vanaag wenkbrauwpiercing laten zetten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 20:31

leg uit??? waarom is het ordinair???
ben beneiuwd waarom jullie dat vinden

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 21:15

wennie"]
[quote="Prima"]
[quote="Margreet schreef:
Ordinair.


Idd; ordinair. Altijd apart dat het een bepaald slag volk is die geintresseerd is in zelfverminking. En by the way: geen foto's!!
[/quote]
idd ben het met Prima en Margreet eens.
[/quote]
gggggg tsssss pfffff wha!
Zelfverminking eg niet duzz he? Tis gewoon mooi..
en sommige vinden dat niet maar zelfverminking vind ik wel erug
overdreven hoor..

Ik heb een navelpiercing en wil ook zooooooo graag een wenkbrauwpiercing maarja mag nie he...
vink echt jammer ik wens je veel suc6!!!
Ennnummmm FOTO'SSS (gnagnagna!! Extreme duivel Extreme duivel Frusty Extreme duivel Schijnheilig Lips are sealed Schijnheilig Extreme duivel )
XXXXXXangel

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 20:48

Ordinair = gewoon.
Dus waar maak je je druk over of draag je nooit make-up en kleren? Het zijn toch allemaal versieringen, we zijn er niet mee geboren.
Je gedrag bepaalt of je "ordinair" bent en met een mantelpakje kun je dat dus net zo goed zijn.
Persoonlijk vind ik het wel leuk, beetje stoer. Zou liever hebben dat mijn dochter daar mee thuis kwam dan met een dronken kop of stoned, maar dat duurt hopelijk nog even.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:52

ja jongens dit loopt weer helemaal uit te hand, daarom:

Afbeelding
}>

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 23:00

Carys schreef:
Ordinair = gewoon.
Dus waar maak je je druk over of draag je nooit make-up en kleren?


Tuurlijk draag ik kleren. Ik ben immers niet geboren met een vachtje. Ik moet wel, anders krijg ik het koud. Kleding heeft ook nog een praktisch nut en dan loop ik er ook graag een beetje fatsoenlijk bij. Het praktische nut van een wenkbrauwpiercing is mij niet duidelijk.

Overigens maak ik me totaal niet druk, iedereen moet lekker voor zich weten waar hij allemaal ijzerwerk doorheen rijgt, maar ik hoef toch ook niet te zeggen dat ik het heel mooi vind, terwijl ik er niets aan vind? Ja, ik zou ook niets kunnen zeggen, maar dat ligt niet in mijn aard.

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-02 11:28

een vraag aan margreet....:
vind jij een navelpiercing dan ook ordinair....en oorbellen dan??? Dat zijn eigenlijk ook piercings.... Pling

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 12:07

Navelpiercings vind ik zo mogelijk nog lelijker! Vooral als iemand zo'n vetkwab als buik heeft en dan toch perse een kort truitje aan moet om die piercing te showen, brrrrrrrrrrrr.
Oorbellen gaat nog, mits het beperkt blijft tot 1 gat per oorlel, meerdere oorbellen in 1 oor, of zo'n ringetje aan de bovenkant vind ik afschuwelijk!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 17:46

Margreet schreef:
Navelpiercings vind ik zo mogelijk nog lelijker! Vooral als iemand zo'n vetkwab als buik heeft en dan toch perse een kort truitje aan moet om die piercing te showen, brrrrrrrrrrrr.
Oorbellen gaat nog, mits het beperkt blijft tot 1 gat per oorlel, meerdere oorbellen in 1 oor, of zo'n ringetje aan de bovenkant vind ik afschuwelijk!


Hahah idd, dat vind ik nou ook. Heerlijk ordinair. Volgens mij heeft het bij veel meisjes te maken met het afzetten tegen de gevestigde waarden en normen ofzo. Ik vraag me af of dat soort mensen ook mislukt later in de gemeenschap. Misschien trekken ze ook wel de verkeerde mannen aan enzo, die slaan en of alcohol list zijn, in ieder geval ook lekker ordi. Ben benieuwd.

Trouwens weet je wat helemaal triest is? Dat mensen die zo een balletje in hun tong hebben laten zetten, er ontzettend mee lopen te showen en spelen. Praten met hun bek open en tussen de voortanden ermee. Jak. Kan je je voorstellen, dat dat je vriendin is?! Schat zal ik je even...... en dan die mond wijd open.......brrrr, de rillingen lopen over mijn rug.

Sandra_H

Berichten: 2716
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 18:44

[quote="Prima
Hahah idd, dat vind ik nou ook. Heerlijk ordinair. Volgens mij heeft het bij veel meisjes te maken met het afzetten tegen de gevestigde waarden en normen ofzo. Ik vraag me af of dat soort mensen ook mislukt later in de gemeenschap. Misschien trekken ze ook wel de verkeerde mannen aan enzo, die slaan en of alcohol list zijn, in ieder geval ook lekker ordi. Ben benieuwd.
[/quote]

Excuse me?? Kijk, dat je iets mooi vindt of niet okee, ieder z'n meug. Maar ga dan niet een ander min of meer belachelijk lopen maken. Ik heb weliswaar geen piercings (wie weet, ooit nog eens...) maar wel 3 tattoos. En oeps....ik heb een gaatje teveel in m'n oren Lips are sealed M'n eerste tattoo nam ik toen ik 22 was, bij de derde was ik 31 en waarschijnlijk komt er nog wel eens een bij. Dat heeft niks te maken met afzetten tegen wat dan ook, ik vind het gewoon mooi. En oja, ik ben niet mislukt in de gemeenschap, heb een goeie baan en ben niet ordi. Zelfs mijn wederhelft is geen alco, hij slaat niet en guess what? ook hij heeft een hele normale baan.
Ik ken een aantal mensen die in meer of mindere mate flink onder de piercings en/of tattoos zitten. Geen van allen alco's of aso's hoor, gewoon hele leuke mensen met een open mind, die in ieder geval niet zo bekrompen, makkelijk en snel oordelen over anderen die er niet uitzien zoals "het (schijnbaar) hoort".

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 00:29

Ik gruwel er gewoon van en laat mijn fantasie lopen. Mag toch?. Daar hou ik ook niet van. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik opeens mensen niet wil zien die een piercing hebben.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 17:10

Prima"]
[quote="Margreet schreef:
Navelpiercings vind ik zo mogelijk nog lelijker! Vooral als iemand zo'n vetkwab als buik heeft en dan toch perse een kort truitje aan moet om die piercing te showen, brrrrrrrrrrrr.

Oorbellen gaat nog, mits het beperkt blijft tot 1 gat per oorlel, meerdere oorbellen in 1 oor, of zo'n ringetje aan de bovenkant vind ik afschuwelijk!


Hahah idd, dat vind ik nou ook. Heerlijk ordinair. Volgens mij heeft het bij veel meisjes te maken met het afzetten tegen de gevestigde waarden en normen ofzo. Ik vraag me af of dat soort mensen ook mislukt later in de gemeenschap. Misschien trekken ze ook wel de verkeerde mannen aan enzo, die slaan en of alcohol list zijn, in ieder geval ook lekker ordi. Ben benieuwd.
[/quote]

Dat je iets afschuwelijk vindt, kan ik me voorstellen, zolang het een kwestie van smaak is. Maar om er nou van die idiote vooroordelen tegenaan te smijten vind ik persoonlijk erg zwak.

En ja, ik heb twee gaatjes in ieder oor, met in ieder gaatje een heel beschaafd knopje. Oei oei, wat ben ik nu ordinair, wat heb ik er een behoefte aan om me af te zetten tegen waarden en normen, en wat zal ik hopeloos mislukken in de maatschappij. Over een paar jaar nog maar eens kijken wat er eigenlijk van mij terecht is gekomen.

Ach, waarom zit ik me eigenlijk te verdedigen? Verward

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-02 00:34

Natuurlijk zijn er aso's met piercings, maar er zijn er ook genoeg zonder.....en als je (later) een mislukkig, alcoholiste of wat dan ook wordt dan zal dat in ieder geval niet liggen aan dat je een piercing draagt of niet.
Een piercing moet je trouwens nemen omdat je het ZELF mooi vind en niet omdat je zo nodig op moet vallen. Ik vind het zelf errug mooi. Als ik mijn piercings niet in heb voel ik me zo kaal....
idd zoals Margreet zei vind ik niet dat je een navelpiercing kunt nemen als je een enorme vetkwab als buik hebt hangen. Ik heb zelf trouwens (bijna) geen naveltruitjes en mijn navelpiercing is daardoor weinig te zien. Ik ben niet zo'n persoon die ermee gaat lopen showen ofzo....

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 11:46

Vooroordeel tegen aan gooien? Dan moet je lezen wat ik schrijf. Daarin staat alleen dat ik benieuwd ben naar dat soort dingen, niet dat ik dat denk en zo voel en dus aanneem als een waarheid.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 11:56

He Karin leuk dat je even weer om het hoekje komt kijken *LOL* en raad eens ik ben het helemaal weer met je eens. Heb vroeger zelf ook met die eigentijdse dingen mee gedaan. En wat is er van mij geworden, een doorsnee huismoeder met een heel gewoon gezin die ook nog werkt en die normen en waarden in ere houd *LOL* En bovendien heb zelf ook gaatjes in mijn oren hoor Haha!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 12:07

Margreet schreef:
Navelpiercings vind ik zo mogelijk nog lelijker! Vooral als iemand zo'n vetkwab als buik heeft en dan toch perse een kort truitje aan moet om die piercing te showen, brrrrrrrrrrrr.
Oorbellen gaat nog, mits het beperkt blijft tot 1 gat per oorlel, meerdere oorbellen in 1 oor, of zo'n ringetje aan de bovenkant vind ik afschuwelijk!


O jee, ik ben heel ordinair want ik heb ook twee gaatjes in beide oren (voor de rest nergens anders piercings). Niet dat ik het tweede gaatje nog gebruik maar hij zit er toch maar. En dan toch nog worden uitgemaakt voor kakker.......

Piercings in je gezicht of in andere lichaamsdelen vind ik persoonlijk wel ordinair maar dat is mijn mening. Hindoestaanse mensen hebben trouwens vaak neusbellen, is dit dan ook ordinair? Als je ordinair letterlijk neemt is het juist dus bijzonder om gat loos te zijn en wanneer je piercings hebt ben je gewoontjes.?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 11:11

klopt roos, daar ben ik het mee eens. Maar mooi is anders vind ik. ik ken ook een aantal mensen die dat hebben en ik heb daar totaal geen gedachten over. Maar mooi vind ik het niet.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 12:18

Ik vind een kleine wenkbrauwpiercing altijd wel mooi als iemand er het juiste gezicht voor heeft. Maar bij sommige mensen staat het gewoon van geen meter Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 01:17

Ik heb eens 5 gaatjes in 1 mijn oor gehad! Nu ga ik echt te ver!! Lips are sealed Ik vond het trouwens later geen succes, en heb het beperkt tot 2 gaatjes, maar Colin, dat is er nog steeds 1 teveel Lachen
Later heb ik er nog eentje bovenin mijn oor laten prikken, kostte maar een tientje en ik vond het wel gaaf staan.
Sinds een jaar heb ik een tattoage, redelijk groot ook nog, op mijn kuit dus niet overduidelijk aanwezig, ik was 15 toen ik hem liet zetten en binnenkort laat ik er nog een zetten, die komt op mijn borst, dus ook niet overduidelijk aanwezig ofzo, ja tot ik ga zwemmen ofzo Lachen ...ik doe het puur voor mezelf omdat ik het mooi vind, de meeste mensen weten niet eens dat ik er een heb, laat staan dat ik een tweede ga laten zetten.
Ik vind een wenkbrauwpiercing hartstikke gaaf, ik wil er zelf ook een, maar dan wil mijn ma niet meer met me over straat, ze vindt het geen gezicht, haar mening...
Tongpiercing lijkt me heel vervelend...
Verder eehm...*denk denk* denk ik dat mensen het ordinair vinden omdat er een aantal ordinaire mensen rondlopen met een piercing in hun wenkbrauw, meteen worden alle mensen met een wenkbrauwpiercing over één kam geschoren, onterecht vind ik. Maar ja, wij onze mening, zij hun mening. Everybody happy!!! Verward Haha!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 12:12

jemig prima!!! Jij laat je wel heel erg uit over je menig.. je kan ook gewoon zeggen dat je het niet mooi vind.. Het spijt me zeer maar ik vind dat jij druk bezig bent met discrimineren!!! "een bepaald slag mensen" waar slaat dat op??? Ook mensen met een piercing zijn doodnormaal hoor!!! En zekerw eten dat ik later aan de slag kom in de maathschappij hoor!!! Ik rond dit jaar mijn havo af en heb te veel oorbellen naar jouw mening... Ben ik nu oridinair?? Kom ik nu niet aan de slag later? Ben ik nu gedoemd te mislukken??? Want dat is wat jij insinueert... Pfff laag hoor...

En waarom zou je verkeerde mannen aantrekken?? Dat is ook weer een argument van niks... jij denkt dat wij misschien wel mishandeld zullen worden later... Nou weet je wt ik ervan denk?? Dat wij, "ordinaire" mensen wel meer lef in ons lijf hebben!!! Misschien krijgen we wel een vent die ons mishandeld, maar dan hebben wij lef genoeg om bij hem weg te gaan!!! Jij zal met je goede normen en waarden bang zijn voor de gemeenschap, wat anderen er wel niet van zullen vinden... Je zal misscghien wel elke dag met een zonnebril lopen.. En alleen maar omdat jij niet meer dan het aantral toegstane oorbellen hebt...

zeg nou zelf.. dat is toch belachelijk?? 1 simpele piercing maakt een mens niet ordinair!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:18

hey
dit slaat nergens op
ik had ook een 'vetkwab' toen ik mijn navelpiercing had, ik droeg dan geen korte truitjes, maar ik liet hem wel trots zien aan iedereen die hem wilde zien.
waarom is het aso?
ik heb 6 gaatjes in mijn oren, 3 tattoo's en binnenkort een tong piercing
en ik ben absoluut niet aso!!!!
ik kom uit een goede famillie
ik vind dit zo'n gelul, iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar om daardoor nou een ander uit te maken voor iets gaat me te ver!!!
er zijn ook burgertrutjes hoor met een piercing of tattoo !!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:26

kojack schreef:
hey
dit slaat nergens op
ik had ook een 'vetkwab' toen ik mijn navelpiercing had, ik droeg dan geen korte truitjes, maar ik liet hem wel trots zien aan iedereen die hem wilde zien.
waarom is het aso?
ik heb 6 gaatjes in mijn oren, 3 tattoo's en binnenkort een tong piercing
en ik ben absoluut niet aso!!!!
ik kom uit een goede famillie
ik vind dit zo'n gelul, iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar om daardoor nou een ander uit te maken voor iets gaat me te ver!!!
er zijn ook burgertrutjes hoor met een piercing of tattoo !!!


Precies, ik zie piercings, oorbellen, tattoo's, armbandjes, ringen, kettinkjes en weet ik het allemaal gewoon versiering van je lichaam. Je mag er best je eigen mening over hebben, maar iets als een "apart slag mensen" vind ik ook te ver gaan. Prima, jij maakt hier geen vrienden mee. Je weet half niet hoeveel mensen op Bokt een piercing of een tattoo hebben. Je moet het allemaal zelf weten, ik hecht niet zoveel waarde aan de meningen van anderen, wanneer het over onderwerpen als deze gaat, maar het is ook zeker niet nodig om mensen onderuit te gaan halen, wanneer zij een piercing of een tattoo laten zetten.

Nogmaals sorry Magreet, ik begin de namen door elkaar te halen!
Laatst bijgewerkt door XoNo op 24-02-02 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:29

Karin, helemaal mee eens.
Ik ben ook zo'n aso met 3 gaatjes in mijn rechteroor en eentje links, met allemaal kleine knopjes erin.
Heb zelfs zo weinig normen en waarden dat ik die laatste 2 er zelf doorheen heb gedrukt (waar moet dat heen met mij? Bloos ) en ja hoor, vanaf de dag dat ik meer dan 1 gaatje in mijn rechteroor had...junks, criminelen, de hele zelfkant van de maatschappij achter me aan Clown

Wat een onzin zeg!

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:45

[quote="XoNo]
Je mag er best je eigen mening over hebben, maar iets als een "apart slag mensen" vind ik ook te ver gaan. Margreet, jij maakt hier geen vrienden mee. Je weet half niet hoeveel mensen op Bokt een piercing of een tattoo hebben. Je moet het allemaal zelf weten, ik hecht niet zoveel waarde aan de meningen van anderen, wanneer het over onderwerpen als deze gaat, maar het is ook zeker niet nodig om mensen onderuit te gaan halen, wanneer zij een piercing of een tattoo laten zetten.[/quote]

Pardon??????? Ik denk dat je het tegen Prima hebt. De term 'een apart slag mensen' heb ik nooit gebruikt en ik heb ook niemand onderuit gehaald op manier waarop Prima dat doet (en waar ik het ook niet mee eens ben!). Veel meer dan iets dat neerkomt op als 'niet mijn smaak' heb ik niet gezegd.

Jij maakt ook geen vrienden als je mensen woorden in de mond gaat leggen en gaat beschuldigen van dingen die ze niet gedaan hebben!
Excuses lijken me op z'n plaats.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 15:50

ja sorry hoor margreet
maar je ziet wel waar je vandaan komt, dat zegt al genoeg