Of het nu een giga onweersbui, hittegolf, orkaan is... we hebben het allemaal wel een x gehad onderweg
Vandaag dus lekker naar het Lingebos. Onderweg nog een klein regenbuitje gehad maar we lieten ons niet kennen en gingen dapper verder
Op een gegeven moment liepen we op een mooi pad, een soort dijkje. Leek me ook leuk om eens te paard te doen.
Roept zij ineens; oh god een teek op Charro. Dus beest verwijderd en wij verder. 2 minuten later zat er een teek op mijn Lemmy. Daarna was om de haverklap een hond doelwit van teken. Niet normaal zeg. Ik kreeg er zelf jeuk van
Snel naar de auto gewandeld. En op de terugweg in de auto ondekte ze weer de ene na de andere teek op haar honden. Thuis ging zij gelijk naar huis en heb ik Lemmy helemaal nagekeken. Hij had gelukkig geen teek meer. Daarna ben ik van top tot teen geinspecteerd door manlief
maar gelukkig geen ongedierte te vinden. Lemmy heb ik ook nog maar in bad gedaan. Hij wordt maandelijks behandeld met Frontline dus daar ben ik wel blij om.Voorlopig ga ik daar niet meer wandelen.. Ik had die beesten zelf nog nooit zo goed gezien maar na vandaag ben ik een kenner

en gelukkig geen teek aangetroffen.
Hahaha, ik ziet het al helemaal voor me
Ik heb gisteren gelijk al mijn kleding in de was gegooid.
Maar we konden ze zo met onze handen eraf halen. (mijn vriendin heeft dat gedaan) Dit hadden we ook nooit verwacht of meegemaakt, maar ik denk dat ik zo’n ding ook maar voor onderweg aanschaf.
Thuis heb ik er wel. Zelf ben ik erg tevreden over de Frontline dus daar houden we het bij. Ik het ook een x iets van exvil (oid) gehad ook tegen teken en vlooien maar dat vond ik toch niet zo fijn
teken en op de andere 1. Haar 3e hond had niets. Ik blijf Lem heel de week extra in de gaten houden.. je weet nooit...
een topic van buurtgenoten.