Highschool (amerika,australie)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Highschool (amerika,australie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-02 19:55

Omdat k nog niet echt weet wat ik wil maar wel heel graag in het buitenland wat wil doen (australie,amerika). Denk ik eraan om een via een organisatie daar in een gezin te komen en dan daar naar school te gaan. Maar k wil graag ervaringen horen van mensen van bokt duz die ook zoiets hebben gedaan.

je kunt het ook via pb sturen maar k wil graag ook wel ff chatten duz voeg me maar toe op msn dan praat het wat makkelijker!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 19:59

volgens mij zijn die highschool dingen echt loei duur. Ik wil ook naar Amerika maar denk dan eerder aan work & travel als Camp Councelor in Amerika. Hiermee verdien je ook nog een leuk centje en je kunt de hele dag met kinderen omgaan en dingen regelen. Ideaal, als je amerika wil zien, graag met kinderen omgaat en op scouting hebt gezeten Tong uitsteken.

http://www.travelactive.nl

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 22:01

Als je als Camp Counselor wilt gaan Sypherion, dan kan ik je nog wel wat advies geven Haha!
Idd, highschool is super duur. En je hoeft niet te gaan voor de opleiding, want highschool is vergeleken met Nederlands niveau echt niet bijster.

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 22:04

Ik had gehoord dat als je een jaar in Amerika op school ging dat je dan het jaar gewoon over moest doen in Nederland? Omdat het niveau daar zo laag was.
Lijkt me wel ontzettend leuk!

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 10:13

Drie jaar geleden heb ik ook een jaar highschool gedaan in Amerika, echt een super ervaring, als je er meer van wilt weten en de organisatie en zo, dan moet je me maar even pb en.

Danielle