Waaaaaarom

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 09:38

Hokjesgeest, getsie.
Als je rond de 25 bent en nog geen vriend hebt, dan denkt men dat je 'overblijft'.

Het is trouwens onderzocht en vastgesteld dat het voor jonge succesvolle vrouwen moeilijk is een partner te vinden. Hoe zelfstandiger en intelligenter hoe zwakker de marktpositie schijnt het. Als je dan ook nog een paard hebt schijnt het helemaal op te houden geloof ik.
Niks bedreigender voor een man dan een jonge succesvolle, intelligente vrouw met 'mind of her own'en een paard.


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 12:52

wat'n verhalen allemaal zeg!
_________________
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift.
That's why we call it the present.



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjimmy op 2001-04-26 09:27 ]</font>

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 12:55

sorry, ik heb geen geweldige ervaring met oudere gozers. ik had laatst een vent achter me aan zitten van dik in de 40.
maar mijn broer heeft hem ff de waarheid verteld....

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 14:16

Ik heb vier jaar verkering gehad (17-21) met een jongen die zes jaar ouder was. Het was echter nog zo'n ontzettend kind dat niet bij zijn ouders weg te slaan was. Hij wilde graag samenwonen, maar vrat nooit wat uit in huis, hij verwachtte dat ik al het huishoudelijk werk zou doen en dan zou hij wel grasmaaien (nou vraag ik je!?!?!).
Pas na vier jaar verkering heb ik na lang twijfelen de knoop doorgehakt.
Tijdens deze relatie werd ik verliefd op mijn buurjongen, waar ik (nadat het uit was met mijn ex) kort wat mee gehad heb. Ik keek tegen hem op en hij was mijn grote voorbeeld. Totdat bleek dat hij mij bedroog met een ander... Een half jaar ben ik single geweest en heb ik lekker wat aangerommeld totdat ik Robert leerde kennen. Ik heb twee weken wat met hem gehad, maar was nog niet toe aan een relatie. Twee maanden later kwam ik hem weer tegen en weer sloeg de vonk over. (Nou ja, kwam hem tegen... ik lag te zonnen en hij sprong vanuit het water met zijn koude lichaam bovenop mij...)
En nu zijn we bijna twee jaar bij elkaar...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 15:21

Het is moeilijk hoor. Het is zo zuiver toevallig als net die ene waar je op valt van alle andere vrouwen in zijn omgeving ook net op jou valt. Ik zat er vroeger ook altijd naast in dat opzicht. Het is dat ik op een technische universiteit werk, daar ben ik mijn huidige vriend tegengekomen. Maar hierbuiten kom ik NOOIT een leuke man tegen. Dus als ik hier niet had gewerkt, was ik nog steeds vrijgezel geweest.

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 15:35

Ik wil niet vervelend doen, maar Laura, je bent 15! Toen ik 15 was speelde ik nog met de Barbie's geloof ik... (grapje). Ik vind het wel erg jong om al een vriend te hebben. Maar ja, meningen zullen wel verschillen en iedereen moet dit ook zelf weten hoor, begrijp me niet verkeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 15:41

Vogens mij is Laura ouder, ze zit nl in 6 vwo. Op haar 15e had ze een vriendje van 23. Zo begrijp ik het althans.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 15:42

Mmmmm...
ookal een single hier..
ik val meestal op wat ouder... tot nu toe van een jaar ouder tot 6 jaar ouder...
en ik val ook op homo's... een ex-collega van mij was zooooo leuk, hij had echt alles wat ik in een vriend zocht, maar helaas hij was homo...
ik heb nog ruim 9 maanden wat aangerommeld met een jongen..
nahja twas laura's verhaal een beetje... ikke maar w8n en hij mij aan een lijntje houden... op een gegeven moment had hij een nieuwe vriendin... dus toen was t wel over... Huilen
toen kwam k hem 3 mnd daarna tegen en hij mij all1 maar complimentjes geven en toen werd k weer helemaal Lovers
dat was ook voor korte duur want we zouden wat afspreken als vrienden gewoon en hij heeft nooit meer gebeld en reageerde nie op mn meels of smsjes...
nahja...
en sinds kort ben k gek aan t worden op een jongen... ik ken hem nie zo lang...
maar we zijn zoooo verschillend...
en ik moet nog wel kijken of t ooit wat kan worden want we kennen elkaar nu 6mnd en we hebben al een paar x vreselijek ruzie gehad. En hij zit bij mij op school en dat is nix voor mij, ik zit op een kleine school en ieder1 volgt elkaars relatie enzo... das echt minder!!!!!!
Hij is btw wel ouder hij is 19 ikke 17 (scheelt nie veel....)

ooit zal het toch wel goed komen?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 16:38

Tsja, logisch dat je op homo's valt. Dat zijn vaak ook leukere mannen om te zien dan hetero's. Veel verzorgder en vaak ook knap. En als je eindelijk eens een man aantreft die er leuk uit ziet en ook nog dressuur kan rijden, guess what...... is dat ook gelijk weer een homo. Hier lopen er in de buurt ook een paar van die superstuds rond, zijn uiteraard ook weer homo's. Meer vrouwen hebben daar dus last van hoor, dat ze op homo's vallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:00

Dat gaat nog, maar wat doe je als een homo (man dus) tegen je zegt dat ie toch op je valt, ondanks dat ie homo is??
Sta je dan met je bek vol tanden of niet?. Verward

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:46

Waahh! Eindelijk eens iemand die hetzelfde denk als ik.....
Ik heb/had nu sinds een jaar iemand achter me aan zitten (ik ben 17 en hij is 22), ik vind hem wel aardig maar verder niet.....vorig weekend heb ik hem dat eindelijk durven vertellen..was wel een klap voor hem geloof ik, maar ik hoop dat hij er overheen komt en dat we dan gewoon vrienden kunnen zijn....

Verder kan ik met een aantal jongens op school wel normaal praten (welgeteld 2) de rest zijn allemaal van die 'stoere' kleuters in hun nike-shirtjes....Maar als ik volgens jaar ga studeren gaat het helemaal goed komen! Zeg ik altijd maar......het is niet dat ik erg desperate ben maar ik zou het niet erg vinden ofzo, een relatie....

Dusseh, als jullie nogh iemand weten Party!! Knipoog Party!!


[edit:BartVB]Mega quote weggehaald[/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-04-23 19:51 ]</font>

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 18:01

ben nu al 8 maanden single en t bevalt me super. ik val meestal gewoon op jongens van mijn leeftijd of ietsje ouder. Heb heel lang ook helemaal geen behoefte gehad aan een relatie heb tussendoor wel weer half iets gehad maar die jongen vroeg naar mijn insziens veels te veel aandacht ik kon super met hem praten maar lichamelijk was er niets nu is hij al 4 maanden maaike der bf en ze is waanzinnig heppie met m. Sinds vorige week ben ik weer heel veel met mn ex bezig sprak m vorige week online en toen dacht ik toch wel dat ie best leuk was. en zaterdagavond kwam ik m weer tegen in de stad enja t was weer raak. t was voor een avondje maar heb m daarna wel weer 2 keer gesproken (nu dus ook he makkelijk dat icq en msn) en zit nu dus weer te twijfelen of ik m leuk vindt denk t niet maar ach zie wel gewoon niet aan denken en alleen maar vrolijk zijn.
en ach ik wil iedereen aanraden om gewoon lekker te wachten tot dat je een echt leuk iemand tegen komt want op ieder potje pas een dekseltje en volgens mij soms wel meer dekseltjes alleen niet tegelijk

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 19:01

Citaat:
...want op ieder potje pas een dekseltje en volgens mij soms wel meer dekseltjes alleen niet tegelijk...


Leuke opmerking! *LOL* *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 19:03

wat mijn probleem denk k is is dak vrij onzeker ben in de liefde...
wat sjim zei... nie mooi genoeg en blablabla..
voor de rets ben k nou nie echt onzeker maar zodra t op de liefde aan komt...

t komt nog wel goed...
keb nog wel n beetje hoop voor mezelf!!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-01 19:06

Hehe eventjes voor de duidelijkheid, ik ben 18 (en speel niet meer met barbies hehehe)
Nee klopt was Katrien zegt; ik was 15 toen ik mn eerste vriendje had en die was toen 23. Ben de barbies wel ontgroeid ondertussen Knipoog
Oh ja Kimmy: Met oudere mannen bedoel ik dus geen 40plussers hehe.. das net iets TE oud. Nee tot nu toe vind ik onder de 30 best (liefst onder de 25 eigenlijk hehe)

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 20:41

en er zijn heus leuke mannen te vinden. Ik heb er eentje Party!! Party!! Maar het belangrijkste IMO is dat je zelf gelukkig kunt zijn. Uiteindelijk kan niemand dat voor je doen, daar ben je zelf verantwoordelijk voor!

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 20:46

Wie wil de mijne, wie bied er meer als .........

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 20:58

haha ik heb mn vorige vriendje ook al aan maaike geleend ze bood er veeeeel geld voor en ze heeft huur termijnen van 5 weken en ze mag m niet ruilen en ze moet m houden

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 21:14

Heb geduld! Ik heb ook wel eens gehad dat ik een oudere gozer onwijs leuk vond, maar ik vond hem TE oud. En laatst vond ik iemand leuk die 1,5 jaar jonger is! ( Uum, is dat errug?...) Wat ik daarmee wil zeggen is, dat je de liefde niet kunt sturen. Wacht geduldig af, jou ware moet gewoon nog komen. En als je nou een kerel onwijs leuk vindt, maar hij is TE oud, ga dan gewoon alle dingen bedenken die jij niet "goed" vindt aan hem. Veel succes met al die boys.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-01 21:31

Tsja zo kan ik een heeeeeleboel negatieve dingen opnoemen over die jongen waar ik een jaar een crush op heb gehad... heeeel veel negatieve dingen. Maar dan zie je hem weer en dan kijkt ie zo lief en dan ben ik weer de Sigaar .... Beste cure: hem niet meer zien Tong uitsteken

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 21:39

haha dat ken ik ook wel. kan ook een rijtje dingen die ike cht niet kan uitstaan opnoemen maar als ik m dna zie dan denk ik toch wel weer wat een leuke jongen end an wordt ie steeds leuker

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Rushwood

Berichten: 124
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 23:37

als je stopt met zoeken, vind je hem sneller.
klinkt vreemd maar is echt waar.

i never found the golden town but i learned my lesson trying.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 11:32

helemaal met marjo en lau eens!!!!!!!!
als je 1maal in de mooie ogen kijkt....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Cerosa, ellen05, estell__, flash40, gigil, GoogleAdsense, HopeMyDay, IASCrawler, Telpeva, zonnebloem18 en 160 bezoekers