Ernstig ziek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 20:38

Weet niet zo goed hoe het te typen maar de vader van een collegaatje is ernstig ziek. Dinsdag wordt er een scan gemaakt en zal er gekeken worden of er nog wat aan te doen is. Hij is al langere tijd ziek. Hij ligt al wel aan de morfine.

Nu ken ik die man niet, maar heb 3 dagen terug plots het bericht gehad dat mijn neef ernstig ziek is en nog maar een paar weken te leven heeft. Hij werd een week terug opgenomen met erge buikpijnen en er waren dus scans gemaakt. Zware kanker in de buik en omgeving. Dus opgegeven, niets meer aan te doen.

Nu zijn het alletwee mensen die ik niet echt goed ken (oke mijn neef natuurlijk wel maar de vader van die collega niet). Maar hebben jullie dan ook dat je dan pas merkt hoe snel het leven voorbij kan zijn en dat je gewoon van alles moet genieten, hoe klein iets ook is?

Je leeft wel gewoon door... je kan moeilijk thuis blijven en niets meer doen...maar stel je eens voor dat het jouw lief is... of jijzelf.

Denise1984

Berichten: 2634
Geregistreerd: 09-03-05

Re: Ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 20:57

jeetje dat is rot om te horen ik wens je heel veel sterkte ook je collega ik ken je wel niet maar het is nooit leuk om te horen dat iemand ernstig ziek is

Racekees

Berichten: 1218
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Dúh Háág!![HákkúhBáR]

Re: Ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 21:23

Ik zou er niet aan moeten denken als ik zoiets zou horen van familie en zeker niet als het over me vriendin gaat [ ze staat bij mij dus echt op 1] ik zou er kapot van zijn maar ik zou alles opkroppen en er zo weinig mogelijk over praten en laten merken aan andere. Als ik het zelf zou zijn tjaa..... dan zal het me tijd wel zijn

Vind het klote voor je neef en de vader van je collegatje sterkte

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 22:39

Helemaal mee eens!
Mijn moeder heeft borstkanker, het zit veel in onze familie...gelukkig gaat het met mijn moeder goed maar andere uit de familie kunnen dat niet zeggen....

Daarom CARPE DIEM! oftewel: pluk de dag