verkrachter 'bezig' in enkhuizen!!!!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

verkrachter 'bezig' in enkhuizen!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 11:44

sinds afgelopen maandag spookt er bij ons een verkrachter rond.hij schijnt werkzaam te zijn tussen wervershoof en enkhuizen in! hij heeft tot nu toe 4 meisjes verkracht! Extreme duivel het schijnt om een donkere pool te gaan in een donker rode opel vectra!

stalgenootjes hebben op school te horen gekregen dat ze op moeten blijven letten... bepaalde gedeeltes niet te gaan fietsen.... en niet alleen op de fiets te gaan...

nu komt dus het mooiste(nou ja mooi) hij spookt dus heel erg bij het gebied waar wij onze knollies hebben staan.. dit met als resultaat dat er 6 x per uur een politie wagen langs komt en 3 x per uur een helicopter... maar nog hebben ze hem nog niet te pakken... lekker dan!
zoveel roering erom en nog hebben ze hem niet!

lekker dan... wij fietsen nu maar in grote groepen naar de manege maar ik blijf het een eng idee vinden..... bah!

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 12:00

Jeetje, meisje! Kijk alsjeblieft uit, ik word al eng bij de gedachte. Ik heb vroeger eens met een vriendin de meest afschuwelijke straffen bedacht (niet uitgevoerd, helaas) om dit soort galbakken te martelen.
Dit soort gasten maakt me werkelijk ziek Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk
Zorg dat je niet alleen over straat gaat.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 12:05

hey nee ik ga dus ook absoluut niet alleen over straat! ja idd dit soort mensen sporen gewoon v geen kanten!!! Frusty

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 12:07

San kijk je wel uit, getsie zeg!!
Vandaar dat er hier gisteren een heli laag over vloog!! *LOL*

Wel eng hoor, ik zal ook eens rode Opel Vectra's in de gaten gaan
houden, brr!!
Ben ik even blij dat ik nooit fiets!!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 20:06

hey ja ik kijk wel uit hoor... ja idd daarom hoorde je dus wat over vliegen he?? ik heb nog steeds niks erover gehoord of ie al is aangehouden is maar er reed wel weer politie langs stal vandaag! brr eng.... en ik ga vanavond nog uit ook.... gelukkig fietsen met met heel veel ....!!!!!

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 20:25

ah eng zeg!!die stomme verkrachters ook....kunne ze zich nie even inhouden ofzo...nou succes!!en ik hoop dat die word opgepakt....Hup weg ermee.... }>

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 20:29

Jemig!!!!!!!! Ik ga al huiveren bij de gedachte.
JE moet echt oppassen hoor!
Ik kan dat echt niet begrijpen, waarom iemand dat nou doet?
Kan ie geeen vriendin krijgen ofzoiets, of is het gewoon stoer?
Maar je moet hem gewoon keihard tegen zijn knieen aantrappen als je zoiets meemakt. Niet in zijn ballen, want dat verwacht ie, tegen zn knieen verwacht ie niet.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 20:31

ja ik snap die mensen die dat doen ook niet hoor.... dan ga je toch gewoon naar de prutsmutsen??? die zitten er voor klaar??!!! Verward ach ja.. hahah wij hebben allemaal pepperspray in onze zak dusse.... wij zijn goed voor bereid!! Haha!

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 21:14

Wat hebben ze er nou aan? Ik snap dat echt niet, krijg je daar nou een kick van? Dat soort mensen moeten ze echt direct opsluiten en de meest gruwelijke straffen geven...

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-02 20:24

het is nu zelfs op het regionale neiuws geweest!
er zijn er nu al 6 gepakt..2 verkracht en 4 aangerand!
maar ze hebben nu een duidelijkere omschrijving!
het is een jongen met blond stekel haar een donker rode opel vectra en die heeft een zwarte band onder aan ...

verder is het nog niet bekend of het poedersuiker figuur al is aangehouden is maar dat zal wel niet anders weet je dat meteen zeker in een dorp!!!!!!!!!!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 21:30

bah wat eng!!!
ik zal maar oppassen als ik jou was (maar ja dat had je zelf ook wel door maar ja)
bah ik haat die mensen net of ze niks beters te doen hebben ofzo Misselijk Misselijk Extreme duivel Extreme duivel Boos!

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 22:40

hmmm....had er idd ook last van, heli's....is altijd zo leuk als ik met thun aan t wandelen ben Boos! , maar deze keer mogen ze van mij wel vliegen......Thun staat trouwens in Zwaagdijk...das ook in de buurt....

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 01:42

waaah eng!
brr maar goed dat jullie in grote groepen fietsen
hoop wel dat ze em te pakken hebben voor volgende week! wil em niet tegenkomen!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 11:12

zag laatst op tv een verkrachtingsscene, die heb ik afgezet. Ik kan het niet eens zien. Ik kan wel zien hoe iemand wordt neergeschoten of gewurgd of zo, maar dat niet. Walgelijk.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 13:08

obelix schreef:
ja ik snap die mensen die dat doen ook niet hoor.... dan ga je toch gewoon naar de prutsmutsen??? die zitten er voor klaar??!!! Verward ach ja.. hahah wij hebben allemaal pepperspray in onze zak dusse.... wij zijn goed voor bereid!! Haha!


Helaas gaat het bij een verkrachting niet om de sex, het gaat om macht en controle.
Wees voorzichtig!!

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 14:19

Meiden, wees voorzichtig! Mijn nichtje (toen 11 jaar) is ook in Enkhuizen verkracht, nu is ze 14, maar het heeft nog steeds gevolgen voor haar!
Als het dezelfde vent is (goed mogelijk, hij is nooit gepakt) kom ik eigenhandig de castratie uitvoeren, zonder verdoving uiteraard en....lekker langzaam.
Ik weet dat zo'n man een zieke geest heeft en behandeling nodig heeft, maar kinderen verkrachten, nee , daar kan eigenlijk geen pardon voor zijn.
VOORZICHTIG.........PASOP............ZORG DAT JE VADER JE OPHAALT OF WEGBRENGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 14:47

zo maar een onschuldig iemand, die jou nooit iets aangedaan heeft gewoon moedwillig kapot maken. Raar als je zo kunt zijn. Ben je dan een mens?

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 16:36

GADVER Boos!

laat um lekker een vriendin zoeken , viespeuk Misselijk

hier in utreg heeft er ook een een hele tijd rondgelope , ik weet niet offie er nog is Verward

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 17:09

wil jij dan van zo'n vent de vriendin zijn dan? Ikke niet!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 17:22

ohh das egt eng, het zal je maar overkomen...
toen ik hoorde dat hier in apeldoorn ook zo'n zieke gast rondliep durfde ik 's avonds nie over straat!!

Lips are sealed

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-02 21:46

orri schreef:


Helaas gaat het bij een verkrachting niet om de sex, het gaat om macht en controle.
Wees voorzichtig!!


ja ik ben ook heel voorzichtig...savonds brengt me vader me weg en haalt me ook weer op.... maar goed... het mag dan nl. ook wel gaan om macht en controle maar ik denk dat het ook wel een gedeelte om sex gaat hoor..... het is nu op tv geweest en in de krant geweest...

Jetta:sorry dat vind ik echt erg om te horen... het gebeurd idd wel heel vaak dat er iemand verkracht word,maar zoals het nu is is het nog nooit geweest! de sfeer is echt super eng..... echt heel raar!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 21:49

obelix schreef:
ja ik snap die mensen die dat doen ook niet hoor.... dan ga je toch gewoon naar de prutsmutsen??? die zitten er voor klaar??!!! Verward ach ja.. hahah wij hebben allemaal pepperspray in onze zak dusse.... wij zijn goed voor bereid!! Haha!

ja maar voor prutsmutsen moet je betalen, en als je een meisje van de straat afpluk is dat helemaal voor nix Party!!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-02 21:51

ja idd dat is zo.. maar goed... hun vinden het miss wel lekker en iemand v de straat in ieder geval niet hahahaha Cool

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 18:32

Sommige mensen sporen echt niet!!! Bah,Bah,Bah!
Is te hopen dat hij gepakt wordt, zulke zouden eigenlijk eens iemand moeten tegen komen die ze eens van wanten zou geven. Zou dat helpen?
en dan ook kinderen, op sluiten en nooit meer los laten!
Bij mij werd er ook eens een vent aantastelijk: hup klap op zijn bek. Nooit meer last van gehad. Dit is natuurlijk iets heel anders maar ik vind dat niemand het recht heeft om zo maar aan je te zitten als jij dat niet wilt.