was ff mijn mails aan het controlere en zag dat ik op 2 van mijn 4 e-mailadressen 250MB ter beschikking heb nu! Bij mijn andere twee is dit 25MB? Klopt dit bij jullie ook zo ongeveer? Anders vind ik het maar raar

Anders is dit gewoon geweldig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Remcotje schreef:als jullie de mail van hotmail hadden gelezen hadden jullie het geweten, i.v.m de concurrentie van g-mail is de hotmail ook vergroot
FjordieLover schreef:jaaa...bij mij zat hij altijd tot 98% vol en toen was het opeens nog maar 2%
Ik was al helemaal bang dat al m'n mailtjes weg waren
veerledec schreef:De opslagruimte is ook vergroot omdat in Amerika 250 MB gratis ruimte was. Er was hierdoor een 'trucje' toe te passen door jezelf ergens in Amerika te laten wonen (werd verder niet gecontroleerd), en binnen een week oid had je ook 250 MB.
Dit trucje is uitgelekt en massaal verspreid, niet zo lang geleden. Inmiddels kan dit niet meer, maar hebben ze de ongelijkheid opgeheven door iedereen 250 MB te geven.
Cassidy schreef:Ik weet dat er een mogelijkheid is om opslagruimte bij te kopen, maar of de standaard opslagruimte groter is weet ik eigenlijk niet.
Iig slibt die van mij ook in no-time dicht door alle spam...waardeloos gewoon.