Mannen en boodschappen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-02 01:43

Nu begrijp ik in elk geval waarom Prima niet op prijzen let Lachen hij ziet ze gewoon niet. Maar sorry hoor prima, ik ben ook voor goede spullen maar bijna 150,- voor een koekenpan?????????? Laten we wel wezen. Dat ei smaakt net zo goed in een pan die je voor de helft van de prijs heb.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 01:52

Hahahahaha, mijn man mag ook gewoon de winkelwagen niet duwen, want zodra ik iets pak en me omdra kan ik de halve winkel naar hem afzoeken....
Waar ik hem het meeste terug vind, bij de koffie automaat, de chips of de magazines....

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-02 01:56

Hahahaha dat is ok de rede dat ik hem meestal gewoon thuis laat, want mijn bankrekening raakt aardig leeg als hij te vaak mee gaat.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 02:01

orri schreef:
Hahahahaha, mijn man mag ook gewoon de winkelwagen niet duwen, want zodra ik iets pak en me omdra kan ik de halve winkel naar hem afzoeken....


Idd en dat is zo irritant, weet je, als ie alleen boodschappen gaat doen haalt ie bijna niets in huis of juist zoveel dat de vriezer helemaal vol is Frusty
Het is al zo vaak voorgekomen dat elke keer als hij boodschappen ging doen we 3 pakken chocoladevlokken in de kast hebben staan "dat vindt je toch ook lekker?!", is dan zijn reactie. Ik: " schat we zijn nu al meer dan 5jr. bij elkaar en ik eet werkelijk nooit zoetigheid op mijn brood, weet je nog!"
Aaaaargh, laatst zou ie een "paar" boodschappen gaan doen, kwam ie thuis met zakken vol vlees! Jawel, hij was naar de biologische keurslager geweest (veel Euro's.....) en had even voor een maand inkopen gedaan. Resultaat: al het huishoudgeld was op, we hadden geen groente, fruit, of iets anders te eten maar de vriezer lag in iedergeval vol met vlees Frusty

Tja mannen, toch hou ik van hem Lovers gek he Verward

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 10:17

Ik geef hem een lijst mee als hij alleen gaat,
maar dan nog...neemt hij iets mee waarvan hij denkt dat ik het lekker vind...(vervolgens ziet hij mijn bedenkelijke gezicht terwijl ik het uitpak en weg ruim in de koelkast) je kunt ze 100x vertellen dat je dat niet lekker vind, maar blijkbaar blijft die 1x dat je het gegeten hebt langer hangen in hun geheugen....

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 15:03

Hmmm... dan heb ik het nog prima getroffen eigenlijk! Toch doe ik de boodschappen liever alleen. Een van de eerste keren stonden we in de supermarkt ter plekke bij de groenten te bedenken wat we zouden eten. Dus ik zei: "zeg maar waar je zin in hebt". Antwoord: "Weet ik niet, bedenk jij maar wat". Dus ik doe twee stappen opzij en grijp een bos prei. Verontwaardigde reactie: "Maar dat lust ik niet!" Aaaaaaargh!! Frusty Tegenwoordig weet ie dat nog steeds niet, maar als we samen in de supermarkt lopen, is ie wel heel efficient bezig, dat moet ik hem nageven. Aanbiedingen kopen, prijzen vergelijken, houdbaarheid controleren en van tevoren plannen. En vooral de lege flessen niet vergeten in te leveren! Conclusie: hij mag blijven, ondanks dat ie nog geen ei kan bakken, ongeacht de pan...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:30

chrico schreef:
Nu begrijp ik in elk geval waarom Prima niet op prijzen let Lachen hij ziet ze gewoon niet. Maar sorry hoor prima, ik ben ook voor goede spullen maar bijna 150,- voor een koekenpan?????????? Laten we wel wezen. Dat ei smaakt net zo goed in een pan die je voor de helft van de prijs heb.


Ik heb een tijd geleden nog een soeppan gekocht: 379 piek. Hoorde bij de andere pannen. Helaas was hij niet in de uitverkoop. De vier andere pannen waten 1100 pieken bij elkaar, met levenslange garantie. Nu houd ik van koken en goed gerei, zoals rosle of fischler, da's gewoon een must.
Nu nog een siematic keuken *LOL* .
Ondanks dat we allenbei leuk verdienen, hebben we altijd chronisch geldgebrek. Logisch.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:51

Prima schreef:
Ondanks dat we allenbei leuk verdienen, hebben we altijd chronisch geldgebrek. Logisch.


Logisch...?
Dan denk ik toch dat je wat verkeerd doet Clown

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 20:52

Wat ben ik blij met mijn mannetje als ik dit zo lees Haha!

Er is prima boodschappen te doen met hem, ik kan hem
er rustig alleen op uit sturen (behalve naar de bakker
dan, want dan komt hij met dingen thuis die hij alleen
maar lust plus dat ene croissantje met gele room
voor mij Haha! )

Winkelen hoef ik ook niet te doen met hem, alleen als
we gaan winkelen voor kleding voor hem of voor zijn
kantoor vindt hij het leuk!! Ikke dus iets minder Lips are sealed

Hij wil pas met mij shoppen als ze een ballenbak hebben
voor volwassen mannen............................ Haha!

Zie je het al voor je?? *LOL*

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 01:31

Een ballenbak voor volwassen mannen...klassieker!!
een soort smalland zoals in de ikea...
hahahaha zie het al voor me;

"wil mevrouw bakker, meneer bakker ophalen uit smalland"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 09:05

Okee, ik ga misschien nu toch wat vrouwen jaloers maken:
Als ik kleren ga kopen neem ik meestal wel mijn vriend mee want hij ziet altijd wel goed of me iets staat en weet je wat nog leuker is: regelmatig rekent hij alvast mijn nieuwe trui af (en dan niet van het boodschappen geld) Lovers

Overigens gaan we maar weinig winkelen want ik heb er een hekel aan, al dat vervelende gepas en rijen bij de kassa Misselijk

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 09:33

Katrien schreef:
Okee, ik ga misschien nu toch wat vrouwen jaloers maken:
Als ik kleren ga kopen neem ik meestal wel mijn vriend mee want hij ziet altijd wel goed of me iets staat en weet je wat nog leuker is: regelmatig rekent hij alvast mijn nieuwe trui af (en dan niet van het boodschappen geld) Lovers

Overigens gaan we maar weinig winkelen want ik heb er een hekel aan, al dat vervelende gepas en rijen bij de kassa Misselijk


Tja toen mijn man mijn vriend nog was idem Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 09:53

orri"]
[quote="Katrien schreef:
Okee, ik ga misschien nu toch wat vrouwen jaloers maken:
Als ik kleren ga kopen neem ik meestal wel mijn vriend mee want hij ziet altijd wel goed of me iets staat en weet je wat nog leuker is: regelmatig rekent hij alvast mijn nieuwe trui af (en dan niet van het boodschappen geld) Lovers

Overigens gaan we maar weinig winkelen want ik heb er een hekel aan, al dat vervelende gepas en rijen bij de kassa Misselijk


Tja toen mijn man mijn vriend nog was idem Knipoog
[/quote]

Okee, voorlopig nog niet trouwen dus! Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 10:42

Hahahahahahahaha, sorry niet echt een toevoegende reactie,
"wil je met me trouwen?" "hmmm wat zeg je? ja winkelen, leuk" ... *LOL*

Fitzroy

Berichten: 25130
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 21:29

Katrien, ik herken je verhaal wel alleen gaat het bij ons iets anders:
V:"We moeten een keervoor jou naar de stad"
M: "Nee, ik wil eerst lijnen"
Half jaar later:
V:"We moeten een keer voor jou naar de stad"
M: "Nee, ik wil eerst lijnen"
Jaar later:
V:"We moeten een keer naar de stad"
M: "Nee, ik wil eerst lijnen"
Afijn, en dan vervolgens klagen dat ie zo weinig overhemden en broeken heeft, hoe zou dat nou toch komen.

Kadootjes met verjaardagen is ook een ramp want "jij wilt toch alleen maar paardenspullen"

En met boodschappen doen let hij ook echt niet op wat iets kost, want "ik vind het lekker"

Dus die van mij is ook niet perfect!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 21:41

Nee maar een perfecte man is ook niet alles. Ik neem mijn man al niet meer mee naar de winkel als er boodschappen gedaan moet worden. Hij gooit me van alles in het karretje, dingen die we helemaal niet nodig hebben daar komt hij mee aan. Schroevendraaierset, pluggen en noem maar op. En hij is dol op enveloppen en pennen. Nu je raad het al kasten vol van dat spul. En allerlei soorten vis (lust hij graag). Dus ik laat hem maar lekker thuis Haha! Kleren kopen heeft hij geen zin aan. Ach ik heb het in die jaren wel geleerd ik neem alles gewoon voor hem mee. Dure kleren wil hij ook niet, dus ik vertel de prijs al lang niet meer. *LOL* In september gaat onze oudste zoon trouwen, moet mijn man natuurlijk ook in het nette pak. Hebben ze tegenwoordig niet iets sportief aan op een trouwerij vroeg hij al. Nee Theun deze keer ga je voor de bijl, dat pak dat komt er incl. stropdas. Maar ja ach, het went een vent.....