1 eekhoorn per dag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

1 eekhoorn per dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 11:36

1 eekhoorn per dag maakt je hele dag vrolijk! Althans dat geldt wel voor mij.
Vanochtend was ik weer aan het stressen: fietsband was leeg, ik wilde naar de manege om te kijken hoe het met Pablo was (heel goed) en ik moet morgen mijn scriptie inleveren.
UIteindelijk mijn fietsband opgepompt en naar de manege. En dan opeens steekt er weer zo'n oranje pluizenbolletje over. Dat ziet er zoooo leuk uit. Op de stoep kijkt hij (of zij) nog een keertje om en gaat dan weer zoef zoef een boom omhoog.
Laatst zag ik er 1 die heel moeilijk liep. Van een afstandje leek hij wel mismaakt aan zijn kopje. Totdat ik vlakbij was: de eekhoorn had een maxi kastanje gevonden en probeerde die nu mee te slepen. Alleen was dat ding zo groot dat hij hem niet goed op kon tillen. Vandaar dat het er zo raar uitzag.
Het maakt me echt helemaal vrolijk als ik een eekhoorntje zie (een wilde dan wel he) , hier in de straat zie je ze ook vaak voorbij roetsjen. Echt leuk dat die beestjes hier wonen.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 11:38

bij mn school zitten ook veel eekhoorns!!! zulke leuke diertjes, als je ze met zn tweetjes ziet spelen lig je echt dubbel!! geweldig zoals die beestjes door de bomen racen *LOL* *LOL*
dus 1 eekhoorn per dag maakt je vrolijk en 2 maken je dag geweldig Party!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 12:15

Hier zie je haast nooit eekhoorns, maar wel vaak egels en hazen. Dat is ook zo leuk om te zien!

Een paar jaar geleden waren wij op vakantie naar Mierlo, mijn opa en oma waren namelijk 50 jaar getrouwd. We hadden daar echt zo'n huisje middenin het bos, was echt een heel leuk vakantieparkje daar, ik weet niet meer hoe het heet.
Daar waren ook veel eekhoorntjes, en ze kwamen heel vaak langs het huisje. Soms kwamen ze op de tuintafel zitten (als wij binnen waren), dan kon je ze echt heel goed zien. Twee spelende eekhoorntjes op de tuintafel, was echt zo grappig om te zien!

I love eekhoorntjes! Lovers