Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
luvvel schreef:als het mijn hond was zouden mijn ouders hem af laten maken.... maar ik snap heel goed dat je daar niet zo´n zin in hebt.
yvvv schreef:En luvvel, ik vind jouw reactie een beetje overdreven hoor! Okee, mijn hond moet het echt niet proberen te flikken om te bijten, want ik laat hem alle hoeken van de kamer zien (redelijk dominant, dus niet zielig), maar de TS wist hoe de hond reageerde, dus het is een soort van uitlokking... Dus om nou gelijk de hond af te laten maken, omdat hij/zij zijn territoriom beschermt, vind ik wel erg ver gaan! Het wrodt denk ik ook niet als een aanval gezien, en het is op eigen terrein waar de hond aanviel!
SuperSmurf schreef:En geloof me, als ze míj bijt, kan ze echt wel even een trap terug verwachten hoor. Klinkt misschien heel hard, maar ach, een andere hond zou ook niet braaf toekijken, die zou ook reageren. Ik doe niet anders.
Diana_14 schreef:onze hondbijt ons (mijn broertje) elke dag.. hij is hoger in rang als mijn broertje, dus mijn broertje is altijd de l*l zeg maar..
qwinty schreef:Een tentanus spuit is geloof ik 5 jaar geldig dus denk dat je het beste even naar de dokter moet gaan..
Moethet ook niet gehecht worden dan?
Pff mijn hond zou dat niet moeten doen hoor , eten of niet ze hoort je niet te bijten.