Over een week word mijn beugel eruit gehaald...
Ben dus echt heel bang dat het pijn gaat doen of dat ze zo heel hard trekken dat ze iets meetrekken ofzo...brr moet er niet aan denken...
Mensen met ervaringen? Doet dat eruithalen pijn? En dan heb ik het vooral om die bandjes om je kiezen...Ben echt zo bang dat ze me tand mee trekken ofzo
En daarna heb je dan pijn aan je tanden ofzo? Jullie zullen wel denken: hoezo pijn aan je tanden terwijl hij eruit is... maar ik heb mijn beugel nu al 3 jaar en me tanden zijn inmiddels wel gewend aan dat trekken. Ook als ik gewoon erheen moet en ze halen even het draadje weg voel ik me tanden gewoon pijn doen. Dus erna zal ik ook wel pijn hebben als alles eruit is neem ik aan of valt dat mee?
Groetjes
Kan me ook niet meer herinneren dat het pijn deed. Het is wel een raar gevoel als er opeens niks meer op je tanden zit, maar daar wen je snel aan
het doet niet echt pijn, ze trekken gewoon zoals gewoonlijk. als het erg vast zit kan het heel even pijn doen. en je krijgt dat draadje dat ze erin doen dan krijg je weer allemaal watten in je mond geduwt... maar daarna heb je een heel mooi gebit
en geen pijn
daarna voelt het heel raar, maar wel heel fijn
Ik heb alleen nog draadjes achter mijn tanden, ik hoop dat die er over een poosje ook af mogen!