AAH!!!Ik word er gek van..dat oranje!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Laat jullie feesttalent nog eens zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 09:41

Alvast een vrolijk 'oranje' feest toegewenst van jullie teergeliefde zuiderburen Lachen Cool

Al lees ik hier dat het huwelijk van W. Alexander en Maxima jullie nu al bij velen de strot uit komt Scheve mond . Nog even volhouden Knipoog .

Toen Filip en Mathilde trouwden had ik ook wel zo iets van Gaaaap , maar het is wel de moeite om even te kijken hoe de bruidskleren eruit zien *LOL* .

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 10:51

volgens mij zijn alleen de nederlanders zo zot om zulke dingen te doen. liedjes maken over maxima etc.
belachelijk gewoon.
ik denk dat ze er zelf ook niet zo heel blij mee zijn. zeker niet met al die belangstelling en iedere kamera staat op hun gericht.
ik zou in ieder geval niet in maxima's schoenen willen staan en ik vind het nog belachelijker dat ze nu nog zitten te zijken over die dwaze moeders etc etc.
laat dat kind met rust zij kan er toch ook niets aan doen.
hup alex gaat trouwen, nou fijn en daar mee af!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 21:39

vinden jullie het btw niet geweeeeldig dat ze wel mooi een gratis feestje hebben??? Betaald van ONZE belastingcentjes... Als ik trouw.. betalen jullie dat dan ook??? Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 21:48

Ach, tis allemaal een tikkie overdreven... Maar ik kan me er niet aan ergeren.. Vind Maxima een leuke griet en gelukkig is ons koningshuis niet zo'n stijve boel.
Oke al die pennen, vlaggen, poppen, gebakjes en alle meuk zijn wel overdreven... Maarja, nog een paar dagen/weken en dan is dat allemaal weer voorbij...

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:39

Ik vind het allemaal zwaar overdreven. Max en lex lijken me heel aardig en ik had het ze van harte gegund om gewoon rustig te kunnen trouwen, zij hebben hier niet om gevraagd.
Ik vond het dan oom erg l*llig dat iemand het nodig vond om een verfbom naar de koets te gooien. Dat je het niet leuk vind oke, maar om dan meteen iemands 'grote dag' te verpesten.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 23:06

ik vind het ook Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk ik heb het nu wel gehad...blerg... veel te veel oranje, er waren in ongever 2 km van ons dorp... lang gerekt dorp, met een lange dorpsstraat van 4 km, wel 97 (!!!!!) vlaggen te zien... en dan nog geneens in de zijstraten meegeteld!! kots...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 23:10

weet je wat nog het domste is???? dat ze het t huwelijk van MAXIMA noemen (trouwt ze alleen???????) en alles gaat om Maxima. Wimlex hangt er maar een beetje bij om t zo te zeggen. beetje weird hij is onze kroonprins en niet maxIma

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 01:43

nou het is wel een beetje overdreven maar ik vind maxima echt super tof.
ik vind dr eerlijk gezegd leuk dan lex hoor.. maarja net alsof maxima trouwt, is ook zo maar het is toch onze kroonprins die met iemand trouwt..

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 01:51

Ik heb vandaag wel gemerkt dat de paardenmensen weinig om het koningshuis geven... dit gemeten n.a.v. de drukte op het werk Haha!

Wij hadden wel een tv staan (met een bagger antenne Schijnheilig ), heb alleen het burgerlijke gedeelte gezien, toen was het ook wel weer genoeg...

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 18:40

Ik geef het toe hoor, ik heb gisteren de hele ochtend voor de tv gezeten en alles van het begin tot het eind gevolgd Bloos . Ik vond het gewoon leuk om te kijken. Ik benijdde de mensen die in A´dam stonden ook best wel, want het was zo te zien wel een heel leuk sfeertje Lachen !