Technisch Probleempje

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

dimmelim

Technisch Probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-02 19:23

Wanneer ik in Internet explorer zowel bij de URL als bijvoorbeeld een berichtje of bij de google search tekst type crasht IE. Netscape doet trouwens hetzelfde. Ik heb beide programma's al opnieuw geinstalleerd, cookies en tempfiles weggehaald dat lijkt niet te helpen. Via favorites kom ik nog wel op bokt. Het gaat pas fout wanneer ik tekst typ. Dit heb ik dan ook in Word getypt en gekopieerd naar Bokt. Waarschijnlijk wordt het Windows opnieuw installeren zucht.... of heeft iemand een betere tip?

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 19:24

welke versie van internet explorer heb je? je kan andere oudere of nieuwere versies proberen!

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-02 19:26

ik heb nu IE 6 en verschillende versies geprobeerd maar omdat Netscape het ook doet.... ik kan nu trouwens weer even typen op bokt, benieuwd hoe lang het duurt...nou ja wel een mooi moment om de computer eens op te schonen.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 19:33

hmmmz ff denken wat het probleem is. Wat is trouwens je windows versie?

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-02 21:40

Windows NT

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 22:06

dimmelim schreef:
Windows NT

NT???? En je zit gewoon op een normale pc? Gebruik je hem ook als server? Zo nee snel andere windows versie der op.. NT is niet gemaakt om op reguliere pc's te gebruiken, het is wel stabieler maar het mist functies en vise versa (of zoiets Tong uitsteken). Misschien ligt het daar wel aan? Verward

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 22:31

Neeeee, niet doen. NT is vele malen stabieler dan welke windows-versie dan ook. Ik heb al jaren NT 4.0 draaien, tot grote tevredenheid. Met mijn nieuwe computer ben ik gelijk voor Windows 2000 gegaan (eigenlijk NT 5.0) wereldsysteem. Als je vaak dingen installeert en de-installeerd, dan loopt uiteindelijk de regestry vol. Af en toe de hele bubs opnieuw installeren en opschonen is dan de oplossing. Bij NT is dit minder vaak nodig dan bij de overige zooi van Microsoft.

NT rulezzzzzzzz

kennis is ééndimensionaal, kunde is tweedimensionaal, inzicht is driedimensionaal, ervaring is vierdimensionaal.....
Leuke dingen doen met je paard? www.nvvr.info

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-02 12:30

NT is nodig omdat mijn vriend 3D-animaties maakt op deze pc (= zijn werk, geen hobby) Gewoon Windows crasht te snel. Windows 98 staat er trouwens ook nog op voor spelletjes (twee besturingssystemen) maar wordt niet gebruikt voor internetverkeer.

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-02 19:06

Eigenlijk draait ie verder verbazingwekkend goed. Momenteel doet ook IE (6) het weer... vreemd hoor. Ik ga hem toch maar eens opschonen (is al 3 jaar niet gebeurd en we hebben toch een hoop troep verzameld...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie