Wat zal ik hem nou geven?????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Wat zal ik hem nou geven?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 17:12

Mijn vriend wordt volgende week woensdag 30. Maar ik weet nog steeds niet wat ik hem zal geven, dus leuke ideetjes?!

Eigenlijk heeft hij al alles wat zijn hartje begeert (mij Haha! )
Zelf weet hij ook niet zo gauw wat hij wil hebben. Hij wil wel een boek maar dat vind ik niet zo leuk om te geven (omdat hij nog een stapel boeken heeft liggen die hij nog moet lezen) dus die tip heb ik doorgegeven aan mijn moeder en aan zijnouders vraagt hij mooie wijnglazen. Hij wil nog wel een ovenschaal die precies goed in onze oven past. Ook zo'n romantisch kado.
Hij houdt veel van koken maar ik vind het niet zo leuk om hem zo iets te geven omdat ik door de weeks meer kook dus dan ga ik mijn kadootjes voor hem gebruiken.
Verder is hij fan van (zichzelf Party!! ) Sting en Aerosmith maar daar heeft hij al alles van wat hij wil hebben...
En hij houdt dus van koken maar een kookcursus ofzo vind hij niet leuk.
Voor een weekendje weg ben ik eventjes te blut en een etentje vind ik ook zo vergankelijk.
Maar wie heeft voor mij de Gouden tip? (nee, een paardrijles wil hij NIET hebben Frusty )

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 17:50

Een horloge?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 12:26

Margreet schreef:
Een horloge?

Hij heeft een heel mooi horloge waar hij heel tevrden mee is Frusty
ik had laatst heel terloops gepolst of hij geen nieuw horloge wilde maar hij is nog steed heel content met het huidige exemplaar.