Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jenna schreef:Wow 6 kilo in 3 dagen ??
Hmm misschien moet ik dat ook even doen voor dinsdag
Is het uit te houden ?
steinstein schreef:misschien iets voor mij. ik ben in korte tijd veel aangekomen, maar ik wil nu toch graag weer mijn oude broeken aan.
Ik zag bij de kruitvat dat het 37 euro nog wat kost, maar het is dus echt de moeite waard.
Ik eet s`avonds al geen lekkers meer en drink veel water, dus dan moet het wel vol te houden zijn???
Jennygirl schreef:6 kilo afvallen in 3 dagen kan helaas geen vet zijn, dat is voornamelijk vocht.
IngridM schreef:Ik zou een pilletje willen ontwikkelen dat het volgende doet: Je houdt de pil voor je, je wijst aan waar je wat vet wilt verliezen, je neemt het pilletje in, en die zorgt ervoor dat op de plek die je aanwijst het vet wegsmelt.mijn idee, was het maar zo simpel
Jennygirl schreef:IngridM schreef:Ik zou een pilletje willen ontwikkelen dat het volgende doet: Je houdt de pil voor je, je wijst aan waar je wat vet wilt verliezen, je neemt het pilletje in, en die zorgt ervoor dat op de plek die je aanwijst het vet wegsmelt.mijn idee, was het maar zo simpel
Ohhhh wat zou ik dan rijk zijn. Maar helaas.
Margee schreef:Die bestaat hoor, margee. Stacker was zo'n pil. Jammer dat ie levensgevaarlijk was. Maar de hoeveelheid caffeine en Taurine gaf je een partij energie waar je gek van werd. Daarnaast werd je hongergevoel onderdrukt en dus vergat je gewoon te eten of te snoepen. Je verbranding ging ook mega hard werken. Tja, je moet er wat voor over hebben, voor een mooi figuurtje.Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat er niet een pil te ontwikkelen is waarvan je echt minder gaat snoepen, je honger vermindert en de verbranding opvoert.
Natalie schreef:Topic nummer zoveel over het één of ander dieet...
Als ik zo je omschrijving van je 'menu' op een dag lees, val je gewoon af omdat je minder eet en je strikt eraan houdt en meer water drinkt... Niet door de pillen of de thee (ja, de thee indirect misschien omdat het weer extra vocht is).
Het is al zoveel gezegd: afvallen gaat nog altijd het best door je eetpatroon blijvend te veranderen naar een gezond eetpatroon (en een gezond eetpatroon wil niet zeggen dat er geen ruimte meer is voor af en toe wat lekkers of wat snoep).
En dat is hier eigenlijk ook wat je doet: je eetpatroon veranderen.. Maar of je dit eetpatroon wat je nu in dit dieet hebt gaat blijven behouden en wat er gaat gebeuren als je terug 'normaal' gaat eten, dat is dan weer een andere vraag.