ben beroofd UPDATE

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

ben beroofd UPDATE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 21:01

Extreme duivel
Iemand heeft mijn portomonnee gejat !
Mijn moeder werd vandaag opgebeld door iemand die hem gevonden had in zijn grijze container.
Ik snap nog steeds niet hoe het gekomen is. Het is of op stal, of op het werk(mijn grootste vermoeden) of thuis voor de deur gebeurd terwijl hij nog in de auto lag.

Auto zit altijd op slot. Maar kenelijk werk de centrale deurvergrendeling (met de afstandsbediening dan)niet altijd.
Mijn grootste vermoeden is dus dat het vanmiddag op het werk is gebeurd, omdat het werk in mijn woonplaats is.
Ik had vanmorgen de deur van de auto met de sleutel dicht gedaan en dan is ook alles gelijk dicht. Vanmiddag om kwart voor 3 heb ik mijn tas in de auto gegooid en ben nog naar het bedrijf aan de overkant geweest.
En om half 4 zat ik weer in de auto.

Op stal zal het niet gebeurd zijn omdat de stal in bergen is. Lijkt me stug dat als ze daar dat ding jatten en dan de portomonnee in heerhugowaard weer dumpen Verward

Gelukkig ben ik aleen iets van 40 euro armer en zat mijn rijbewijs en al mijn bankpasjes er nog in.
Ook ben ik de melktanden van Danno kwijt die bewaarde ik al heel lang in het vakje van de muntjes. Extreme duivel
Bah wat is het toch een poedersuiker wereld waarin we leven. Misselijk

Okay hier een update en geloof het of niet maar de fiets van een collega is dus ook gejat.
Hij was hem die middag al kwijt, maar dacht dat een van de jongens een geintje uithaalde of zijn broer(mijn baas) pakt wel eens ff snel een fiets om de kas in te rijden.
Ze hebben dus gewoon in de kantine gesnuffeld en vervolgens een vrouwenfiets aan de kant gezet om die heren fiets te pakken!! Extreme duivel
Het moeten mensen zijn geweest die er vaker zijn geweest want je moet wel een stuk de schuur innlopen voor je bij de kantinen bent, als je uberhaubt al gelijk de kantine kan vinden.

maar mijn collega's zijn onschuldig.
Laatst bijgewerkt door Cowgirl op 09-02-02 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 21:05

Dat is echt balen!!!

Lekker daar in Heerhugowaard, het wordt steeds erger Boos!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 21:57

jeetje je snapt die mensen ook niet. Het lijkt me allemaal heel akelig voor je. Maar gelukkig valt de schade mee.

sterkte hoor

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 22:04

Je krijgt er toch wat van dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven. Zal je toch maar gebeuren, straks is niets meer veilig, of is dat nu al zo?

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 08:24

Citaat:
Zal je toch maar gebeuren, straks is niets meer veilig, of is dat nu al zo?

Nou Greetje, in de Randstad is dat al jaren zo hoor!

Jezus Cowgirl zeg, lekkere collega's heb jij !!!
(bij ons in het pand gebeurt het ook regelmatig-op klaarlichte dag zelfs, maarja wat wil je met 1500 man Schijnheilig )

Ehhh zeg wat misselijk Misselijk

Misschien kun je iedereen op de man af vragen of iemand "toevallig" jouw portemonnee ergens heeft zien liggen, kun je eens kijken hoe die bepaalde persoon die het wel eens gedaan zou kunnen hebben reageert.
Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 08:43

Balen he, maar gelukkig heb je al je pasjes nog en viel de schade mee.

Bij mij was pas in Frankrijk mijn tas gestolen bij de MacDonalds in Albertville.
Alles maar dan ook alles, zat erin. Dus van paspoort tot reispapieren en van geld tot mobiele telefoon. Alles in 1 klap kwijt!

Gelukkig werden wij de volgende dag tussen de middag teruggebeld dat mijn tas teruggebracht was bij de gendarmerie in Albertville.
Uiteindelijk bleek de schade beperkt: mijn mobiele telefoon was gestolen en al het contante geld, en als je op vakantie gaat, is je portemonnaie nu niet bepaald leeg Huilen .
En dan blijkt ook ineens dat je reisverzekering helemaal niet compleet is!

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 09:39

greetje schreef:
Je krijgt er toch wat van dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven. Zal je toch maar gebeuren, straks is niets meer veilig, of is dat nu al zo?


Breek me de bek niet open.
Afgelopen weekend is de MX5 gemolesteerd. Waarschijnlijk met een honkbalknuppel de voorruit bewerkt, spiegels scheef, antenne krom.
Overal glas in de auto...
Wat voel je je dan kwaad en machteloos zeg, en hij stond nog wel schuin tegenover het politiebureau. Het was in Almere en de politieagente bij wie we aangifte deden zei dat het regelmatig gebeurde Frusty Boos! .

Maargoed, duizend piek armer en ons lesje geleerd, volgende keer komt die vriend bij wie we op visite waren maar weer fijn naar het Westfriese platteland *LOL* .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 10:23

Tsj, dat is ook banketstaaf zeg.
Echt zonde dat de tandjes van Danno weg zijn.