Wie volgt hier het Lipolysan(Sleedoorn) dieet kuur?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wie volgt hier het Lipolysan(Sleedoorn) dieet kuur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 22:13

Ik ben nu drie dagen bezig (samen met mn vriend) aan deze dieet kuur, je krijgt ondersteunende pillen voor hongergevoel, vetafbraak, koohydraat aanpak, en voor de aanmaak van spierweefsel.

Het is een vervangende kuur van de bekende cactus dieet kuur, dieniet meer verkocht mocht worden, maar wel erg succes vol was.

Ik ben nu ruim 6 kilo afgevallen, ik hoop dat het zo blijft als ik stop, en het niet als een jojo er weer aankomt, het schijnt niet zo te zijn bij deze kuur.

Iemand nog meer die die kuur doet? Hij is oa. te koop bij DA en Kruitvat, tegen een kost prijs van €50,-.......

SheMellon

Re: Wie volgt hier het Lipolysan(Sleedoorn) dieet kuur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 22:49

Wow 6 kilo in 3 dagen ??
Hmm misschien moet ik dat ook even doen voor dinsdag Knipoog

Is het uit te houden ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 22:56

Jenna schreef:
Wow 6 kilo in 3 dagen ??
Hmm misschien moet ik dat ook even doen voor dinsdag Knipoog

Is het uit te houden ?

Hoi Jenna, dank voor je reactie! Het is best wel te doen, danzij de ondersteunende pillen (Tegen hongergvoel), je kan als je het écht goed wilt doen één dag vasten, dat hoeft niet het is goed om te ontslakken, dat is de zwaarste dag vind ik.

Daarna mag je weer wat gaan eten, de meeste honger hebben we sávonds, voor het slapen gaan.

Er zit een hele uitgebreide handleiding bij die je presies verteld hoe je je kan voelen die hele week door.

We zitten nu op de 3e tot en met de 5e dag, die zouden het "zwaarst"moeten zijn, wij vinden het allebij erg meevallen (behalve dus de lekkere trek savonds) maar het is echt de moeite waard.

Zelf heb ik erg aanleg om snel af te vallen, vandaar dta het zo snel gaat bij mij, mn vriend is ogv 3-4 kilo kwijt.

Ik deed het met name voor mn "buikje" Haha! en die si zo goed als.....weg.

Ik hoop dat het zo mag blijven, maar volgens de kuur moet dat lukken, de prijs is ook niet misselijk...

Succes!

Chiqa

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 23:27

Ik zag dit ook staan bij de kruitvat, maar ik geloofde er niet in. Ik dacht alweer zo`n kuur, waar je geld aan uit geeft en niet afvalt. Bij jullie werkt het dus wel, maar wat houd deze kuur in dan. Werkt het met sappen of zo???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 23:33

nee het werkt met pillen.(ondersteunende) en je mag er bij eten uiteraard..
Smorgens een bakje biogarde met rozijnen en muslie,
Later een broodje met wat beleg en komkommer/tomaat.
Een appel
smddags weer een broodje met beleg en komkommer/tomaat, kopje bouillon

Rond koffie tijd een plakj ontbijtkoek

Savond een bord groente (veel) portie aardappels en een beetje mager vlees.

Tussendoor veel drinken, en de reinigende/voedende sleedoorndrank drinken.

Uiteraard zijn er allerlij variaties in dit menu, die uitvoerig in het boekje staan beschreven.

Als jullie meer willen weten hoor ik het graag...helaas nog niemand die dit ook volgt....????

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 23:41

misschien iets voor mij. ik ben in korte tijd veel aangekomen, maar ik wil nu toch graag weer mijn oude broeken aan.
Ik zag bij de kruitvat dat het 37 euro nog wat kost, maar het is dus echt de moeite waard.

Ik eet s`avonds al geen lekkers meer en drink veel water, dus dan moet het wel vol te houden zijn???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 23:47

steinstein schreef:
misschien iets voor mij. ik ben in korte tijd veel aangekomen, maar ik wil nu toch graag weer mijn oude broeken aan.
Ik zag bij de kruitvat dat het 37 euro nog wat kost, maar het is dus echt de moeite waard.

Ik eet s`avonds al geen lekkers meer en drink veel water, dus dan moet het wel vol te houden zijn???

Hij was idd vorrige week in de aanbieding bij het Kruitvat (weet niet of dat nu nog zo is maar dan zal ik er snel bij zijn als ik jou was, want hij kost 50.-)

Als je sávonds niet veel eet (snaai) dan is het zéker te doen! Ik heb namelijk sávonds de meeste problemen (HONGER)--->>>>in snaai dus Bloos

En dat vele drinken is dan ook wel te doen (2liter) mn vriend en ik zijn enorme eters.... Bloos en we hebben allebij geen problemen, alleen het vasten vond ik dramatisch, maar wel weer overleefbaar, gewoon niet op visite gaan (Dan kom je ineens overal eten tegen Knipoog )

Zelf ben ik ook enrom aangekomen in een paar jaar tijd (medicijnen 25 kilo) dus wie weet, ik wens je iig veel succes laat je het weten als je hem gaat volgen?
Lijkt me leuk! Haha!

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 08:01

Topic nummer zoveel over het één of ander dieet...

Als ik zo je omschrijving van je 'menu' op een dag lees, val je gewoon af omdat je minder eet en je strikt eraan houdt en meer water drinkt... Niet door de pillen of de thee (ja, de thee indirect misschien omdat het weer extra vocht is).

Het is al zoveel gezegd: afvallen gaat nog altijd het best door je eetpatroon blijvend te veranderen naar een gezond eetpatroon (en een gezond eetpatroon wil niet zeggen dat er geen ruimte meer is voor af en toe wat lekkers of wat snoep).

En dat is hier eigenlijk ook wat je doet: je eetpatroon veranderen.. Maar of je dit eetpatroon wat je nu in dit dieet hebt gaat blijven behouden en wat er gaat gebeuren als je terug 'normaal' gaat eten, dat is dan weer een andere vraag.

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 09:23

De geringe hoeveelheid energie die je op een dag binnenkrijgt lijkt me te weinig voor het lichaam.
Je pleegt dus roofbouw op je lichaam, en deze gaat spiermassa 'opeten'. Niet bepaald gezond.
Spiermassa verbruikt nml ook in rust energie. Zijn deze spieren weg en ga je weer gewoon eten, dan zul je minder verbranden dan voorheen en dus met hetzelfde voedingspatroon meer aankomen dan je eerst deed.

6 kilo afvallen in 3 dagen kan helaas geen vet zijn, dat is voornamelijk vocht.

Doe je aan sport Chiqa?
Ik hoop echt voor je dat deze methode werkt en dat het resultaat blijvend is.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 10:06

Jennygirl schreef:
6 kilo afvallen in 3 dagen kan helaas geen vet zijn, dat is voornamelijk vocht.

mijn idee, was het maar zo simpel Knipoog

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 10:35

IngridM schreef:
Ik zou een pilletje willen ontwikkelen dat het volgende doet: Je houdt de pil voor je, je wijst aan waar je wat vet wilt verliezen, je neemt het pilletje in, en die zorgt ervoor dat op de plek die je aanwijst het vet wegsmelt.
Ohhhh wat zou ik dan rijk zijn. Maar helaas. Haha!

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:13

Ga jij zo'n pilletje maar ontwikkelen, dan word ik je vaste klant Tong uitsteken

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 18:44

En ik ook! Haha

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 20:06

Jennygirl schreef:
IngridM schreef:
Ik zou een pilletje willen ontwikkelen dat het volgende doet: Je houdt de pil voor je, je wijst aan waar je wat vet wilt verliezen, je neemt het pilletje in, en die zorgt ervoor dat op de plek die je aanwijst het vet wegsmelt.
Ohhhh wat zou ik dan rijk zijn. Maar helaas. Haha!

Ik heb jaren geleden met een vriendin een soort van kaasschaaf bedacht die ongeveer hetzelfde doet.
Je haalt de schaaf langs de plaats waar te veel vet zit en voila!!!! SLANK!!!
Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat er niet een pil te ontwikkelen is waarvan je echt minder gaat snoepen, je honger vermindert en de verbranding opvoert.

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 20:31

@ Margee : Tja.. maar of het gezond is Knipoog

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 21:20

Margee schreef:
Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat er niet een pil te ontwikkelen is waarvan je echt minder gaat snoepen, je honger vermindert en de verbranding opvoert.
Die bestaat hoor, margee. Stacker was zo'n pil. Jammer dat ie levensgevaarlijk was. Maar de hoeveelheid caffeine en Taurine gaf je een partij energie waar je gek van werd. Daarnaast werd je hongergevoel onderdrukt en dus vergat je gewoon te eten of te snoepen. Je verbranding ging ook mega hard werken. Tja, je moet er wat voor over hebben, voor een mooi figuurtje. Clown

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 10:02

Natalie schreef:
Topic nummer zoveel over het één of ander dieet...

Als ik zo je omschrijving van je 'menu' op een dag lees, val je gewoon af omdat je minder eet en je strikt eraan houdt en meer water drinkt... Niet door de pillen of de thee (ja, de thee indirect misschien omdat het weer extra vocht is).

Het is al zoveel gezegd: afvallen gaat nog altijd het best door je eetpatroon blijvend te veranderen naar een gezond eetpatroon (en een gezond eetpatroon wil niet zeggen dat er geen ruimte meer is voor af en toe wat lekkers of wat snoep).

En dat is hier eigenlijk ook wat je doet: je eetpatroon veranderen.. Maar of je dit eetpatroon wat je nu in dit dieet hebt gaat blijven behouden en wat er gaat gebeuren als je terug 'normaal' gaat eten, dat is dan weer een andere vraag.

Amen
Als ik per dag eet wat jij nu eet(zonder die pillen) ben ik zo 4 kilo in een week kwijt.
Het ligt dus zeker niet aan de pillen maar aan het minder innemen van calorieen

Ik ben in de laatste 3 jaar (met tussenpozen, want dat is beter voor je lichaam) 35 kilo afgevallen: En dit alles puur door:
ontbijt muesli met yoghurt
lunch 2 boterhammen met kaas/vlees
avondeten, gewoon normaal
niet of nauwelijks snoepen
meer bewegen

Het zit hem echt in het aanwennen van andere eetgewoontes. Als ik weer flink heb lopen snoepen een week lang dan zie ik dat gelijk op de weegschaal, doe ik de week erna weer normaal, dan zijn die extra kilo's ook zo weg.

Het belangrijkste is balans vinden in eten/bewegen/snoepen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 17:51

Hoi allemaal, was ik weer..

ja ik doe aan sport, en fiets als het even kan..

Het gaat nog steeds goed, ik zou blij zijn als het maandg avond is, want dan zit het er echt allemaal op!

We wegen allebij nog steeds hetzelfde, ik zit rond de 71 kg (er gaat niet meer af) en mn vriend blijft op de 77 zitten, we zijn tevreden met het resultaat, het mooiste is nog steeds dat we geen honger gevoel hebben, dat zal wel door zie ondersteunende pillen komen, ook voelen we ons niet overdreven zwak oid, soms een beetje suikergebrek, dan nemen we een banaan(mag)

Ach als jullie denken, dit is het zoveelste topic over een dieet, moet ik jullie mss wel gelijk geven, maar zoals ik al zei is dit een andere manier van afvallen----->>>> nl. door de spieraanmakende pillen die ook vet afbreken.

We merken het wel als we een paar weekjes verder zijn of de kilo's er nog van af zijn Vork

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 18:00

Het is onmogelijk om spierweefsel aan te maken. Je kan wel door training je spiercellen sterker en groter maken, maar je kan op geen enkele manier (niet door training, niet mbv pilletjes) spiercellen extra aanmaken.

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 18:17

Inderdaad, ik geloof er niet in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 15:14

we zullen het allemaal wel zien, dit is overigens de laatste dag van de kuur, morgen mogen we gelukkig weer rustig aan wat gaan eten, en gaan we het hardlopen ook weer oppakkenn de tijd zal het leren!