ik voel me Opgelicht, door een winkel notabenen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ik ben opgelicht, wat zouden jullie doen?

terug naar de winkel gaan
9 (100%)

Totaal aantal stemmen: 9


Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

ik voel me Opgelicht, door een winkel notabenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 20:22

Nou heb ik weer hoor. sinds maart vorig jaar doe ik dus aan model paarden spuiten met de airbrush. mijn eerste spuit brak ik na ongeveer 5 maanden.
Ik terug naar die winkel (het Hobbyhuis in Goes) en ze zouden de onderdelen bestellen.
weken heb ik moeten wachten en toen het binnen was paste het niet.
mijn spuit was dus te kapot.
een week later belde ze terug om te zeggen dat ze een andere spuit voor me hadden, die ik dan met korting kon kopen.
ik blij want ik zat met een bestelling.
dus ik naar de winkel en hup die spuit gekocht. (bijna 300 piek)
toen ik dat ding bekeek zat de naald vast? vreemd, dacht dus al dat het een 2e hand was in plaats van een nieuwe.
maar ja ik kon hem niet terugbrengen want ik kon geen spuit missen.
nou tot januari heb ik met dit ding gewerkt, maar vraag niet hoe.
hij werkte echt slecht. het valt nog mee dat ik er paarden mee kon spuiten.
dus ik op zoek naar een ander, en afgelopen week was het modelbouw beurs in Goes waar ook Airbrush Almere stond.
zei hebben mijn spuit meegenomen om te bekijken.
vandaag belde ze, wat denk je hij is zo kapot als maar kan.
ik heb hem in oktober gekocht, voor nieuw.
de naald had er zo diep ingezeten dat het voorstuk is gescheurd (kreeg dus valse lucht), de naald was krom, schroefdraad was kapot etc.
ik kreeg van hun een leuke aanbieding die ik dus snel heb aangenomen.
dus pas op, ga niet naar het hobby huis in goes. stelletje oplichters.
ik hoop dat ze de oude spuit mee terug sturen, dan zal ik ze er toch eens even over aan spreken.
wat zouden jullie doen?


Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 20:31

Ik zou gewoon terug naar die hobbywinkel gaan, en de hele zaak uitleggen...dat ze die kapot aan jou hebben verkocht, en dat je er wel mee moest werken omdat je geen spuit kon missen...want zij zitten hier goed fout bij

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:17

Ik zou terug gaan als het heel druk is in de winkel, en dan met een luide stem mijn verhaal voorleggen aan de verkoper
Weten de andere klanten alvast waar ze aan toe zijn en het zet de verkoper nog een beetje onder druk ook, hij wil natuurlijk geen slechte reclame.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 12:14

Ilindra schreef:
Ik zou terug gaan als het heel druk is in de winkel, en dan met een luide stem mijn verhaal voorleggen aan de verkoper
Weten de andere klanten alvast waar ze aan toe zijn en het zet de verkoper nog een beetje onder druk ook, hij wil natuurlijk geen slechte reclame.


Zó zou ik het ook doen Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Coentjuh, Cubone, Domi_94, DotBot, Facebook, furious, hedjuhhh, Julimy, Natascha, NatasjaV, nicole_floor, Pharootz, Roosch, stijntilla, tengeltje11, waikiki_6, Wopkebrok, xSuuzerd en 131 bezoekers