Nieuws

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-02 16:38

Ik vind dat er een beetje weinig nieuws toegevoegd wordt.
Ik meld regelmatig berichten aan. En ik denk dat ik niet de enige ben.
Wordt er nu zo lang over gedaan of komen ze niet door de censuur heen Schijnheilig
Ik vind dat op zo'n manier (met heeeeeel erg weinig nieuws, is nu al bijna een week geen nieuws bijgekomen) de portal weinig zin heeft.
Ik merk ook dat het wel een paar dagen duurt voordat je aangemelde nieuws op bokt staat, dat is toch wel jammer omdat het dan al "bekend" is.
Ik ben geneigd nu ook nieuwsberichten maar weer in het forum te zetten.

Wat vinden jullie?

:evaw:


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 16:42

Ik kijk er nooit eerlijk gezegd. Kom ook via het forum bokt binnen en dat wil ik graag zo houden Haha!

Op zich vond ik het een heel goed idee: een apart nieuws-gedeelte op bokt, maar nu is het allemaal zo ingewikkeld.
Of ingewikkeld... Frusty je kan gewoon niet zo makkelijk even wat plaatsen dat je snel denkt van 'laat maar'. En het nieuws dat er staat is vaak alleen maar heel kort nieuws. Het zijn echt de officiele berichten, terwijl ik het vaak zo leuk vindt als iemand vertelt van 'ik zag dit en dit in Bit staan en vond eigenlijk dat en dat, wat vinden jullie daarvan'.

Snappen jullie? Verward Party!!

Dees

Berichten: 18900
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 16:52

Ik vind het maar lastig eerst met die nieuwsberichten geconfronteerd te worden alvorens het forum te kunnen bezoeken...

Wat ik ook lastig vind is dat je niet het hele verhaal direct kan lezen mocht het interessant lijken, maar slechts de eerste alinea en dan de rest op een compleet andere site...noem me lui, zoveel interesseert het me dus kennelijk niet....
Ik kom hier voor het forum, niet voor het nieuws. De leuke nieuwtjes duikten altijd wel op in het forum, doen ze nu ook nog wel...
Sportuitslagen lees ik wel in de diverse paardenbladen...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-02 16:53

Jep ik snap het ook en die berichten komen nou net in de forums.... misschien dat die ook verplaatst kunnen worden naar "nieuws" Dan zou het nog interessant zijn.....
BTW opeens is er nu wel nieuws Haha! jaja Verward

:evaw:

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 16:54

Oops, sorry.
Zag een kwartier geleden toevallig dat de hoeveelhied binnengekomen nieuws flink is opgelopen, heb die lijst net doorgewerkt..

Het nieuws gedeelte moet nog even flink gestroomlijnd worden (zoals jullie wel gemerkt hebben), er moet vooral nog uitgezocht worden wat er nu precies de bedoeling is en hoe we dat aan gaan pakken (en wie dat gaat doen).

Heike heeft het nieuws gedeelte vooral onder handen genomen de afgelopen tijd maar ze heeft de afgelopen dagen extreem weinig kunnen bokken, daardoor zijn je berichten helaas nogal lang blijven staan, Sjimmy..

Cody; dat aanmelden gaat IMO redelijk eenvoudig. Gewoon een berichtje plaatsen met het liefst ergens een URL.. In totaal iets van 2 keer klikken en wat copy/pasten Haha!

Berichten met 'ik las dit en dat in de Bit' mogen ook, maar dat moet dan wel aangemeld worden.. Ik heb geen bit dus ga ik dat soort spul niet plaatsen Knipoog

Maar het nieuws gedeelte zit nog extreem in de probeer fase, we zijn nu vooral aan het kijken wat de animo is en wat men wil. Daarna kijken hoe we dat concreet gaan maken.. Maar ik gok dat dit voor een groot deel af gaat hangen van Heike wanneer ze weer wat meer kan computeren e.d..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 20:18

Ik ga toch nog steeds voor een nieuwsforum op Bokt zelf, net wat Cody zegt..... NIET DAT PORTAL!!!! Duidelijk genoeg? Ik ga met Cody mee, ben het helemaal met haar eens. Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cerosa, estell__, Gee, goesju, laura22, Paardjes83, Sica, WendyShet en 196 bezoekers