ARRRGHHHH!!!! (!^#@(!^#!!! Rot instanties!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

ARRRGHHHH!!!! (!^#@(!^#!!! Rot instanties!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 21:18

Is dit nou mijn lot? Zodra ik mijn volledige zelfstandigheid wil tonen qua zaken, oftewel alles zelf regelen via instanties, gaat toch echt ALLES!! mis! Wat is dat nou? Ligt het soms aan mij dat receptionistes geen zinnig woord meer uit kunnen brengen, en me telkens van het kastje naar de muur wijzen?? Ik begin echt steeds minder vertrouwen te krijgen in alle instanties. Kleine voorbeeldjes??

Ik schreef me in voor de studie facilitair management via internet. Week later gebeld of het goed gegaan was, nee. Nog eens dus. Weer niet goed gegaan. Dit maal aan de telefoon maar mijn gegevens doorgegeven, goed gezegd dat ik in feb. wil beginnen. (was eind november)
Half januari ga ik toch maar weer eens bellen wanneer ik nou kan beginnen.... jaja alles geregeld zeggen ze, ze sturen het spul op. Eind jan bel ik nog eens, dag erna spul binnen. Blijkt dat ze door onderlinge communicatiefout mijn inschrijving pas voor volgend jaar hebben gezet. Oftewel: Ik had dus de verkeerde formulieren binnen en Ik mag al mijn boeken etc zelf regelen omdat zij de formulieren ver na de sluitingsdatum opgestuurd hebben Boos!

Nog zoiets met de reisorganisatie. Heb een klachtenbrief geschreven, en na over en were gedoe 250$ compensatie gekregen, in de vorm van een cheque ofzo. Dus ik informeer bij de postbank hoe en wat, dame zegt 'gewoon opsturen dan storten ze dat op je rek' dus ik stuur het 'gewoon' op en een maand later heb ik nog niks binnen terwijl op dat stomme cheque ding een verloopdatum van zoveel dagen zit... moet ik daar weer achteraan gaan bellen Lips are sealed

Verder nog dat hele interpay-hotel gekloot (zie topic tijdje terug) waarna ik een aangetekende biref naar de directie van interpay heb gestuurd en toen een briefje terugkreeg van een secretaresse met 'uw klacht is ontvangen en in behandeling genomen' Jaja. Oftewel, ze leggen hem onderin de la en pas nadat ik er 40x achteraan gebeld heb regelen ze iets. Frusty

WHAAAAAAAAAAAAAAA

Echt waar hoor. Ik vertrouw niks niet niemand meer wat dat betreft. Klantvriendelijkheid en service blijkt voor sommige bedrijven erg moeilijk.

Ik ben dus nu al zover dat ik geen belangrijke formulieren meer op de bus doe zonder twee kopieen ervan gemaakt te hebben, ik bel met niemand meer van een servicedesk of infonummer zonder dat ik naar de naam van die persoon vraag en bel overal 20 keer achteraan want anders nemen ze je niet serieus en houd alles bij van hoe wat waar. Anders heb je dus weer geen poot om op te staan want je bent toch maar een miezerige klant die ze wel eens lekker kunnen vertrappen met z'n allen. Nou dan kennen ze mij nog niet goed genoeg.... Extreme duivel[/b]

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 23:14

Ach arm kind......ik moet er wel een beetje om lachen hoor (mag dat Schijnheilig ).....hee maar kun je nu uiteindelijk wel beginnen dit jaar met je opleiding?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 23:42

Yupz. Maar we moeten nog maar bekijken hoe dat gaat zonder boeken Haha!
Oftewel: Laura moet weer dealtje sluiten met boekhandel (wrsch zelf gaan halen oid) en overal achteraan rennen om ze toch nog op tijd geleverd te krijgen. Zucht.... leuk he andermans fouten oplossen??

Dacht altijd dat het wel simpel was je eigen rekeningen betalen enzo. Eigen zaakjes regelen. Maar als je zo'n muts bent als ik en je gelijk wilt hebben en het voor elkaar wil krijgen (en dan ook nog binnen een bepaalde periode... gut t moet toch niet moeilijker worden... Extreme duivel ) schijnt het allemaal wat stroever te verlopen ofzo.

Misschien moet ik maar niet gaan studeren en mn eigen zaakje opzetten: Steunpunt klanten tegenover bedrijven ofzo Haha! Manage ik de klantenservice *LOL*