bezoek boerderijen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Erika
Berichten: 56
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-01 13:53

Misschien loop ik wel achter hoor, maar ik hoorde gisteren van de rvv dat je weer gewoon naar je paarden mag ook al staan ze op een boederij met bv. koeien en schapen. Als je maar uit de stallen met evenhoevigen blijft. Voor degenen die die ook gemist hebben ... en ook zaten te hopen op dit bericht.
Groetjes

imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 14:17

jammer dat de boer waar mijn paarden staan er niet zo over denkt! Verdrietig ik mag pas over twee weken weer naar mijn pony's toe! Hij heeft dan ook Koe die bij de paarden staan dus ja!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 09:41

Ik ben blij dat die boer Vork er zo over denkt Imka Lachen Hij zal waarschijnlijk het zekere voor het onzekere nemen. Voor jou erg vervelend natuurlijk, maar het zou nog veel vervelender zijn als hij daardoor in de problemen zou komen. Nog effe op je tanden bijten Imka! Knipoog Sterkte...
groetjes Caballo Party!! Party!!

Neff

Berichten: 662
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 09:27

Binnen de toezichtsgebieden mag dit niet. Ik heb mijn paard dus al zo'n 4 weken niet gezien, omdat er ook evenhoevigen op dit bedrijf staan. Verward

imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 20:39

ik weet hoe het voelt!!! Enne caballo, je hebt natuurlijk wel gelijk... Nu maar hopen dat mkz vlug voorbij is!! Scheve mond\

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 06:57

Ik hoop ook dat die MKZ gauw voorbij is en waarschijnlijk velen met mij. Ik duim voor jullie allemaal....

Erika
Berichten: 56
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-01 09:34

Ja sorry, ik bedoel inderdaad buiten de toezichtsgebieden. Daarbinnen mag het nog niet. Net kreeg ik wel door in een persbericht van lnv dat vervoer van paarden binnen de toezichtsgebieden weer is toegestaan (tenzij ze bij evenhoevigen staan).