik heb vorig jaar een YSL bril gekocht, ook veels te duur, maar wel eeerg mooi Kwijl !
Gave/goede brillen voor een redelijke prijs zijn oa van Guess en Fossil (kosten zo rond de 50 Euro, tenminste... hier bij ons!), daar heb ik er 8 stuks van Schijnheilig . Dan heb ik nog zo´n oranje glazen zonnebril van Adidas voor het skieen. (ca. 30 Euro). M´n 2 Ray-Ban zonnebrillen heeft m´n broertje (die bij de KLM werkt) voor me uit de Verenigde Arabische Emiraten meegenomen, daar waren ze het goedkoopst Lachen !

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 20:54

kojack schreef:
hey die bril heb ik ook
heb hem gisteren bij h&m gekocht hij was onder de 10 gulden
je betaald alleen voor het ralph lauren merkje hoor
groetjes


kicke,dan ga ik daar morge ook ff langs ofzo,moet morge tog in de stad zijn voor de ortho Lachen

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 21:23

Ik wou maar dat het zonnebrillen weer was............. ik heb zo'n goedkope bij halfords vandaan. ik raa die krengen altijd kwijt, dus dan heb ik er niet meer dan F15,- voor over
ik moet dit jaar weer voor een nieuwe, en ik had zo'n leuke

Waty ik trouwens geen porem vind, is op het paard met zonnebril en cap. Ik zit wel eens op het paard met een zonnebril maar dan zonder cap.... ijdelheid noemen ze dat.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 21:41

Ieder zichzelf respecterende automobilist heeft standaard een zonnebril in zijn auto. Ik heb een rayban op sterkte. Mijn vriendin ook. Met dit seizoen is het erg handig bij een laaghangende zon. Ook in de zomer is het handig voor in de auto.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 21:48

Oakley is echt top!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 21:51

Ik wilde die oakley titanium (670 piek), alleen die kunnen niet opsterkte. Bovendien stond hij mij voor geen meter. Wel een hele mooie bril idd.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 22:12

Gave bril joh, Laura...
Ik wil ook van me bril af, kan ik eindelijk eens een gave zonnenbril kopen... EN gebruiken!
Cool