was al wat langer steeds beetje grieperig maar zette niet door, verder erg duf en steeds moe en afwezig, dus bloed laten prikken en jahoor Pfeiffer, al dacht ik dat ze dat niet in je bloed konden zien als je het al hebt gehad

mn eigen huisarts was er niet, dus ik heb nog niet alles precies kunnen navragen hoe lang ik t al heb en of ik nog besmettelijk ben(assisitente wist dat allemala niet) maar dat zouden ze normaal toch aan je aantal antistoffen kunnen zien ofzo?
ik ben nu 22, heb op mn 17e flink pfeiffer gehad, echt compleet met koorts, hele erge keelpijn en echt alleen maar op bed kunnen en willen liggen, heb toen ook 2 mensen besmet met pfeiffer, voordat ik dus wist dat ik het had
na een half jaar ging het weer ongeveer helemaal goed en sliep ik overdag niet meer en ging weer stappen enzo
na ene halfjaartje kreeg ik ineens een terugslag, volgns de huisarts van toen(en na bloedprikken) was dat hetzelfde virus wat ik al had, alleen speelde het nu lichtjes op, werd ook niet erg ziek alleen steeds moe en soms wat keelpijn, beetje zo'n ik-ben-net-niet-echt-ziek-en-net-niet-fit gevoel had ik toen een maandje of 2-3 last van en heb in die tijd trouwens ook niemand besmet
nu, 5 jaar later dus, heb ik het weer, geen idee of dit hetzelfde virus is wat weer opspeelt, weet sowieso niet of pfeiffer altijd in je lichaam blijft en bij minder weerstand weer wat actief wordt? of dat dit dus een andere vorm van pfieffer is
rond oud&nieuw tot carnaval was ik grieperig maar werd steeds niet echt ziek, steeds een dagje of 2 wat koorts en dan ging het wel weer, na carnaval een week-2 weken echt goed ziek geweest en daarna dus weer steeds beetje keelpijn, klieren wat opgezet, moe etc en vooral als ik zaterdag ging stappen, zondag optijd eruit en heel de dag ging buitenrijden, dan was ik ma+di+wo een wrak, echt moe, chagie, duf, keelpijn en dan knapte ik weer op en ja dan was t weer weekend en begon t weer van voor af aan...
ook weet ik dus niet of ik besmettelijk ben en hoelang ik dat nog ben (en dit is belangrijk!!)
dinsdag ga ik naar mn huisarts dan is ie er pas weer, tot die tijd hoop ik hier wat wijzer te worden

weet wel dat ik vannacht 11 uur geslapen heb en vanmiddag om half 4 in een diepe slaap viel en om half 8 met moeite wakker werd en nu weer richting mn bedje ga...