Riooljournalistiek op internet

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gail

Riooljournalistiek op internet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-02 19:33

Gatverdegatver. Ik háát (lees HAAT) onrechtvaardigheid, riooljournalistiek en weinig subtiel gedrag. Mensen die bij alles ‘beláchelijk’ roepen, mensen die alleen maar ongefundeerde kritiek leveren en mensen die oordelen over anderen zonder eerst eens grondig zichzelf te inspecteren.

Ook haat ik journalistiek die suggestief is. Ik weet nog goed – jullie ook ? – dat je de site paardencourant.nl had die op een vreselijk toontje en met kromme zinnen in de helft van haar nieuwsuitingen de NHS zat af te zeiken/zwart te maken of zat te muggeziften over bijv. de herstructurering.

Op horsenews.nl dit bericht onder Nieuws! (hoezo is dit nieuws?)
“De KWPN veiling tijdens de hengstenkeuring. Goed of slecht?

Wat is uw mening inzake de KWPN veiling van afgelopen Vrijdag 1 Februari 2002. Vindt U het een goede activiteit van het KWPN, vindt U dat het KWPN en haar partners de zaken goed en eerlijk verzorgen of krijgt U het gevoel op de een of andere manier in het ootje te worden genomen.
Onze vraagstelling komt natuurlijk aangezien er een aantal van onze lezers te kennen gaven niet geheel gelukkig te zijn met de gang van zaken. (TUUUUURLIJK! Knipoog )
Heeft U een mening, ervaring of opinie inzake de KSS / VHO veilingen en de gang van zaken aldaar. Laat ons uw mening weten. U kunt als bezoeker, koper of verkoper uw mening discreet geven. Wij stellen zowel positieve als negatieve berichten op prijs.
Verward Mail naar : redaktie@horsenews.nl
Alle informatie wordt discreet behandeld. Verward Schijnheilig Vergeet niet uw naam en telefoonnummer toe te voegen. Ingeval van onduidelijkheid willen wij gaarne nader met U overleggen.”

OK: mijn mening: Het is 1 vréselijk suggestief: is het goed of slecht? Is er wel eerlijk gehandeld? Jaaa., want de lezers zijn niet zo gelukkig! (blijkt trouwens uit niks op de site). Graag positieve én negatieve berichten (het feit dat je dat expliciet aangeeft zegt al genoeg) en o ja: uw reactie wordt discreet behandeld. Ja hoor! Dus je kan lekker vuil spuien want we zetten uw naam er toch niet bij! Nou ja!

Een vriendin van mij is nauw betrokken bij de organisatie van de KSS en er is NIKS oneerlijks aan wat betreft de organisatie, EQ of het KWPN! Maar los daarvan, net als destijds met die NHS-hetze: ik vind dit van een walgelijk niveau. BAH! En dat op een professionele site….(zucht)

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 20:06

Jemig wat een lang bericht Gail! Maar je hebt gelijk, het is wel een beetje in de negatieve richting duwerig. Helaas zijn dit soort dingen niet te voorkomen ben ik bang. Al is het nog zo onterecht en sensatiezoekerig!! Gewoon wijs zijn en niet op reageren, net als bij die berichten van dutchhorse of zoiets.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 20:40

Inderdaad, erg suggestief. Ze doen alsof ze alle nieuwsberichten objectief behandelen, maar dat is natuurlijk klinkklare onzin! Ik ben het met je eens hoor Gail Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-02 22:25

Heb er weer zoeen gevonden, zie mijn reactie op 'klappen op KWPN hegnstekeuring' onder 'Overig nieuws'. Die site begint met dat ze zo onafhankelijk zijn, gaan vervolgens vette reclame maken voor niet KWPN-hengst van Gert Jan van Olst (overigens inderdaad wel erg leuke hengst!!) en brandden KWPN af.

Maar het is wel vind ik zo'n domme manier van spuien van kritiek dat niemand je toch serieus kan nemen?

Ik weet nog dat de EO zo'n programma 'Peter' had. Die zei op een gegeven moment: "God schiep de mens naar zijn evenbeeld, eerst maakte hij de aarde, toen de dag en de nacht, toen land en water en toen op de zesde dag adam en uit zijn rib Eva, en op de zevnde dag rustte hij. Maar er zijn óók mensen die geloven dat er een hele grote knal was, en toen was er water, en in dat water zat een visje, en dat visje kroop aan land en kreeg pootjes, en toen ging hij rechtop staan en tóen werd hij mens. Nou, bepaal jij nu maar voor jezelf wat jíj het meest logisch vindt klinken!" ........... Verward Verward

Vind ik debielenlogica (nee nee niet EO en godsdienstigen maar wel op deze maneir redeneren! En dan ook nog doen alsof je iets zinnigs uitkraampt! Frusty )

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie