Nederlandse bobbers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Nederlandse bobbers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 00:58

waren net al op ZDF.
Ik snap niet wanneer Nederland het gaat uitzenden want het is dus al bezig.
Mijn zus en ik zitten al de hele avond te wachten want Tim, een vriend van ons, doet mee. Hij is dat kleine ventje die als 3e in de bob springt *LOL* Ze staan momenteel 8e.
Van de week belde hij nog, heeft echt de tijd van zijn leven in Salt Lake City, zo gaaf allemaal!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 14:48

Nou zeg, even wat fans werven voor Tim hoor, hij is de middelste op de foto, is ie niet cute? Haha!

Afbeelding

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 14:57

Echt leuk hoor! Ik volg de OS best wel veel en heb helaas ook nog niets kunnen ontdekken. Ik weet wel dat er afgelopen nacht ook het een en ander aan bobben op de tv was

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 15:00

Ja klopt, op een gegeven moment stonden ze 16e, ik weet niet of iemand het gezien heeft maar je ziet het team van Arend Glas een soort team-yell doen, met de vuisten op elkaar en Tim is zo geconcentreerd dat ie dat pas heel laat doorheeft *LOL* Echt zo grappig!
Hij moet vanavond nog een keer dacht ik.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 15:05

Weet je hoe laat ongeveer? Wellicht dat ik het nog kan zien, ivm mijn meeting op de Nieuwe Heuvel

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 15:21

Oh nee vanavond is de 3e en 4e run dus neem aan dat Tim dan niet meer hoeft. Zal mijn zus straks eens vragen.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 16:23

Heb je ook al gehoord dat het heel lang heeft geduurd voordat de Belgische Bobbers van start waren gegaan?
Ze zaten onderling heel lang te dimdammen: Bob jij of Bob ik?! Haha!

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Butterfly, cariena1, daiswees, DemDeempel, dioni, DotBot, flooooo, ista, JodieR, karlos, KimD, kinel, kosseh, laran, Mette, mvdende, Nanu, nick_en_ik, Rose94, Shenavallie, stella92, vilo, Wieke, YandexBot, yvje86 en 121 bezoekers