Dienstmededeling: Orri geen moderator meer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:04

Jeetje zeg, wat een drama! Iig er wordt een drama van gemaakt op z'n minst.
Aangezien Manon het met Bart eens is, lijkt het mij niet dat er (serieus) een probleem is. Ik ben het wel eens met Silvia dat Bart het misschien iets subtieler had kunnen brengen, maar aan de andere kant is het goed om naar zoveel mogelijk openheid te streven.

Wat ik echt het allerraarste en ook allerlaagste vind is: je hebt een meeting. Ipv gezellig te doen zoals je normaal (tenminste, lijkt mij) op een meeting doet, ga je op Bokt het Moderatorforum bekijken.
Jullie waren daardoor verbijsterd, dus misschien had je het wel helemaal niet willen weten.

Dat er politiek incorrecte dingen geplaatst worden op dat forum lijkt me logisch, juist omdat het een besloten forum is. (daar hebben we de openheid weer: moddies moeten onderling toch kunnen overleggen/meningen uitwisselen? - dat had je kunnen weten!)En dus gaat het de 'gewone' gebruikers niks aan.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 18:06

Kawa, is heel menselijk en nee, het is besloten en blijft besloten. Zoals je hier wel ziet is het _erg_ makkelijk om opmerkingen verkeerd te interpreteren.

Andere bokkers? Sure, v.n.l. mensen die inmiddels gebanned of verwijderd zijn of die een flinke waarschuwing hebben gehad. De grond in getrapt? Nee, niet bepaald. Maar goed, dat blijft mijn woord tegen het woord van Puck (die alles nogal persoonlijk opvat zo te lezen). Jammer.

Overigens is de banner voor Monique net op verzoek van Puck verwijderd, wat mij betreft had dat niet gehoeven. IMO moet je bepaalde dingen gescheiden kunnen zien, is soms wel gruwelijk moeilijk, weet ik alles van.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:07

ach als je ziet dat je dood gewenst wordt is de gezelligheid wel verdwenen. en dit zal me wel een ban opleveren, jammer dan. wij worden als tuig bestempeld, als je topics opent waarin je iemand dood wenst ben je zelf tuig van de richel!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 18:15

Tuig? Helemaal mee eens geweest op sommige momenten, er zijn redelijk wat situaties geweest waar jullie IMO alleen maar dingen zaten te verkloten (exusez le mot) en totaal niet voor reden vatbaar waren.

Wbt dat doodwensen, ik weet in welke context en door wie het gezegd is. Weet ook dat ze daar totaal niets van meende maar dat het wel aangaf hoe geirriteerd en gefrustreerd men op een gegeven moment is geweest.

Je moet dat soort dingen in perspectief kunnen zien, dat jij daar op dit moment moeite mee hebt snap ik, waar ik niet goed tegen kan is het feit dat heel MP afgeschilderd wordt als een slangenkuil en dat jullie zo'n beetje heilig zijn wat dit betreft.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:17

Wij zijn helemaal NIET heilig, maar dit niveau halen wij niet. Overigens heb je zelf ook een dergelijk topic geopend over iemand anders. Dat soort dingen doe je niet, zeg je niet en wens je een ander niet toe, grappig bedoeld of niet, het is beneden alle peil!!!!!!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 18:20

Kom op Puck, je hebt het over dat topic over mij, een shotgun en Mytens?
Tja..

Ik zeg al, je moet het in perspectief kunnen zien. Jij snapt die opmerkingen niet, ik snap jullie humor niet. Ben jij dan fout? Ben ik dan fout? Neuh, lijkt me niet.

Maar goed, een echt goed gefundeerde en rationele discussie is dit niet.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:24

Als dit jouw humor is dan is dat idd de mijne niet. Het zal wel aan de verschillende opvoeding liggen. Ik heb nog NOOIT iets dergelijks over iemand gezegd, grappig of niet grappig, omdat dat dingen zijn waar je niet mee spot. En op mp is dus alles maar toegestaan omdat jullie daar onder elkaar zijn? Niet echt een excuus

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:24

Mmmm,
ik ben verschillende keren op Mod praat geweest maar tot nog toe heb ik alleen doodsaaie dingen aangetroffen en zodra het gezellig leek te worden kwam altijd 'BartVB' er tussen door maaien Bloos Haha!
en dan was het gelijk weer over met de gezelligheid!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:25

goh het wordt langzaam maar zeker steeds duidelijker wáárom het een gesloten forum was. Schijnheilig
Gaan we al die ellende nou weer krijgen? Dat er geinsinueerd wordt wat daar gezegd is? Maar 'we zetten het maar niet openbaar want zo zijn we niet?' Maar ondertussen wel even een beetje aansturen over wat en hoe...?

Triest triest triest. Ik ga met Rieja mee. Houd erover op. Orri had kunnen weten dat P en M en weetikveel wie daar over gingen vallen. Gebeurt dus duidelijk ook. Maar het lijkt me niet dat er verder nog een discussiepunt inzit. Wat daar gezegd wordt, gaat niemand een bal aan, en als je bang bent dat er kwaad over je gesproken wordt,

- a. gedraag je dan gewoon dat je daar geen aanleiding toe geeft
0f - b. maak je er niet druk over en zeur er niet over.

Als het je zo dwars zit ga dan ergens anders forummen.

EDIT: haha Kan me er absoluut niet druk om maken dat er ook 'genoeg over mij' op MP staat, zoals me net even voorgehouden werd via Pb. Misschien komt dat omdat ik geen slecht geweten heb oid? Zal vast zijn dat ik erg lief en aardig ben en zo'n voorbeeldige gebruiker. Coulnd't care less Haha!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:31

Ja gebruik de dood van mijn zus maar als excuus, lekker makkelijk, maar dit soort smilies Extreme duivel Boos! Misselijk geven toch niet echt aan dat het grappig bedoeld was, of wel?

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:38

Sjuimpje schreef:
Mmmm,
ik ben verschillende keren op Mod praat geweest maar tot nog toe heb ik alleen doodsaaie dingen aangetroffen en zodra het gezellig leek te worden kwam altijd 'BartVB' er tussen door maaien Bloos Haha!
en dan was het gelijk weer over met de gezelligheid!



verschillende xen er op geweest?Jij bent toch geen moderator dus dan zou jij daar ook niet mogen komen...
dus is diegen ook fout geweest die jou daar op heeft laten gaan toch?
of zie ik dit verkeerd?
voor de rest vind ik hetr persoonlijk een beetje overdreven want hieruit blijkt ook weer dat orri niet de enige is die zo (waarschijnlijk per ongeluk) zo heeft gehandeld

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 18:38

Heb ik gezegd dat het humor was? Eerder een vorm van sarcasme en daar zet je geen Haha! of *LOL* achter.

Maar goed, heb nu _echt_ genoeg van deze discussie. Kan me grotendeels wel vinden in de reactie van Laura.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:40

Astrid(dempsey)"]
[quote="Sjuimpje schreef:
Mmmm,
ik ben verschillende keren op Mod praat geweest maar tot nog toe heb ik alleen doodsaaie dingen aangetroffen en zodra het gezellig leek te worden kwam altijd 'BartVB' er tussen door maaien Bloos Haha!
en dan was het gelijk weer over met de gezelligheid!



verschillende xen er op geweest?Jij bent toch geen moderator dus dan zou jij daar ook niet mogen komen...
dus is diegen ook fout geweest die jou daar op heeft laten gaan toch?
of zie ik dit verkeerd?
voor de rest vind ik hetr persoonlijk een beetje overdreven want hieruit blijkt ook weer dat orri niet de enige is die zo (waarschijnlijk per ongeluk) zo heeft gehandeld
[/quote]

sommige moderators lijken beter in het pulletje te vallen dan anderen....

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:42

ja sorry maar ik wil wel graag antwoord op mijn vraag dan wil ik ook wel weten hoe dat kan...
En ik wil hier niet over zeuren maar dit is iets wat ik vreemd vind en wel graag antwoord op wil

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:43

westernworld schreef:
ook een reactie:
met het gevaar me belachelijk te maken,tegenover anderen.
wat ik niet begrijp bart is het volgende,
je vraagt antwoord op een pb die je stuurt,die krijg je,en dan vervolgens geloof je niet de verklaring die gegeven wordt, en besluit direct tot uitsluiting van orri,die ik overigs niet persoonlijk ken,ook bart niet.
Bart mijn inziens,is dit misbruik maken van een machtspositie,die je je zelf als eigenaar van bokt aanmeet,mijn inziens is een site zoals bokt een openbare aangelegenheid,waarbij ook democratische beslissingen,moeten worden gemaakt,en niet op een dictoriale wijze.
misschien heb ik het mis, en zullen de spelregels en voorwaarden om mee te mogen doen op dit forum,het allemaal dekken .
dat neemt niet weg dat ik er niet achter sta.
verder is er op dit forum niets af te dingen,en hoop ik niet dat dit forum ten ondergaat aan zijn eigen populariteit.

Veel bokt plezier

Rinus


hier ben ik het helemaal mee eens, maak een poll waarbij iedereen zijn stem uitbrengt of orrie moderater moet blijven (weer worden) of niet.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:43

Op het moddipraat worden teksten geplaatst die nog lager dan laag zijn. En dan kun je wel zeggen het is een besloten forum en mensen uiten daar hun frustraties even maar ik vind het ellebogen werk. In het openbaar er niks over zeggen tegen iemand maar op het moddi forum mensen zwart maken want dan kunnen ze niet zelf reageren en zich verdedigen.

Mar het is dus zo dat 'jullie' het om moddi zetten om mensen niet tegen het hoofd te stoten met jullie uitlatingen maar ik vind het een teken van lafheid en achterbaksheid.

HEEEEEEEEEEEEEEEL Laag niveau envooral dat stukje over dat puck en in laten slapen. Heel achterbaks maar ik weet wie bepaalde topics daar heft geplaatst en ik ben daar zeker nog niet klaar mee en dat zijn nog geen eens de topics die over mij gaan waar ik me druk om maak.


Maar ik denk dat jullie er beter een KOTS forum van kunnen maken want daar kotsen jullie iedereen uit in het geheim en dat terwijl wij voor dat soort praktijken worden gebanned terwijl wij het niet achter iemands rug omdoen. Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:45

sterker nog, wij gebruiken niet dezelfde achterbuurttaal.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:48

PUCK schreef:
sterker nog, wij gebruiken niet dezelfde achterbuurttaal.


En het ergste is nog dat de moddi's commentaar hebben op ons 'niveau' maar in het geheim (want dat is lekker achterbaks en past goed bij ze blijkt) zijn ze zelf geen haar beter. Wat zeg ik echt onder het niveau.

Maar nu weet ik dus waarom er zo geheimzinnig werd gedan over het moddi forum want daar kwam de ware aard naar boven van sommige moddi's

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:51

Ik vind het gewoon triest wat er geplaatst wordt, dat orri geen moderator meer mag zijn, er zijn heel duidelijk meer moderators die mensen laten kijken en daar hoor je niks van. Alleen omdat orri bij ons was heeft hij zitten kijken of we op mp gingen. Misschien moet hij eens 24 uur per dag posten en dan ontdekken welke moddies nog meer geheimen aan anderen laten zien.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:55

Citaat:
Als het netjes was opgelost, had niemand ons over de inhoud van mp gehoord, datw as allang afgesproken onderling


en nu komt het jullie wel erg goed uit dat het zo is gegaan, want nu kan je ongegeneerd mensen vertellen wat daar wel niet staat (en oeps per ongeluk de nette dingen maar even vergeten en nog even wat dingen andikken ed.. ) en of jullie de waarheid spreken kan toch niemand beoordelen want jullie zijn de enige die daar geweest zijn. Dus kan je mensen gaan pben zoals ik dat er 'over jou ook aardig wat staat' en zo de moderators maar in discrediet brengen. Leuk spelletje, zo zieltjes winnen.

Uiteindelijk blijft het hun (moddies)woord tegen het jouwe, maar jullie hebben een mooie troef in handen om even lekker alles mee aan te wakkeren. Op de een of andere manier ben ik geneigd die quote hierboven niet te geloven....

Mag ik een advies geven?
Volg Mytens goede voornemen op:
Citaat:
Ik zal mijn mond maar houden over het niveau van jullieop moderatorpraat Meer zeg ik er niet over want anders zak ik naar jullie niveau

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:57

Astrid(dempsey) schreef:
ja sorry maar ik wil wel graag antwoord op mijn vraag dan wil ik ook wel weten hoe dat kan...
En ik wil hier niet over zeuren maar dit is iets wat ik vreemd vind en wel graag antwoord op wil


er zitten ook niet-moddies op mp.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:57

ja mytens maar hoe kan Bart dan weten of er nog een gebruiker bij die moddie zit, het hoeft toch geen meeting te zijn waarop zoiets gebeurd.

En bart sorry maar ik vind het wel overdreven dat je "detective" gespeeld hebt op de dag van de meeting.

lijkt wel alsof het gepland was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:58

achterbaksheid staat hoog int vaandel als moderator!Vandaar dat wij t niet worden Knipoog

Gewoon schandalig om door het verdriet van anderen, jezelf te amuseren!

daar moet ik van Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 18:59

Lekker je vriendjes blijven verdedigen. ze zijn gewoon triest heel triest.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:10

ja Bart ik ben eigenlijk ook wel nieuwschierig waarom diegene die Sjuimpje op MP heeft gelaten niet meteen een schop onder de kont gekregen heeft.