Nou, nav het vorige topic maar even een updateje geplaatst. Ik heb net mijn 'intake' gehad; door het hoofd van de personal trainers: Stacey (man - dat is hier een mannennaam) een echte Southern American ('Y'all feelin' okay today?')
Afijn, ik heb mijn cardiotest gedaan (hoeveelheid lucht dat je lichaam opneemt - hoe fit je bent) dat was niet zo goed; best apart want mijn intake op mijn sportschool in NL was wel goed.

Toen opdrukken (aaaah!! Ben ik zoooo slecht in!! Kreeg er maar 6 voor elkaar!

Vervolgens stretchen (zitten met uitgestrekte benen en naar voren buigen) en biceps-strenght (zo hard mogelijk trekken aan gewicht)
Bloeddruk gemeten, testjes mbt eetpatroon ingevuld, gewicht gemeten...
En nu heb ik een 22! pagina's tellend rapport over mijn lijf. Erg interessant. Mijn beste score was stretchen (rated: excellent

Ik heb nu een plan voor 2xpw krachttraining, 3xpw cardio - met ideale hartslag daarbij (oeh, dan wordt het al een stuk intensiever dan wat ik normaal doe

Volgens Stacey en mijn personal trainer die ik heb toegewezen gekregen (ik geloof dat ze Audrey heet) kan ik door dit programma in zes weken naar 18% bodyfat en 146 lbs.

Ik weet niet of ik mijn 'before' foto hier zal plaatsen; ik weet niet of bokt zit te wachten op mij in ondergoed