is het nu echt zo moeilijk elkaar in elkaars waarde te laten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-02 15:56

idd.. laat elkaar in de waarde, als ik een voor mijn gevoel lelijk paardje zie op itp, zeg ik dat niet, of ik plaats iets anders of ik houd het helemaal voor me! op een fatsoenlijke manier iets overlaten komen kan ook al heel wat schelen als je nou zegt; wat heb jij voor een lelijke ezel of dat je zegt goh wel een leuk dekje en een mooie kleur zeg!

ik heb het zelf ook wel gehad; je zet fotos neer en je moet meteen erbij zetten let niet op dit of dat anders krijg je daar ook weer gezeur over, oke 1 waarschuwing is genoeg als er iets negatiefs zou zijn, en als degene voor je er al iets over heeft gezegd, heeft het geen enkel zin om het nog een keer te zeggen dus ...

wat schiet je ermee op? totaal NIETS nee...

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:07

ach ik zeg maar zo Haha! Haha! Haha!
Als je hier een foto neerzet, moet je 1 ding nooit vergeten }>
DE BESTE STUURLUI STAAN AAN WAL.

Als je blij met je paardje bent, al is het voor mijn part een ezel, dan ben je er gewoon blij mee, en dat is het aller belangrijkste en het allervoornaamste!!!!! en het maakt totaal niet uit wat de rest ervan vind.
Als degene van wie het dier is, ermaar gelukkig mee is.
(geoordeeld (veroordeeld) wordt hier nogal snel over een foto, en sommigen menen vanaf een opname van pakweg 1/10 seconde, een heel totaal beeld te kunnen weergeven over de kwaliteit van ruite en paard. Verward

Herbie
Berichten: 37
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:43

Ik vind dat je met dit topic alleen maar nog meer vervelende reacties uitlokt.
Het lijkt wel alsof jullie dit leuk vinden!
Nou, ik heb alles van een afstandje zitten bekijken en ik vind het hier niks meer aan!!! Frusty

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

IK DOE OOK FF MEE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:56

Hey allemaal
Na het lezen van een paar berichtjes wil ik mijn idee er ook aan bij dragen:

Ten eerste is dit een open forum, iedereen mag hier zijn of haar mening plaatsen, mist deze natuurlijk ronduit schandalig is maar daar hoef ik verder niet over uit te wijden.

Iedereen heeft wel kritiek. Maar als iemand tegen mij zegt : pas je houding aan, vat ik dit op als POSITIEVE Kritiek, als je t aanneemt wordt JIJ er alleen beterder van. Mensen die het denken, en achter je rug om tegen jan alleman gaan vertellen van : goh die griet zit als een zak aardappels. Nou dan zou ik dat nog veel erger vinden.

Godzijdank hebben we niet allemaal dezelfde smaken qua paarden. gelukkig behandelen wij ze niet allemaal gelijk, wat zou dit een saai forum dan worden!

Dus ook al krijg je kritiek of is iemand zijn mening niet naar je zin, je hoeft jezelf niet (bij voorbaat) te verdedigen, we kunnen met zn allen een hoop van elkaar leren. Dus bekijk het juist positief!

Enne, diegene die beweerd dat hij/zij perfect rijdt.....die mag zich nu melden....want ik ben dat in iedergeval niet! Maar ik heb er wel plezier in en dat geldt uiteindelijk toch?